Vodnik po poslovnem obdarovanju v različnih kulturah
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
4 min
3,241 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
3,242 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo blagovno znamko (in posledično, če vam je to naklonjeno, tudi vaš proračun) dvignejo na višjo raven. Promocijski izdelki so se že zdavnaj izkazali za najboljšo obliko trženja – tako vaše stalne in zveste stranke kot pa tudi potencialne so vesele uporabnih daril, ki so privlačna na pogled. A izbira le-teh je marsikdaj otežena zaradi ogromnega nabora promocijskih izdelkov, ki jih srečujemo na trgu.
Vsakodnevni promocijski izdelki – predmeti, ki jih imate vedno pri roki in jih lahko po želji podarjate zaposlenim, poslovnim partnerjem in potencialnim strankam – so tisti, ki poskrbijo za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Izjemno pomembno je, da so takšna darila venomer na voljo, saj nikoli ne veste, kdaj pridejo prav. Zaradi velikega povpraševanja pa se včasih zgodi, da ravno teh ne najdemo v zalogi.
Katere predmete bi morali torej venomer imeti na zalogi? Tu je seznam petih vrst promocijskih daril, ki bi jih morali pametni poslovneži v letu 2021 vedno imeti na dosegu roke.
Virtualni dogodki so oblikovali prihodnost poslovnih srečanj že pred nekaj leti – zdaj, v času pandemije, pa igrajo izjemno pomembno vlogo pri ohranjanju tudi tistih poslovnih stikov, ki so nedaleč stran. Ne samo, da so prikladni v trenutni situaciji – podjetjem lahko v dolgem prihranijo veliko denarja. Vsi stroški prireditev v virtualnem svetu odpadejo, z dovolj kreativnosti pa lahko izkušeni poslovneži pametno izkoristijo prihranjen proračun. Vključevanje daril v virtualna srečanja je lahko odličen način, da ljudi navdušite nad vašim dogodkom, hkrati pa večate prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Pri izbiri promocijskih daril za virtualne dogodke je pomembno, da razmislite o predmetih, ki bodo vaš dogodek naredili bolj privlačnega. Upoštevajte tudi promocijska darila, ki jih lahko vaši udeleženci uporabljajo med dogodkom, kot so recimo skodelica za kavo, beležka, ali slušalke. To bo v udeležencih vzbudilo občutek povezanosti, kljub fizični distanci.
Najboljši promocijski izdelki so uporabni, tehnološka darila pa se kot najbolj priljubljena znajdejo prav na tem seznamu.
Zakaj so pravzaprav tehnološka darila nujno potrebna za pametni marketing? Eden glavnih ciljev promocijskih daril je povečanje prepoznavnosti blagovne znamke – najbolj učinkovit način za to je podarjanje dragocenih izdelkov. Kakovostni izdelki, ki so obenem tudi koristni, so pogosteje uporabljeni ter posledično toliko boljši za širjenje prepoznavnosti vašega podjetja.
Namesto kategorizacije promocijskih izdelkov po cenah ustvarite tri kategorije – dobro, boljše in najboljše. Te vam bodo pomagale pri organizaciji ter izbiri daril skozi vse leto. Na primer, nekatere promocijske izdelke lahko podarite tako rečeno komur koli, medtem ko je druge pametneje prihraniti za prodajne predstavnike, ki se povezujejo s potencialnimi kupci. Ustvarite kategorije s tri ali več idejami za promocijska darila, in pripravljeni boste na prav vsako situacijo. Na primer:
DOBRO: kemični svinčnik, slamice za večkratno uporabo, beležka
BOLJŠE: reciklirani izdelki, termovka, brezžični polnilec za mobilne naprave
NAJBOLJŠE: prenosni zvočnik, brezžične slušalke, kovček
Vedno večje število zaposlenih dela na daljavo – podjetja prehajajo iz običajnega pisarniškega okolja v domače prostore. Pametni poslovneži lahko to priložnost izkoristijo tako, da zaposlenim podarijo promocijske izdelke, primerne za delo od doma. Izdelki, ki so zelo uporabni in olajšajo delo na daljavo, bodo dobro opevali vaše podjetje.
Med te izdelke spadajo družabne igre, oblačila, naprave za obvladovanje stresa, torbe za prenosni računalnik ali portfolio …
Del moči, ki jo imajo promocijski izdelki, je njihova sposobnosti širjenja prepoznavnosti blagovne znamke izven tistih oseb, ki prejmejo darilo. Izberete lahko namreč izdelke, ki bi lahko zlahka bili videni v mestih z veliko prometa – bolj kot je kvalitetno in privlačno darilo opazno v množici potencialnih strank, toliko bolje!
Ta strategija bo vašim promocijskim izdelkom prinesla višjo donosnost naložbe. Omogoča vam tudi uporabo že obstoječih virov. Svoje zaposlene in ostale člane ekipe presenetite z nekaj izdelki ter od tu pričnite z začetkom kampanje ozaveščanja o blagovni znamki.
Zakaj je torej promocijski izdelek dobro imeti pri roki? Tu so ključni dejavniki, ki jih je treba upoštevati pri naročanju daril:
• Uporabnost
• Kakovost
• Ustvarjalnost
Upoštevajte te ključne napotke, ko se odločite, v katere promocijske izdelke boste vložili svoj denar. S temi “must-have” izdelki lahko izjemno učinkovito promovirali svojo blagovno znamko – zato morate poskrbeti, da jih imate vedno pri roki (t.j. na zalogi), da lahko po njih sežete katerikoli dan v letu.
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
835 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa…
720 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje…
810 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih…
520 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
210 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
185 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
650 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
315 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
360 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
355 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
295 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
340 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
570 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
460 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
575 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
505 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
520 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
835 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
710 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
1,200 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
765 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
775 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
730 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,485 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,085 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,220 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,220 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,335 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,320 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,300 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,615 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,420 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,560 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,874 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,211 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,425 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
963 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,266 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,093 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,981 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,142 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,845 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,946 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,961 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
3,067 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,911 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,187 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,887 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,139 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,967 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,242 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,940 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,295 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,186 ogledov
3,240 ogledov