Promocijska darila

5 vrst obveznih promocijskih daril za pametno trženje

4 min

 271 ogledov

28. septembra 2020
5 vrst obveznih promocijskih daril za pametno trženje 1Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.

 272 ogledov

Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo blagovno znamko (in posledično, če vam je to naklonjeno, tudi vaš proračun) dvignejo na višjo raven. Promocijski izdelki so se že zdavnaj izkazali za najboljšo obliko trženja – tako vaše stalne in zveste stranke kot pa tudi potencialne so vesele uporabnih daril, ki so privlačna na pogled. A izbira le-teh je marsikdaj otežena zaradi ogromnega nabora promocijskih izdelkov, ki jih srečujemo na trgu.

Vsakodnevni promocijski izdelki – predmeti, ki jih imate vedno pri roki in jih lahko po želji podarjate zaposlenim, poslovnim partnerjem in potencialnim strankam – so tisti, ki poskrbijo za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Izjemno pomembno je, da so takšna darila venomer na voljo, saj nikoli ne veste, kdaj pridejo prav. Zaradi velikega povpraševanja pa se včasih zgodi, da ravno teh ne najdemo v zalogi.

Katere predmete bi morali torej venomer imeti na zalogi? Tu je seznam petih vrst promocijskih daril, ki bi jih morali pametni poslovneži v letu 2021 vedno imeti na dosegu roke.

 

1. Darila za virtualne dogodke

Virtualni dogodki so oblikovali prihodnost poslovnih srečanj že pred nekaj leti – zdaj, v času pandemije, pa igrajo izjemno pomembno vlogo pri ohranjanju tudi tistih poslovnih stikov, ki so nedaleč stran. Ne samo, da so prikladni v trenutni situaciji – podjetjem lahko v dolgem prihranijo veliko denarja. Vsi stroški prireditev v virtualnem svetu odpadejo, z dovolj kreativnosti pa lahko izkušeni poslovneži pametno izkoristijo prihranjen proračun. Vključevanje daril v virtualna srečanja je lahko odličen način, da ljudi navdušite nad vašim dogodkom, hkrati pa večate prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Pri izbiri promocijskih daril za virtualne dogodke je pomembno, da razmislite o predmetih, ki bodo vaš dogodek naredili bolj privlačnega. Upoštevajte tudi promocijska darila, ki jih lahko vaši udeleženci uporabljajo med dogodkom, kot so recimo skodelica za kavo, beležka, ali slušalke. To bo v udeležencih vzbudilo občutek povezanosti, kljub fizični distanci.

2. Darila povezana s tehnologijo

Najboljši promocijski izdelki so uporabni, tehnološka darila pa se kot najbolj priljubljena znajdejo prav na tem seznamu.

Zakaj so pravzaprav tehnološka darila nujno potrebna za pametni marketing? Eden glavnih ciljev promocijskih daril je povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – najbolj učinkovit način za to je podarjanje dragocenih izdelkov. Kakovostni izdelki, ki so obenem tudi koristni, so pogosteje uporabljeni ter posledično toliko boljši za širjenje prepoznavnosti vašega podjetja.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

3. Dobri, boljši, najboljši promocijski izdelki

Namesto kategorizacije promocijskih izdelkov po cenah ustvarite tri kategorije – dobro, boljše in najboljše. Te vam bodo pomagale pri organizaciji ter izbiri daril skozi vse leto. Na primer, nekatere promocijske izdelke lahko podarite tako rečeno komur koli, medtem ko je druge pametneje prihraniti za prodajne predstavnike, ki se povezujejo s potencialnimi kupci. Ustvarite kategorije s tri ali več idejami za promocijska darila, in pripravljeni boste na prav vsako situacijo. Na primer:

DOBRO: kemični svinčnik, slamice za večkratno uporabo, beležka

BOLJŠE: reciklirani izdelki, termovka, brezžični polnilec za mobilne naprave

NAJBOLJŠE: prenosni zvočnik, brezžične slušalke, kovček

4. Promocijski izdelki za delo od doma

Vedno večje število zaposlenih dela na daljavo – podjetja prehajajo iz običajnega pisarniškega okolja v domače prostore. Pametni poslovneži lahko to priložnost izkoristijo tako, da zaposlenim podarijo promocijske izdelke, primerne za delo od doma. Izdelki, ki so zelo uporabni in olajšajo delo na daljavo, bodo dobro opevali vaše podjetje.

Med te izdelke spadajo družabne igre, oblačila, naprave za obvladovanje stresa, torbe za prenosni računalnik ali portfolio …

5. Izdelki, ki obdarovance prelevijo v ambasadorje vaše blagovne znamke

Del moči, ki jo imajo promocijski izdelki, je njihova sposobnosti širjenja prepoznavnosti blagovne znamke izven tistih oseb, ki prejmejo darilo. Izberete lahko namreč izdelke, ki bi lahko zlahka bili videni v mestih z veliko prometa – bolj kot je kvalitetno in privlačno darilo opazno v množici potencialnih strank, toliko bolje!

Ta strategija bo vašim promocijskim izdelkom prinesla višjo donosnost naložbe. Omogoča vam tudi uporabo že obstoječih virov. Svoje zaposlene in ostale člane ekipe presenetite z nekaj izdelki ter od tu pričnite z začetkom kampanje ozaveščanja o blagovni znamki.

Zakaj je torej promocijski izdelek dobro imeti pri roki? Tu so ključni dejavniki, ki jih je treba upoštevati pri naročanju daril:

• Uporabnost

• Kakovost

• Ustvarjalnost

Upoštevajte te ključne napotke, ko se odločite, v katere promocijske izdelke boste vložili svoj denar. S temi “must-have” izdelki lahko izjemno učinkovito promovirali svojo blagovno znamko – zato morate poskrbeti, da jih imate vedno pri roki (t.j. na zalogi), da lahko po njih sežete katerikoli dan v letu.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 270 ogledov