6 nasvetov za podarjanje odličnih poslovnih daril

6 nasvetov za podarjanje odličnih poslovnih daril

4 min

Loading

7. marca 2022
6 nasvetov za podarjanje odličnih poslovnih daril 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
6 nasvetov za podarjanje odličnih poslovnih daril 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo, radi dajemo dobra darila. Za nas so podrobnosti pomembne. Od naših prvih interakcij s strankami, do naših raziskav uporabniške izkušnje in razvojnega dela, do e-poštnih glasil, ki jih pišemo, in daril, ki jih podarjamo.

Ker imamo s podarjanjem daril toliko izkušenj, smo sestavili seznam nasvetov, ki bodo vašim poslovnim darilom pomagali izstopati v morju ostalih daril. Kako torej podariti darilo, ki ga bo nekdo dejansko uporabljal, in ne zavrgel ali nanj pozabil?

1. Delite svojo delovno kulturo

Kaj je nekaj edinstvenega v vašem podjetju, kar je zabavno deliti z drugimi? Lahko odraža delo, ki ga opravljate, ali kulturo ljudi, ki to delo opravljajo. V razvojnem svetu je »casual Friday« na splošno vsakodnevna zadeva, ki predstavlja odlično priložnost za deljenje vaše delovne kulture skozi promocijska in poslovna darila.

Eno najbolj priljubljenih daril so zagotovo majice s potiskom (najpogosteje logotipom podjetja). Čeprav majice ali ostali kosi oblačila ne predstavljajo izjemno inovativnih daril, so kljub temu izrednega pomena za ustvarjanje ekipnega duha, ki ga delimo z drugimi.

2. Ne pozabite na predstavitev

Kaj je darilo brez ovijalnega papirja? Okej, še vedno je darilo, vendar ne podcenjujte vpliva zunanjega izgleda – pomislite na izkušnjo tistih, ki bodo prejeli vaše darilo. Lepa škatla, barvni papir, ročno napisano sporočilo… Pozornost do detajlov je to, kar lahko veselje obdarovancev spremeni v navdušenje.

Mnogokrat kot podjetje ustvarimo vrhunske darilne pakete kot enega od načinov za uveljavitev naše blagovne znamke. Ob sestavi paketa razmišljamo o izkušnji obdarovanca – ko nekdo odpre škatlo, v roke prvič prime personalizirani izdelek, ki pripoveduje zgodbo in vabijo k sodelovanju, izdelek pa spremlja še nekaj malenkostnih daril z osebnim sporočilom. Prepričani smo, da vsak prejemnik o naših darilih ne razmišlja tako globoko temveč se jih zgolj razveseli, a se kljub temu zavedamo pomembnosti takšnih podrobnosti.

3. Izbirajte lokalne izdelke

Podprite lokalna podjetja in zastopajte svoje mesto ali državo s pošiljanjem »domačih« izdelkov. To predstavlja odlično darilo za ljudi, ki živijo daleč, pa tudi za ljudi v vaši regiji, saj s tem skupaj praznujete svojo domovino.

Tudi sami radi podpiramo lokalno, predvsem pa se zavzemamo za tiste ponudnike, ki s svojimi izdelki pripomorejo razvoju in ohranjanju naše naravne in kulturne dediščine. Kolikor je v naši moči, poskušamo podpirati lokalna podjetja in predstavljati naš ponos, da živimo v naši čudoviti Sloveniji. In, kot po naključju, se takšnih daril najbolj razveselijo ravno naši tuji sodelavci, ki našo deželo predstavijo svojim podjetjem.

4. Kakovost naj bo na prvem mestu

Ni vam treba na novo izumljati kolesa. V redu je podariti darilo, ki je obstajalo že prej – obenem vam takšni izdelki nudijo možnost, da izstopate z boljšo kakovostjo. Če niste prepričani, kaj naredi eno darilo boljše od drugega, vprašajte nekoga, ki je morda nekoliko bolj natančen glede svojih preferenc in veste, da ima objektivno dober okus.

Če nimate časa ali energije, da bi iskali kakovostne izdelke, na srečo obstajajo podjetja, ki so opravila trdo delo pri pripravi ponudbe visokokakovostnih daril, ki jih je mogoče personalizirati z blagovno znamko. Mi smo eno izmed njih.

5. Ne pretiravajte s personalizacijo

Čeprav je personalizacija eden najpomembnejših delom poslovnih in promocijskih daril, se vseeno poskusite vzdržati. Vaš logotip ali ime podjetja naj ne bo ogromne velikosti, ne glede na izdelek, ki ga podarjate (razen, če imate dober razlog ali veliko bazo strank z zvestobo blagovni znamki). Ne pravim, da se personalizaciji popolnoma izognite – to nikakor. A vseeno pomislite na to, da bodo vaš izdelek obdarovanci uporabljali v javnosti; če ste izbrali izdelek, ki naredi trajen vtis, je personalizacija zgolj dodatek – potencialne stranke si vas bodo zapomnile zaradi darila samega.

Obstaja veliko izdelkov – skodelice, srajce, dnevniki – kjer lahko namesto celotnega logotipa uporabili samo njegov najbolj prepoznavni del. Takšen del logotipa izgleda lepo kot samostojen element oblikovanja, obenem pa lahko vzpodbudi tudi pogovor o sami znamki.

6. Bodite okolju prijazni

Nenazadnje želim posebno pozornost nameniti skrbi za okolje. Ne vem za vas, vendar imam sama neprijeten, konflikten občutek, ko želim nekaj vreči stran, medtem ko utišam svojo podzavest, ki se sprašuje, ali je to slabo za okolje. Zato se še toliko bolj navdušujem nad okolju prijaznimi darili, ki mu ne škodujejo ne med proizvodnjo, ne ko se jim bliža konec.

Pri obdarovanju ne želimo obremenjevati drugih, še posebej ne okolja, v katerem živimo. Poleg tega lahko darila, izdelana iz okolju neprijaznih materialov ali proizvedena na enak način, povzročijo negativno povezavo z vašo blagovno znamko. Skrb za okolje naj se torej uvrsti visoko na vaš seznam lastnosti promocijskih in poslovnih daril, ki jih želite podarjati svojim strankam, zaposlenim in poslovnim partnerjem.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading