Vodnik po personalizaciji daril za različne priložnosti
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
3 min
1,222 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
1,223 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z majhnimi, stroškovno učinkovitimi darili, ki opomnijo ljudi, da cenite njihov prispevek k uspehu vaše organizacije.
Promocijski in poslovni izdelki so izjemno zmogljivo marketinško orodje, saj omogočajo, da se blagovna znamka poveže s potrošniki tako, da targetira njihove čute. Kot ena od edinih oblik oglaševanja, ki potrošnikom omogoča interakcijo z blagovno znamko na fizični ravni, promocijski izdelki pogosto ustvarijo bolj nepozabno izkušnjo blagovne znamke.
Ko gre za izvajanje vaše strategije obdarovanja, je najpomembnejše orožje v vašem arzenalu vaš dobavitelj daril. Potrebujete namreč obdarovalnega partnerja, ki vam bo pomagal doseči vaše cilje pravočasno, pod proračunom in zagotovil visoke donose.
Popolno poslovno darilo bo razveselilo vašega prejemnika, ne da bi preseglo vaš proračun. Pri izbiri dobavitelja daril za podjetja (in samih daril) upoštevajte naslednjih pet dejavnikov. Ne samo, da boste navdušili svoje prejemnike, ampak boste s svojimi bistroumnimi, proračunsko varčnimi nakupi, ki podpirajo vaša prizadevanja za prodajo in trženje, poskrbeli za rast podjetja.
1,224 ogledov
To se morda sliši neumno, vendar boste kot prvi korak želeli natančno vedeti, koliko daril potrebujete in koliko ste pripravljeni porabiti na kos. Tisti, ki so odgovorni za naročanje daril, prepogosto ure in ure prebirajo možnosti in odkrijejo, da bo postavka v ožjem izboru porabila njihov celotni proračun, nato pa morajo začeti znova.
Poskrbite, da ne pozabite na rezervna darila. Na splošno velja, da bi morali poskrbeti za približno 10 do 15 % več daril, kot jih dejansko potrebujete v primeru, da je na vaš seznam obdarovancev naknadno dodanih nekaj imen.
Bodite pozorni na dodatne stroške, kot so stroški dostave, in to vključite v svoj skupni proračunski znesek. Svoje potencialne dobavitelje daril vprašajte, ali celoten navedeni znesek vključuje tudi dostavo. Druge stvari, ki jih morate preveriti pri svojem dobavitelju, ko se dogovarjate za dostavo, vključujejo:
Če boste razumeli, kaj je pri poslovnemu obdarovanju dovoljeno in kaj ne, boste zagotovili, da boste izbrali darilo, ki je primerno za situacijo. Kljub najboljšim namenom je zlahka pomotoma kupiti darilo, ki je preveč osebno ali drago. Oba primera lahko povzročita, da se vaš prejemnik počuti nerodno, kar je ravno nasprotna reakcija, na katero ciljate.
Dober dobavitelj poslovnih daril bo imel na voljo široko paleto možnosti daril ali pa bo v vašem imenu poiskal primernejše izdelke. Obenem vas bodo tudi vodili in vam pomagali pri prepoznavanju primernih daril.
Če želite izbrati popolno poslovno darilo, morate najti ravnotežje med personaliziranim in premišljenim, ne da bi postali preveč osebni. Obenem pa si je treba zapomniti tudi to, da preveč neosebna darila ne bodo imela enakega učinka.
Izziv je najti 250 daril, ki so cenovno dostopna, premišljena in hkrati ohranjajo predstavljajo vašo blagovno znamko. Če želite to doseči, boste morali biti kreativni – kombinirate lahko na primer promocijska in poslovna darila. Promocijska darila, kot je pisalo z blagovno znamko ali rokovnik, je mogoče kombinirati s košarico, napolnjeno z okusnimi prigrizki.
Želeli boste najti dobavitelja, ki lahko prilagodi svojo ponudbo tako, da ustreza potrebam vaše blagovne znamke, vključno z profesionalnim zavijanjem ali pakiranjem daril ter personaliziranimi karticami za osebno sporočilo, zaradi katerega bo vaše darilo izstopalo iz množice drugih.
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
1,225 ogledov
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
50 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
295 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
425 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
625 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
655 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
605 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
555 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
810 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
720 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,160 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,665 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,351 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,339 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,093 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,104 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
975 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
3,100 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,708 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,439 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,333 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,901 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
3,035 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
3,065 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,191 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,835 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,076 ogledov
1,221 ogledov