9 načinov za zbliževanje in povezovanje zaposlenih

9 načinov za zbliževanje in povezovanje zaposlenih

4 min

Loading

17. oktobra 2022
9 načinov za zbliževanje in povezovanje zaposlenih 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
9 načinov za zbliževanje in povezovanje zaposlenih 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

Loading

Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so medsebojne povezave tiste, ki so pomemben napovedovalec tega, ali bo nekdo srečen, zdrav in uspešen pri svojem delu. Pristni odnosi v podjetju lahko pomagajo ustvariti bolj angažirano in produktivno delovno silo. Čeprav se včasih ti odnosi razvijejo naravno med rednim delom, drugič zahtevajo malo potiska. Toda kako natanko si lahko vodje prizadevajo za spodbujanje več povezav med svojimi zaposlenimi?

Delo v pisarni ponuja različne možnosti glede postavitve in vzdušja. Zaposleni imajo pogosto možnost dela v sodelovalnem, skupnem prostoru ali v osebnem prostoru, ki je nastavljen posebej za osredotočeno delo. V pisarni so na voljo tudi sejne sobe za večje sestanke in skupni prostori za priložnostne interakcije in odmore.

Če je cilj postati bolj povezan z drugimi na delovnem mestu, kako ga podjetje doseže? Izvedite naslednje strategije – kolikor čas in proračun dopuščata – da bo celotno delovno mesto bolj povezano.

1. Spoznajte svoje zaposlene na osebni ravni

Ljudje, ki so zaposleni v vodilnih vlogah, bi se morali potruditi, da spoznajo zaposlene, ki v podjetju delajo na različnih položajih. Seveda pa poznanstva niso omejena le na delovni prostor – vodje lahko svoje sodelavce in zaposlene spoznajo tudi na osebnejši ravni – morda jih povprašajo o hobijih ali pa družini. Le tako jim bodo zaposleni kasneje lahko zaupali.

2. Poskrbite za udobno počutje v pisarni

Delovno mesto bi moralo biti prostor, kjer se vsi počutijo varne in lahko ustvarjajo brez ustrahovanja in nadlegovanja. Nekatera podjetja pravzaprav spodbujajo družinsko vzdušje – to lahko določeni posamezniki dojemajo kot negativno, če zaposleni prihaja iz družinskega okolja, kjer se ne počuti varno. Spodbujajte zaposlene, da z vsemi ravnajo dostojanstveno in spoštljivo. Redno deljenje osebnih in poslovnih zgodb ter anekdot lahko prav tako ustvari oseben ton na delovnem mestu.

3. Naj bo prednost dana interakciji zaposlenih

Toplo delovno okolje, ki aktivno podpira povezovanje med zaposlenimi, spodbuja njihovo zadovoljstvo. Uspešna podjetja namreč dajejo prednost angažiranju in ustvarjajo priložnosti za interakcijo zaposlenih in delo z drugimi člani ekipe. Skupinski projekti, team building, notranji odbori in skupni cilji lahko pomagajo spodbuditi okolje, v katerem zaposleni sodelujejo z drugimi in razvijejo močnejše povezave.

4. Izkoristite tehnologijo za izboljšanje komunikacije

Pomembno je vedeti, da lahko podjetja izkoristijo tehnologijo za izboljšanje človeške interakcije, a slednje ne morejo nadomestiti. Sistem lahko upravitelju pošlje e-poštno sporočilo ali besedilo in mu pomaga pri povezovanju s svojo ekipo, tako da ga pravočasno pripravi z drobci informacij, kot so rojstni dnevi, obletnice službe ali državni prazniki. S posvečanjem pozornosti tovrstnim dnem se bodo zaposleni počutili mnogo bolj cenjene.

5. Zagotovite prostore za druženje med odmori

Zagotovite družabne prostore, kjer se lahko zaposleni zberejo med odmori, da igrajo družabne igre, jedo ali se preprosto odmaknejo od stresnih nalog. Zaposleni lahko te kratke odmore izkoristijo za vzpostavitev odnosov s sodelavci, spoznavanje s prišleki, in si napolnijo energijo, da bodo po samem odmoru bolj produktivni. Zaposleni, ki ustvarjajo vezi s svojimi sodelavci, pogosto s tem krepijo svojo zvestobo podjetju.

6. Ohranite pretok informacij v podjetju

V svojem podjetju vedno zagotovite, da se informacije premikajo skozi podjetje. Informacije bi morale teči tako od zgoraj navzdol kot tudi od spodaj navzgor. Zaposlene je treba spodbujati, da postavljajo vprašanja in vodjam nudijo povratne informacije. Prav tako mora vodja spodbujati razprave med zaposlenimi, predvsem ko ti sodelujejo pri večjih projektih. Prav tako pa naj bodo te iste informacije dostopne v pisarni, doma in na poti. Pri tem lahko pomaga tudi Facebook ali WhatsApp skupina, kjer lahko drug z drugim delite informacije, pomembne novice, redne zgodovinske slikovne prispevke…

7. Gostite redne družabne dogodke za zaposlene

Če je cilj ustvariti povezano delovno mesto, ki deluje bolj kot skupnost, potem morajo odnosi med zaposlenimi presegati običajni delovni čas. Načrtujte redne družabne dogodke za zaposlene. Vrsta in teme teh dogodkov se lahko razlikujejo, predvsem, če se odvijajo v specifičnem delu leta, kot so na primer novoletni prazniki.

V letu dni je dobro prirediti vsaj en dogodek, na katerem lahko podjetje proslavi trud posameznih zaposlenih in ekipe. Prav tako lahko na teh dogodkih zaposlenim podarite majhno darilce, da izrazite svojo hvaležnost za njihovo trdo delo.

8. Vrednosti naj bodo v ospredju

Poiščite načine, kako svojim zaposlenim pomagati razumeti, si zapomniti in izvajati temeljne vrednote vašega podjetja. Povežite te vrednote z vedenjem, tovarištvom in uspešnostjo. Tovrstno interno komunikacijsko strategijo, ki temelji na temeljnih vrednotah posameznega podjetja, sestavlja tudi podrobno uvajanje novih zaposlenih, saj se lahko le tako naučijo in razumejo določene vrednote ter ravnajo v skladu z njimi.

9. Naj vsak pride do besede

Pomagajte vsakemu članu vaše ekipe prispevati in ostati povezani. Olajšajte razpršenim članom skupine, da so del pogovora. Četudi kateri izmed vaših zaposlenih niso največji privrženci socialnih interakcij, jim lahko do besede pomagate priti s pomočjo spletnih anket in anket za zbiranje povratnih informacij in vpogledov. Če vprašate osebje za mnenje in predloge, postane njihova kultura bolj živahna in zaposleni vztrajajo pri pogovoru.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading