Promocijska darila za zaposlene na daljavo: Kako izkazati svojo hvaležnost od daleč
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane.…
80 ogledov
4 min
462 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
463 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot neto nove stranke. Zato je ustvarjanje učinkovite strategije, ki pritegne in pomaga obdržati obstoječe stranke, glavna prednostna naloga organizacij. Ustvarjanje in izvajanje učinkovite strategije zvestobe strank vključuje komunikacijo in razumevanje potreb strank.
Zveste stranke so se navadile poslovati z izbranimi blagovnimi znamkami in jih poiskati, tudi če njihova konkurenca ponuja podoben izdelek po znižani ceni. Zvestoba strank torej ponuja številne prednosti, kot so poslovna priporočila zadovoljnih in zvestih strank, pozitivne povratne informacije strank na spletnih mestih družbenih medijev, vpogled v nakupno vedenje strank, bolj ciljno usmerjeno trženje za obstoječe stranke ter boljše razumevanje potreb strank.
Gradnja zvestobe strank zahteva razumevanje več ključnih področij, ki lahko pomagajo zagotoviti, da ima podjetje učinkovito strategijo zvestobe strank. Ta strategija lahko pomaga obdržati stranke in potencialne kupce spremeniti v zadovoljne in zveste stranke. Da te cilje dosežete tudi vi, smo za vas poiskali šest načinov za ustvarjanje zvestobe strank za podjetje.
Obveščajte obstoječe stranke o novih izdelkih, promocijah in vseh drugih pomembnih informacijah, ki vplivajo na izdelke ali storitve, ki jih stranka na splošno išče pri tem podjetju. Orodja, kot sta HubSpot in Marketo, podpirajo večkanalno komunikacijo in lahko vzdržujejo stik s potencialnimi in uveljavljenimi strankami znotraj platforme. Ta orodja za avtomatizacijo trženja izvorno podpirajo različne digitalne komunikacijske metode ali integracijo s priljubljenimi orodji za e-pošto, SMS in družbene medije.
Ta sporočila lahko služijo tudi opominjanju strank na temeljne vrednote podjetja o temah, kot so podnebne spremembe, materiali, ki jih je mogoče reciklirati, in podpora neprofitnim organizacijam.
Nize podatkov, kot so podatki o prodaji in demografski podatki strank, ter zagotovijo vpogled v splošno vedenje strank,je mogoče uporabiti za usmerjanje zagotavljanja pravočasnih promocij in priporočil za izdelke na podlagi statistične verjetnosti, da bodo stranke sprejele to usmeritev.
Velika količina informacij ter umetna inteligenca sta zagotovila velik zagon na tem področju in podpirata pobude, ki pomagajo zagotoviti napovedi nakupov na podlagi edinstvenih lastnosti stranke.
464 ogledov
Organizacije morajo biti sposobne zajeti povratne informacije svojih obstoječih strank in ukrepati na podlagi njih. Današnja številna vrhunska orodja, kot so Salesforce, Microsoft CRM in druga, so odličen način za zbiranje in centraliziranje povratnih informacij strank iz objav v družabnih medijih, klicev strank, e-poštnih anket, telefonskih anket ali okenc s predlogi. Z analizo teh povratnih informacij in ustvarjanjem strateškega načrta lahko podjetja bolje razumejo, kaj morajo prilagoditi, da obdržijo te stranke.
Podjetje mora poudariti svojo sposobnost razvijanja s trgom in izpolnjevanja potreb strank, da bi ohranilo sodelovanje strank.
Čeprav stranke s sodelovanjem v programu zvestobe morda ne bodo prihranile ogromnih količin denarja, lahko celo majhne nagrade pokažejo, kako podjetje ceni svoje stranke. Zagotavljanje popustov ali promocij samo za stranke je preprost način za spodbujanje teh kupcev, da se še naprej vračajo. Ti programi dajejo podjetju tudi sredstva za zbiranje uporabnih podatkov, kot je prepoznavanje najbolj dragocenih strank in tistih, ki jim grozi poslovanje drugje. Poleg tega lahko program zvestobe motivira ponovni obisk, saj želi stranka doseči določen cilj ali popust. Da bi to delovalo, mora podjetje zagotoviti ustrezno in primerno spodbudo.
Več platform omogoča podjetjem dostop do programa zvestobe, vključno z LoyaltyLion, Qualtrics Customer XM, TapMango in Salesforce Experience Cloud.
Podjetje mora poudariti svojo sposobnost razvijanja s trgom in izpolnjevanja potreb strank, da bi ohranilo sodelovanje strank. Izdelki ne potrebujejo nujno dramatičnih sprememb, potrebujejo pa dovolj, da pokažejo, da podjetje sledi trenutnim dogodkom in potrebam strank. Če ste odprti in pošteni glede teh sprememb in zakaj so se zgodile, lahko spodbujate pozitivnost, ko stranke razmišljajo o svojih možnostih nakupa.
Zgolj oblikovanje programa zvestobe ne zadostuje za povečanje prihodkov ali vzdrževanje podpore stalnih strank. Podjetje mora tudi izmeriti in analizirati ključne podatkovne točke, da oceni svojo učinkovitost in po potrebi popravi tečaj. Ti ključni ukrepi so naslednji:
Vključevanje in ohranjanje strank bi moralo biti glavna prednostna naloga vsake organizacije. Eden najboljših načinov za to je program zvestobe, ki nagrajuje stranke, ki se vračajo, in pritegne nove stranke v podjetje. Vendar pa najboljši programi zvestobe zahtevajo ustrezna orodja za zbiranje in analizo vpogledov v podatke, marketinška in prodajna orodja za implementacijo teh vpogledov ter strategijo za združevanje vsega skupaj.
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane.…
80 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s…
560 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To…
225 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi…
255 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip…
230 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane.…
80 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s…
560 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To…
225 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi…
255 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip…
230 ogledov
465 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
200 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
305 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
520 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
520 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
495 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
465 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
695 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
615 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,010 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,050 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,575 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,279 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,267 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,027 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,050 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
918 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
2,950 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,570 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,316 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,213 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,853 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
2,915 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
2,930 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,068 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,772 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,004 ogledov
461 ogledov