Vodnik po personalizaciji daril za različne priložnosti
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
70 ogledov
4 min
1,597 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
1,598 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi drugimi, ki neposredno ali posredno prispevajo k nadaljnjemu preživetju njihovega poslovanja. Tudi podjetja z odličnimi izdelki in storitvami so propadla, ker niso mogla vzpostaviti pozitivnih odnosov s tistimi, ki so pomembni.
Svet je poln ljudi, ne le izdelkov in potrošnikov. In ti ljudje si želijo povezave s soljudmi, s katerimi želijo poslovati in jim dolgoročno zaupati. Ne glede na to, s kakšno vrsto posla se ukvarjate, morate vzpostaviti in vzdrževati poslovne odnose. Tukaj je deset razlogov, zakaj je to več kot pomembno:
Z vzpostavljanjem poslovnih odnosov boste pogosto komunicirali s svojimi strankami, zaposlenimi, dobavitelji in poslovnimi partnerji. Ta pogosta komunikacija bo nedvomno izostrila vaše komunikacijske sposobnosti in okrepila vaše zaupanje pri interakciji z drugimi. Ko boste med komunikacijo samozavestni, boste lahko vzpostavili še več odnosov brez večjega truda.
Poslovni odnosi se lahko spremenijo v dolgoročna ali celo v življenjska prijateljstva. Ni treba posebej poudarjati, da biti prijatelj z nekom pomeni mnogo več kot biti njihov zaposlen, stranka ali poslovni partner. S prijateljstvom pride zaupanje, zabava in še veliko več. Z izgradnjo dobrih poslovnih odnosov boste imeli več prijateljev tako v osebnih kot tudi poslovnih krogih in od njih dobili večjo vrednost, tako kot oni od vas.
Pri poslu ne gre le za dobiček. Veselje, ki izhaja iz dobička, je običajno kratkotrajno, če tega dobička ne vzdržujemo. Toda veselje in izpolnitev, ki izhaja iz pozitivnih odnosov, trajata dlje. In bolj ko ste izpolnjeni, bolj boste motivirani, da vzpostavite še več odnosov.
Privlačevanje strank, ki pridejo enkrat in se nikoli več ne vrnejo, dolgoročno ne bo pripomoglo k vašemu razvoju. V resnici rast podjetja do točke komercialnega uspeha zahteva izgradnjo velikega nabora zvestih in ponavljajočih se strank. Zdaj se poslovni svet nagiba k naročniškemu modelu, katerega končni cilj je dolgoročno vzpostaviti in vzdrževati poslovne odnose s strankami.
1,599 ogledov
Dolgoročni uspeh vašega podjetja je v veliki meri odvisen od vašega ugleda. Če ste prijazni, vljudni in pozorni do svojih strank, zaposlenih in poslovnih partnerjev, boste svojemu podjetju zagotovili dober ugled, ljudje pa bodo vas in vaše podjetje imeli za zaupanja vredne in izkušene.
Ustna priporočila so ena najučinkovitejših marketinških metod. Ko vzpostavite dobre odnose s svojimi strankami, zaposlenimi in ostalimi, bodo ti postali vaši marketinški zastopniki. Vaše podjetje bodo predstavili svojim prijateljem in sorodnikom. Takšne stranke nimajo dvoma o vašem poslu, ker so spoznale vaše podjetje prek ljudi, ki jim zaupajo.
Zdrav odnos med vami in zaposlenimi ter med zaposlenimi samimi je ključnega pomena za uspeh vašega podjetja. Če jih obravnavate s spoštovanjem in praznujete njihove uspehe (ne glede na to, kako majhni so), boste povečali njihovo produktivnost, predanost delu in prispevek k rasti vašega podjetja.
V poslu so napake pogoste. Prišli bodo časi, ko boste razočarali stranko ali pa vas bodo narobe razumeli. V takih primerih je pomembno odpraviti morebitne težave. Večina strank lahko zlahka pozabi pretekle težave in se z vami spet dobro razume, če jih obravnavate spoštljivo in jim prisluhnete. Tudi če so stranke razburjene zaradi vaših napak, morate z njimi vzpostaviti pozitiven odnos.
V težkih gospodarskih časih, ljudje – med njimi tudi vaše stranke – izgubijo denar. Če pa ste z njimi v preteklosti zgradili trden odnos, bodo še vedno poslovali z vami, ne glede na to, kako redko ali pogosto. To je zato, ker se bodo majhni posli, ki se bodo sklepali v takih časih, sklenili med prijatelji.
Ko gradite pozitivne odnose s svojimi strankami, dobavitelji, zaposlenimi in poslovnimi partnerji, boste uživali v prej omenjenih koristih. In ker si boste nedvomno želeli več teh ugodnosti, boste motivirani za vzpostavitev še več odnosov. Tisti, s katerimi ste vzpostavili odnose, bodo vaše podjetje predstavili več ljudem, s katerimi boste lahko vzpostavili nove odnose.
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
70 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
135 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
80 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
115 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
205 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
70 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
135 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
80 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
115 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
205 ogledov
1,600 ogledov
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
45 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
290 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
420 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
620 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
650 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
600 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
550 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
805 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
715 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,110 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,155 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,655 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,348 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,336 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,090 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,101 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
972 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
3,094 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,699 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,430 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,324 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,898 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
3,029 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
3,056 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,182 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,832 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,073 ogledov
1,596 ogledov