4 glavne značilnosti priljubljenih poslovnih daril

4 glavne značilnosti priljubljenih poslovnih daril

4 min

 284 ogledov

30. novembra 2020
4 glavne značilnosti priljubljenih poslovnih daril 1Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.

 285 ogledov

Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore promociji izdelkov in storitev, ki jih ponuja vaše podjetje, temveč tudi utrjuje poslovne odnose z vašimi sodelavci in partnerji. Glavni namen takšnih izdelkov pa je v bistvu se zahvaliti vsem, ki so na kakršenkoli način prispevali k delovanju našega podjetja – to vključuje ne le zaposlene, temveč tudi poslovne partnerje, dobavitelje, zunanje delavce in celo že obstoječe stranke. S korporativnim darilom jim daste vedeti, da cenite njihov trud in zvestobo ter, da se veselite nadaljnjega sodelovanja z njimi. In čeprav je ta vrsta daril v veliki meri podobna promocijskim, se kljub temu v marsičem razlikujejo (več o razlikah med poslovnimi in promocijskimi darili si preberite tukaj).

Uporaba poslovnih izdelkov torej omogoča, da vaše podjetje gradi medsebojne odnose in obenem skrbi za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Seveda pa je potrebno veliko več, kot izdelek samo okrasiti z vašim logotipom – pomisliti je potrebno predvsem na dejstvo, da se ne gre za množično podarjanje daril. V večini primerov, ko se odločimo za poslovno darilo, zelo dobro poznamo osebo, ki ji je izdelek namenjen – gre se namreč za osebno noto, kar privabi tudi idejo o personalizaciji samega darila. Potem seveda ne smemo pozabiti na kvaliteto in splošni izgled produkta, prav tako pa je pomembno, da darilo odraža idejo našega podjetja – biti mora torej v skladu z našimi produkti ali storitvami, da vzbudi nekakšno asociacijo.

Kakovost darila odraža kakovost vašega podjetja

Če nekomu podarite darilo z logotipom in imenom vašega podjetja, bo kakovost izdelka odražala kakovost vašega podjetja in poslovanja. Najbrž ne želite, da potencialne stranke že na prvi pogled vašo blagovno znamko povezujejo s slabo izdelanimi proizvodi, kajne? Z tega razloga je potrebno dvakrat, celo trikrat preveriti kakovost poslovnega darila, ki ga boste nekomu namenili. Ko govorimo o kakovosti, se ta nanaša predvsem na dolgoživost samega izdelka – če želite svoje podjetje predstaviti kot uspešno in vredno poslovanja, potem je v izdelavo korporativnih produktov dobro vložiti malce več denarja. S tem boste namreč preprečili neprijetne situacije v prihodnosti.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Ne pozabite na logotip in ime podjetja

Čeprav se marsikateri neizkušeni poslovnež rajši odloči proti temu, je kljub temu potrebno vsako darilo žigosati z vašim logotipom – predvsem, če želite z izdelkom povečati prepoznavnost vašega podjetja. Predstavljajte si na primer sledečo situacijo: Vaš poslovni partner je svojo razširjeno družino povabil na rojstnodnevno večerjo. Jed pripravlja s pomočjo kuhinjskega seta, ki ste mu ga podarili prejšnji mesec. Zgoraj omenjena odlična kvaliteta ter vizualna privlačnost izdelkov pritegneta pozornost enega izmed gostov, ki se tudi sam zanima za nakup podobnih produktov. Vaš poslovni partner ne le izpostavi vaš logotip, temveč tudi na kratko predstavi bistvo vašega podjetja – morda tudi vas. Tako je vaš posel s pomočjo neuradnega advokata predstavljen novi potencialni stranki!

Nikar pa ne pretiravajte z velikostjo logotipa, saj lahko ta na prejemniku ustvari negativen vtis. To velja predvsem za majice – če logotip ali ime podjetja pokriva več kot polovico majice, je obdarovanec/-ka najbrž ne bo želel/-a nositi, saj bo izgledal/-a kot sprehajalni pano.

Poslovni izdelki naj odražajo vizijo podjetja

Pomembno je, da so promocijski izdelki povezani z vašimi izdelki, da si jih bodo ljudje zlahka zapomnili in povezali z vašim podjetjem. Če želite na primer promovirati okolju prijazne alternative vsakdanjih pripomočkov, naj podobno sporočilo nosijo tudi vaša poslovna darila. Za efektivno promocijo vašega podjetja torej uporabljajte izdelke, ki bodo podzavestno vplivali na vaše stranke. Več pozitivnih čustev vzbudijo, toliko bolje za vašo blagovno znamko. Tako bodo naslednjič, ko vidijo vaš logotip, ljudje vaše izdelke in storitve nemudoma povezali z nečim dobrim in nostalgičnim.

Personalizacija

Da je darilo za vaše sodelavce še bolj posebno, poskrbi personalizacija produkta. Slednjega lahko namreč prilagodite vsakemu posamezniku s spreminjanjem osnovnih barv, dodajanjem osebnega sporočila, ali pa preprosto z nakupom edinstvenih daril za vsako izmed oseb, ki jih boste obdarili. Seveda je veliko odvisno od tega, koliko je izdelovalec in dobavitelj daril pripravljen sodelovati z vami, oziroma koliko sprememb lahko dejansko uvede pri izdelavi produktov.

Ker obdarovance najbrž dobro poznate, lahko darila zanje izbirate glede na njihove hobije (na primer, če vaša poslovna partnerica rada obiskuje hribe, jo lahko presenetite s kvalitetnim nahrbtnikom in termovko z logotipom vašega podjetja). Po drugi strani pa jim lahko poslovno darilo podarite tudi za rojstni dan ali ob podobnih dogodkih.

 

Pa povzemimo! Korporativna darila vam pomagajo utrditi odnose s svojimi zaposlenimi, sodelavci in rednimi strankami. In čeprav mnogi izmed nas obdarovanje povezujejo s prazničnim obdobjem, nam ta marketinška tehnika predstavlja odličen način za krepitev odnosov skozi vse leto. Nikar pa ne pozabite, da poslovni produkti obenem delujejo podobno kot promocijska darila – povečujejo namreč prepoznavnost podjetja na trgu in s tem tudi povečajo prodajo. Iz tega razloga morajo biti izdelki privlačni in prejemnikom ustvarjati dober vtis.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 283 ogledov