Kako bodo promocijska darila oblikovala prihodnost vašega poslovanja?
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih…
4 min
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo, radi dajemo dobra darila. Za nas so podrobnosti pomembne. Od naših prvih interakcij s strankami, do naših raziskav uporabniške izkušnje in razvojnega dela, do e-poštnih glasil, ki jih pišemo, in daril, ki jih podarjamo.
Ker imamo s podarjanjem daril toliko izkušenj, smo sestavili seznam nasvetov, ki bodo vašim poslovnim darilom pomagali izstopati v morju ostalih daril. Kako torej podariti darilo, ki ga bo nekdo dejansko uporabljal, in ne zavrgel ali nanj pozabil?
Kaj je nekaj edinstvenega v vašem podjetju, kar je zabavno deliti z drugimi? Lahko odraža delo, ki ga opravljate, ali kulturo ljudi, ki to delo opravljajo. V razvojnem svetu je »casual Friday« na splošno vsakodnevna zadeva, ki predstavlja odlično priložnost za deljenje vaše delovne kulture skozi promocijska in poslovna darila.
Eno najbolj priljubljenih daril so zagotovo majice s potiskom (najpogosteje logotipom podjetja). Čeprav majice ali ostali kosi oblačila ne predstavljajo izjemno inovativnih daril, so kljub temu izrednega pomena za ustvarjanje ekipnega duha, ki ga delimo z drugimi.
Kaj je darilo brez ovijalnega papirja? Okej, še vedno je darilo, vendar ne podcenjujte vpliva zunanjega izgleda – pomislite na izkušnjo tistih, ki bodo prejeli vaše darilo. Lepa škatla, barvni papir, ročno napisano sporočilo… Pozornost do detajlov je to, kar lahko veselje obdarovancev spremeni v navdušenje.
Mnogokrat kot podjetje ustvarimo vrhunske darilne pakete kot enega od načinov za uveljavitev naše blagovne znamke. Ob sestavi paketa razmišljamo o izkušnji obdarovanca – ko nekdo odpre škatlo, v roke prvič prime personalizirani izdelek, ki pripoveduje zgodbo in vabijo k sodelovanju, izdelek pa spremlja še nekaj malenkostnih daril z osebnim sporočilom. Prepričani smo, da vsak prejemnik o naših darilih ne razmišlja tako globoko temveč se jih zgolj razveseli, a se kljub temu zavedamo pomembnosti takšnih podrobnosti.
Podprite lokalna podjetja in zastopajte svoje mesto ali državo s pošiljanjem »domačih« izdelkov. To predstavlja odlično darilo za ljudi, ki živijo daleč, pa tudi za ljudi v vaši regiji, saj s tem skupaj praznujete svojo domovino.
Tudi sami radi podpiramo lokalno, predvsem pa se zavzemamo za tiste ponudnike, ki s svojimi izdelki pripomorejo razvoju in ohranjanju naše naravne in kulturne dediščine. Kolikor je v naši moči, poskušamo podpirati lokalna podjetja in predstavljati naš ponos, da živimo v naši čudoviti Sloveniji. In, kot po naključju, se takšnih daril najbolj razveselijo ravno naši tuji sodelavci, ki našo deželo predstavijo svojim podjetjem.
Ni vam treba na novo izumljati kolesa. V redu je podariti darilo, ki je obstajalo že prej – obenem vam takšni izdelki nudijo možnost, da izstopate z boljšo kakovostjo. Če niste prepričani, kaj naredi eno darilo boljše od drugega, vprašajte nekoga, ki je morda nekoliko bolj natančen glede svojih preferenc in veste, da ima objektivno dober okus.
Če nimate časa ali energije, da bi iskali kakovostne izdelke, na srečo obstajajo podjetja, ki so opravila trdo delo pri pripravi ponudbe visokokakovostnih daril, ki jih je mogoče personalizirati z blagovno znamko. Mi smo eno izmed njih.
Čeprav je personalizacija eden najpomembnejših delom poslovnih in promocijskih daril, se vseeno poskusite vzdržati. Vaš logotip ali ime podjetja naj ne bo ogromne velikosti, ne glede na izdelek, ki ga podarjate (razen, če imate dober razlog ali veliko bazo strank z zvestobo blagovni znamki). Ne pravim, da se personalizaciji popolnoma izognite – to nikakor. A vseeno pomislite na to, da bodo vaš izdelek obdarovanci uporabljali v javnosti; če ste izbrali izdelek, ki naredi trajen vtis, je personalizacija zgolj dodatek – potencialne stranke si vas bodo zapomnile zaradi darila samega.
Obstaja veliko izdelkov – skodelice, srajce, dnevniki – kjer lahko namesto celotnega logotipa uporabili samo njegov najbolj prepoznavni del. Takšen del logotipa izgleda lepo kot samostojen element oblikovanja, obenem pa lahko vzpodbudi tudi pogovor o sami znamki.
Nenazadnje želim posebno pozornost nameniti skrbi za okolje. Ne vem za vas, vendar imam sama neprijeten, konflikten občutek, ko želim nekaj vreči stran, medtem ko utišam svojo podzavest, ki se sprašuje, ali je to slabo za okolje. Zato se še toliko bolj navdušujem nad okolju prijaznimi darili, ki mu ne škodujejo ne med proizvodnjo, ne ko se jim bliža konec.
Pri obdarovanju ne želimo obremenjevati drugih, še posebej ne okolja, v katerem živimo. Poleg tega lahko darila, izdelana iz okolju neprijaznih materialov ali proizvedena na enak način, povzročijo negativno povezavo z vašo blagovno znamko. Skrb za okolje naj se torej uvrsti visoko na vaš seznam lastnosti promocijskih in poslovnih daril, ki jih želite podarjati svojim strankam, zaposlenim in poslovnim partnerjem.
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih…
S pravimi darili lahko izrazimo hvaležnost, spoštovanje ali pozornost, prav tako pa lahko skozi njihovo uporabo izpostavimo blagovno znamko in…
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav.…
Darila igrajo pomembno vlogo v naših življenjih, saj so tesno povezana z medčloveškimi odnosi, čustvi in komunikacijo. Psihologija daril raziskuje,…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in…
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih…
S pravimi darili lahko izrazimo hvaležnost, spoštovanje ali pozornost, prav tako pa lahko skozi njihovo uporabo izpostavimo blagovno znamko in…
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav.…
Darila igrajo pomembno vlogo v naših življenjih, saj so tesno povezana z medčloveškimi odnosi, čustvi in komunikacijo. Psihologija daril raziskuje,…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in…
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…