Vodnik po poslovnem obdarovanju v različnih kulturah
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
705 ogledov
4 min
3,186 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
3,187 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore promociji izdelkov in storitev, ki jih ponuja vaše podjetje, temveč tudi utrjuje poslovne odnose z vašimi sodelavci in partnerji. Glavni namen takšnih izdelkov pa je v bistvu se zahvaliti vsem, ki so na kakršenkoli način prispevali k delovanju našega podjetja – to vključuje ne le zaposlene, temveč tudi poslovne partnerje, dobavitelje, zunanje delavce in celo že obstoječe stranke. S korporativnim darilom jim daste vedeti, da cenite njihov trud in zvestobo ter, da se veselite nadaljnjega sodelovanja z njimi. In čeprav je ta vrsta daril v veliki meri podobna promocijskim, se kljub temu v marsičem razlikujejo (več o razlikah med poslovnimi in promocijskimi darili si preberite tukaj).
Uporaba poslovnih izdelkov torej omogoča, da vaše podjetje gradi medsebojne odnose in obenem skrbi za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Seveda pa je potrebno veliko več, kot izdelek samo okrasiti z vašim logotipom – pomisliti je potrebno predvsem na dejstvo, da se ne gre za množično podarjanje daril. V večini primerov, ko se odločimo za poslovno darilo, zelo dobro poznamo osebo, ki ji je izdelek namenjen – gre se namreč za osebno noto, kar privabi tudi idejo o personalizaciji samega darila. Potem seveda ne smemo pozabiti na kvaliteto in splošni izgled produkta, prav tako pa je pomembno, da darilo odraža idejo našega podjetja – biti mora torej v skladu z našimi produkti ali storitvami, da vzbudi nekakšno asociacijo.
Če nekomu podarite darilo z logotipom in imenom vašega podjetja, bo kakovost izdelka odražala kakovost vašega podjetja in poslovanja. Najbrž ne želite, da potencialne stranke že na prvi pogled vašo blagovno znamko povezujejo s slabo izdelanimi proizvodi, kajne? Z tega razloga je potrebno dvakrat, celo trikrat preveriti kakovost poslovnega darila, ki ga boste nekomu namenili. Ko govorimo o kakovosti, se ta nanaša predvsem na dolgoživost samega izdelka – če želite svoje podjetje predstaviti kot uspešno in vredno poslovanja, potem je v izdelavo korporativnih produktov dobro vložiti malce več denarja. S tem boste namreč preprečili neprijetne situacije v prihodnosti.
Čeprav se marsikateri neizkušeni poslovnež rajši odloči proti temu, je kljub temu potrebno vsako darilo žigosati z vašim logotipom – predvsem, če želite z izdelkom povečati prepoznavnost vašega podjetja. Predstavljajte si na primer sledečo situacijo: Vaš poslovni partner je svojo razširjeno družino povabil na rojstnodnevno večerjo. Jed pripravlja s pomočjo kuhinjskega seta, ki ste mu ga podarili prejšnji mesec. Zgoraj omenjena odlična kvaliteta ter vizualna privlačnost izdelkov pritegneta pozornost enega izmed gostov, ki se tudi sam zanima za nakup podobnih produktov. Vaš poslovni partner ne le izpostavi vaš logotip, temveč tudi na kratko predstavi bistvo vašega podjetja – morda tudi vas. Tako je vaš posel s pomočjo neuradnega advokata predstavljen novi potencialni stranki!
Nikar pa ne pretiravajte z velikostjo logotipa, saj lahko ta na prejemniku ustvari negativen vtis. To velja predvsem za majice – če logotip ali ime podjetja pokriva več kot polovico majice, je obdarovanec/-ka najbrž ne bo želel/-a nositi, saj bo izgledal/-a kot sprehajalni pano.
Pomembno je, da so promocijski izdelki povezani z vašimi izdelki, da si jih bodo ljudje zlahka zapomnili in povezali z vašim podjetjem. Če želite na primer promovirati okolju prijazne alternative vsakdanjih pripomočkov, naj podobno sporočilo nosijo tudi vaša poslovna darila. Za efektivno promocijo vašega podjetja torej uporabljajte izdelke, ki bodo podzavestno vplivali na vaše stranke. Več pozitivnih čustev vzbudijo, toliko bolje za vašo blagovno znamko. Tako bodo naslednjič, ko vidijo vaš logotip, ljudje vaše izdelke in storitve nemudoma povezali z nečim dobrim in nostalgičnim.
Da je darilo za vaše sodelavce še bolj posebno, poskrbi personalizacija produkta. Slednjega lahko namreč prilagodite vsakemu posamezniku s spreminjanjem osnovnih barv, dodajanjem osebnega sporočila, ali pa preprosto z nakupom edinstvenih daril za vsako izmed oseb, ki jih boste obdarili. Seveda je veliko odvisno od tega, koliko je izdelovalec in dobavitelj daril pripravljen sodelovati z vami, oziroma koliko sprememb lahko dejansko uvede pri izdelavi produktov.
Ker obdarovance najbrž dobro poznate, lahko darila zanje izbirate glede na njihove hobije (na primer, če vaša poslovna partnerica rada obiskuje hribe, jo lahko presenetite s kvalitetnim nahrbtnikom in termovko z logotipom vašega podjetja). Po drugi strani pa jim lahko poslovno darilo podarite tudi za rojstni dan ali ob podobnih dogodkih.
Pa povzemimo! Korporativna darila vam pomagajo utrditi odnose s svojimi zaposlenimi, sodelavci in rednimi strankami. In čeprav mnogi izmed nas obdarovanje povezujejo s prazničnim obdobjem, nam ta marketinška tehnika predstavlja odličen način za krepitev odnosov skozi vse leto. Nikar pa ne pozabite, da poslovni produkti obenem delujejo podobno kot promocijska darila – povečujejo namreč prepoznavnost podjetja na trgu in s tem tudi povečajo prodajo. Iz tega razloga morajo biti izdelki privlačni in prejemnikom ustvarjati dober vtis.
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
705 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
830 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa…
715 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje…
805 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih…
520 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
135 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
80 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
115 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
205 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
185 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
650 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
315 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
360 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
355 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
295 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
340 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
570 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
460 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
570 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
505 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
520 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
830 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
705 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
1,195 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
765 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
770 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
730 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,485 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,110 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,085 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,220 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,215 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,330 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,315 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,300 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,615 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,420 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,555 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,874 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,211 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,425 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
963 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,263 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,093 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,981 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,142 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,842 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,946 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,961 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
3,067 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,911 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,187 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,887 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,139 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,967 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,239 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,940 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,292 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,186 ogledov
3,185 ogledov