3 načini za izboljšanje ustvarjalnosti pri delu

8 vrst najbolj priljubljenih prodajnih promocij

4 min

Loading

6. septembra 2021
8 vrst najbolj priljubljenih prodajnih promocij 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
8 vrst najbolj priljubljenih prodajnih promocij 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

Loading

Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih načinov oglaševanja preden ste našli najučinkovitejšega? Katerokoli pot ste izbrali, prav vsaka vodi do večje prepoznavnosti vašega podjetja. Res pa je, da so nekatere pri tem bolj učinkovite. Zato smo za vas sestavili seznam osmih najbolj priljubljenih prodajnih promocij.

1. Znižanja

Dodajanje popusta na cene izdelkov je zagotovo najbolj priljubljena vrsta promocije. Stranke se zelo rade pogajajo, zato je smiselno vsake toliko ponuditi popuste. Ko se odločite za način promocije – torej izbirate o znižanju v ceni ali odstotkih – razmislite, kaj bo kupcem videti bolj privlačno. Prav tako pa nikdar ne prestopite spodnje meje, ki bi v dolgem roku povzročila izgubo dobička, in poskrbite, da znižanja ne nudite prepogosto – stranke lahko namreč prepoznajo vašo strategijo in posledično z nakupom preprosto počakajo do naslednjega znižanja.

2. Brezplačna dostava in vračila

Po podatkih raziskave podjetja Walker Sands bi 80% potrošnikov nakup na Amazonu bolj zamikal, če bi jim ta nudil brezplačno dostavo. 66% bi jih nakup opravilo, če bi Amazon nudil dostavo že naslednji dan, medtem ko jih je 64% odgovorilo, da bi verjetneje kupili, če bi jim bila ponujena možnost brezplačnega vračila. Brezplačna dostava in vračilo namreč dajeta kupcu občutek varnosti, saj v primeru, da bi želeli izdelek poslati nazaj, ne bi imeli dodatnih stroškov.

3. Časovno omejena ponudba

Hitra prodajna ponudba traja le omejen čas in je odličen način, da v kupcu ustvarite občutek nujnosti. Marsikatero podjetje to strategijo uporablja kot način za prodajo več izdelkov, predvsem ko se želijo znebiti presežnih zalog. Marsikdo, ki je že izkušen v prodaji, se strinja, da je ta oblika akcije bolje priljubljena kot ostale oblike. Časovno omejena ponudba je bolj uspešna manj časa kot traja, saj se 50% nakupov zgodi že v prvi uri tovrstne prodaje.

4. Promocijska darila

Bodimo iskreni, prav vsak izmed nas obožuje brezplačne izdelke, zato je podarjanje promocijskih daril res odlična promocija. Ne samo, da potencialnim strankam daje možnost preizkusiti vaš izdelek, ampak jih pogosto tudi prepriča v nakup! Če vaš izdelek ni nekaj, kar lahko podarite, potem razmislite o ustvarjanju uporabnih daril z blagovno znamko, ki jih lahko ponudite ob vsakem nakupu, kot so na primer obeski za ključe, nalepke za odbijače, magneti, pisala itd. Kupci bodo cenili lepo gesto in venomer pomislili na vas, ko bodo videli darilo z vašo blagovno znamko.

5. Točke zvestobe

Nagrajevanje vaših strank vam bo pomagalo zgraditi trdno bazo zvestih oboževalcev, obenem pa bo v nakup v vaši spletni trgovini prepričalo večje število ljudi. Zagotavljanje odličnih storitev za stranke je prav tako pomembno za uspeh vašega podjetja, ponudba sistema točk zvestobe pa je kot priljubljena promocija pomemben del tega. Točke zvestobe lahko kupec zbira na virtualni kartici – ob vsakem nakupu je nagrajen z določenim številom točk, s katerimi lahko ob prihodnjem nakupu plača manj za izbrane izdelke. Prav tako pa lahko strankam ponudite možnost programa zvestobe, kjer po nakupu devetih artiklov desetega prejmejo brezplačno.

6. Virtualni kuponi

To je drugačen način promoviranja popustov na vaši spletni strani. Pošiljanje virtualnih kuponov strankam, ki so se prijavile na seznam vaših e-novic, naredi promocijo bolj ekskluzivno, stranke pa še dodatno prepriča v obisk vaše spletne trgovine. Razmislite o pošiljanju kuponov predvsem zvestim strankam, ki so porabile več kot določen znesek, in se s tem zahvalite za njihovo zaupanje v vašo znamko. Prav tako pa lahko virtualne kupone pošljete tudi tistim obiskovalcem spletne strani, ki so doživeli slabo izkušnjo – morda jih lepa gesta z vaše strani prepriča, da vašemu podjetju dajo še eno priložnost!

7. Nagradne igre

Odlična stvar pri vodenju nagradnih iger je ta, da veliko pridobite kljub temu, da podarjate samo en (včasih dva ali tri) izdelek! Nagradne igre so izjemno priljubljena oblika promocije, predvsem na spletnih omrežjih. Prav tako pa ne poskrbijo le za prepoznavnost vaše znamke, temveč vsaka oseba, ki se odloči za sodelovanje, postane potencialna bodoča stranka. Že samo sodelovanje v nagradni igri pomeni, da jih zanimajo vaši izdelki, zato je izvajanje te oblike promocije odlična ideja – zlasti za novoustanovljena podjetja.

8. Praznične akcije

Obstaja razlog, da so promocije med prazničnim obdobjem tako uspešne. Stranke, kot prav vsak izmed nas, za darila med prazniki vedno rade porabijo več kot sicer. Zato je to odlična priložnost, da svojo blagovno znamko predstavite širšemu občinstvu in posledično prodate več izdelkov. Ni potrebno ustvarjati preveč norih ponudb, saj bodo stranke premamili že najmanjši popusti. To je tudi idealen čas za ustvarjalnost pri promociji in uporabo teme praznikov za prodajo svojih izdelkov.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading