Vodnik po personalizaciji daril za različne priložnosti
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
5 min
1,217 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
1,218 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke in storitve. To lahko močno vpliva na konverzijo potencialnih strank in prodajo, zaradi česar so promocijska darila ključni del vaše tržne strategije.
Eden najboljših načinov, da ostanete v mislih svojih potrošnikov, je ta, da jim ponudite promocijske izdelke, ki jih personalizirate z logotipom vašega podjetja ali imenom vaše blagovne znamke. Vendar pa obstajajo pravi in napačni načini, kako pravilno uporabiti promocijska darila za utrjevanje poslovnih vezi, izboljšanje svojega trženja in spodbujanja denarnega toka.
Glede na večje število študij si večina kupcev bolje zapomni blagovno znamko, ko so od njih prejme promocijski izdelek. Za primerjavo: da si potencialni potrošnik zapomni ime vašega podjetja in kaj počnete, boste morali v marketing vložiti tudi do sedem televizijskih, tiskanih ali spletnih oglasov. Gledano iz tega zornega kota je več kot očitno, da so promocijska darila vredna svoje cene.
Hitra prepoznavnost blagovne znamke, na katero se lahko zanesete s promocijskimi izdelki, vzbudi takojšnje zaupanje strank. Tako se veliko lažje odločajo, s katerimi podjetji bodo poslovali, kar v svetu, ki si nenehno prizadeva za hitre in priročne rešitve, ni majhna stvar.
Čeprav je prepoznavnost blagovne znamke ena od velikih prednosti uporabe promocijskih izdelkov, nikakor ni edina. Prav tako so ta darila resnično stroškovno učinkovita saj je na voljo široka izbira izdelkov, ki imajo veliko nižjo stopnjo Indeksa cen življenjskih potrebščin kot recimo obsežna spletna oglaševalska kampanja. Prav tako pa promocijska darila potrošnike motivirajo k nakupu – skorajda 80 odstotkov vprašanih je povedalo, da bi bolj verjetno vlagali v izdelke ali storitve podjetja, ki bi jih presenetilo s promocijskim izdelkom.
Vaše podjetje lahko veliko pridobi, če promocijske izdelke uporabite pravilno. Vendar ne morete samo pričakovati, da se bo vaš dobiček povečal zgolj zaradi darila z imenom vaše blagovne znamke. Čeprav so prednosti promocijskih izdelkov v trženju ogromne in dosledne, je tehnika ključna, če želite požeti čim več nagrad. Tu je sedem pametnih nasvetov in preprostih trikov, ki jih boste za povečan uspeh morali upoštevati od začetka do konca. Uporabite jih v praksi, ko utrdite svojo strategijo, da kar najbolje izkoristite vse, kar lahko promocijski izdelki ponudijo vašemu podjetju.
1,219 ogledov
Ali ste vedeli, da ljudje običajno hranijo promocijske izdelke približno eno leto? Zato je pomembno, da ustvarite promocijske izdelke, ki imajo dolgo življenjsko dobo ter s tem zagotovite, da vaša blagovna znamka ostane v hišah ljudi dlje časa.
Na splošno se predmeti, kot so vrhnja oblačila in dežniki, hranijo najdlje. In ker so resnično uporabni v vsakdanjem življenju, jih bodo verjetno tudi redno uporabljali. To je pomembno, ker vaši promocijski izdelki ne bodo imeli enakega učinka, če jih obdarovanci pustijo na dnu omare.
Pri trženju morate vedno imeti v mislih svoje občinstvo. Nima smisla sprejemati velikih odločitev, če ta ne bo pritegnila vašega ciljnega trga. Recimo na primer, da so vaše običajne stranke starejše in manj aktivne. V tem primeru majica s kapuco oziroma “hoodie” verjetno ni najboljša ideja za promocijsko darilo. Ne samo, da je manj verjetno, da bo ta demografska skupina tak izdelek obdržala dlje časa, ampak je tudi malo verjetno, da ga bodo uporabljali ali celo cenili.
Zakaj ne bi torej razmislili o privlačnem stenskem koledarju za vaše starejše stranke? Če pa obdarujete ekološko osveščene mlade, se lahko odločite za atraktivno torbo ali pa stekleničko za vodo. Ne glede na demografsko kategorijo, na katero ciljate, zagotovo obstajajo promocijski izdelki, ki so popolnoma prilagojeni njihovim željam in potrebam.
Dobra stran promocijskih daril je ta, da cena vedno ne odraža kakovosti. Kakovostni promocijski izdelki so namreč precej cenovno dostopni, predvsem ko govorimo o velikih količinah. Nekaj popolnoma preprostega, kot je na primer nalivno pero, prav tako velja za odlično darilo, če je le videti dobro in je funkcionalno.
Boljša kot je kakovost vaših promocijskih izdelkov, večja je verjetnost, da bodo naredili dober prvi vtis – in ne le na prejemnika. Ko vaši potrošniki nosijo atraktivno kapo z imenom vašega podjetja ali nosijo torbo za prenosni računalnik z vašim logotipom, bodo mimoidoči lahko videli, da vaše podjetje skrbi za kakovost.
Zakaj ne bi tudi svojim zaposlenim s promocijskimi darili pokazali, da cenite njihov trud in zvestobo? Obenem pa lahko tudi ugotovite, kateri so najbolj priljubljeni med različnimi starostnimi skupinami v vaši pisarni.
To ne prinaša le strateških koristi. Tako kot v primeru promocijskih izdelkov namenjenih strankam, te ne bodo edine, ki jih bodo videle. Ne glede na to, ali nosijo nahrbtnik z blagovno znamko vašega podjetja na poti v službo ali pa v fitnesu telovadijo v svoji promocijski majici, bodo vaši izdelki pritegnili pozornost številnih ljudi ter s tem povečali prepoznavnost vašega podjetja.
Morda se sprašujete, kdaj bi morali razdeliti svoje promocijske izdelke, in najboljši odgovor je na dogodkih, ki jih vaše podjetje gosti ali sponzorira. Konference in sejmi so popolna priložnost za širjenje prepoznavnosti vaše blagovne znamke, saj lahko potencialnim strankam ponudite brezplačne izdelke.
Priljubljeno darilo na raznih dogodkih je promocijska vrečka s kopico različnih manjših izdelkov, ki jih lahko vaši gostje uporabljajo čez dan ali pa ko pridejo domov. Izdelki lahko vključujejo beležke in druge pisalne potrebščine, obesek za ključe in morda tudi okusne prigrizke.
Verjetno boste imeli večji vpliv s svojimi promocijskimi izdelki, če boste svoje stranke navdušili nad njimi. Najboljši način za to je, da organizirate nagradne igre na svojih družbenih medijih. Ta strategija je preprosta – sledilci, ki želijo v nagradni igri tekmovati, lahko preprosto delijo objavo, odgovorijo na nagradno vprašanje pod komentarji, ali pa označijo enega ali več prijateljev. Že sama interakcija z objavo vam bo prinesla večjo prepoznavnost znamke.
Da pa bi to delovalo, morajo biti promocijski izdelki, ki jih ponujate, še posebej zaželeni. Ne morete pričakovati, da bo tekmovanje v družabnih medijih vzletelo, če obljubljate le obesek za ključe. Sestavite darilno vrečko, polno zanimivih predmetov, ki bodo všeč vašim sledilcem.
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
1,220 ogledov
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
50 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
295 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
425 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
625 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
655 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
605 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
555 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
810 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
720 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,160 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,665 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,351 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,339 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,093 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,104 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
975 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
3,100 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,708 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,439 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,333 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,901 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
3,035 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
3,065 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,191 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,835 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,076 ogledov
1,216 ogledov