Ekomanov vodnik po promocijskih darilih

Ekomanov vodnik po promocijskih darilih

4 min

 829 ogledov

7. februarja 2021
Ekomanov vodnik po promocijskih darilih 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Ekomanov vodnik po promocijskih darilih 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

 830 ogledov

Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove cilje v letu, ki je pred nami. A pogosto se zgodi, da nam že v samem začetku zmanjka idej, zaradi česar se preprosto predamo usodi in posežemo po darilih, katere so najbrž že prejeli od koga drugega. Zato smo za vas pripravili seznam treh promocijskih daril, katere lahko skozi leto podarite prav vsakemu izmed vaših zvestih strank, ter jim z osebnim sporočilom izrazite hvaležnost in jim vlijte upanje za prihajajoče mesece.

Po napornem letu, ki je za nami, si najbrž vsak izmed nas želi varno, zdravo, in pa predvsem predvidljivo leto 2021. To je seveda težko doseči vsako leto, ne glede na to, v kakšni situaciji se znajdemo. A kljub temu si po številnih vzponih in padcih zagotovo zaslužimo možnost, da prihajajoče mesece prebrodimo kar se da pozitivno, ter da skozi leto postanemo močnejši ter bolj predani svojim ciljem, ne glede na vse. Zato to leto promocijska darila oblikujte v smislu “neskončnega darila” – različne izdelke torej povežite v zgodbo, ki bo vaše obdarovance navdihnila že v samem začetku novega leta.

#1 Strankam pomagajte pri organizaciji

Tu prav pride portfolio, s katerim si lažje organiziramo vse dokumente ter zapiske. Sledi mu notesnik, ki lahko skozi tudi najtežavnejše tedne postane naš najboljši prijatelj ter nam pomaga pri organizaciji delovnika. Notesnik nam lahko pomaga tudi pri sledenju navadam, ki si jih prizadevamo vpeljati v naš vsakdan. Najpogosteje je to dnevna telovadba, pozitivne misli, varčevanje z denarjem, zdrava prehrana … Toda kljub temu, da si vsako leto obljubljamo zdrav življenjski slog, pa nas večina že po tednu dni “pozabi” na to novoletno zaobljubo. Res je, da nas nanje opomni notesnik, a nekako vedno najdemo razlog (beri: izgovor), s katerim upravičimo zamujeno uro dnevne telovadbe in pitje sveže vode.

#2 Poskrbimo za svoje zdravje

Da se tem zdravim navadam težje izognemo ne le mi sami, temveč tudi naše stranke, sebe in njih obdajmo z darili, ki nas na nove navade ne bodo le opominjale, temveč nas nad njimi tudi navdušile! Stekleničko za vodo z unikatnim dizajnom ali zamaškom v najljubši barvi bo zagotovo vsak izmed nas z veseljem uporabljal prav vsak dan, enako pa lahko rečemo tudi za modno športno jakno, ki nas bo grela tudi v najbolj hladnih mesecih. Ohranjanje zdravih navad je namreč veliko preprostejše, če se jih veselimo že preden pridejo na vrsto.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

#3 Poskrbite tudi za okolje

Da pa to leto ne bomo mislili le nase, svojim strankam podarite nekaj, kar jim bo razširilo obzorja. Ne, ne govorimo o motivacijskih knjigah, temveč o izdelkih, ki koristijo tako nam, ljudem, kot tudi našemu planetu. Začetek novega leta je namreč kot nalašč za resno zavzemanje k skrbi za naše okolje s pristopom k zero-waste načinu življenja (več o tem si lahko preberete tukaj). Že prej omenjena steklenička lahko prispeva k bolj zavestnemu ravnanju z odpadki, saj se z njo posledično izognemo kupovanju plastenk. In možnosti je neskončno – da svoje stranke (in nenazadnje tudi svoje zaposlene in poslovne partnerje) pozovete k okolju prijaznejšemu načinu življenja je dovolj že svinčnik, ki zraste v začimbo, ali pa voščilnica s semeni.

#4 Ne pozabite na personalizacijo

Kljub temu, da so zgoraj navedena promocijska darila sicer precej pogosta, pa jih tokrat spremenite v nekaj posebnega s popolno personalizacijo izdelka. V premislek vzemite ime obdarovanca, barvo darila ter osebno posvetilo – s posvečanjem pozornosti še najmanjšim podrobnostim boste poskrbeli, da si bodo vaše stranke to darilo zapomnile za večno. A preden se podate v personalizacijo je potrebno upoštevati nekaj osnovnih pravil:

  1. Personalizacija daril je nekaj, kar razveseli prav vsakogar, pa naj vključuje ime obdarovanca, logotip podjetja, ali pa celo motivacijski citat. Seveda pa se prepričajte, kako podrobna je dejansko lahko personalizacija na vaših darilih – želite namreč ostati v svojem budgetu, ter poskrbeti, da je prav vsaka stranka prejela enako darilo.
  2. Barve tako promocijskih kot tudi poslovnih daril podzavestno vplivajo na razpoloženje in mišljenje obdarovanca, zato nikar ne hitite skozi izbor odtenkov in nians – več o psihologiji barv si preberite tukaj.
  3. Dopis naj velja za obvezen del poslovnih daril in če je le mogoče naj ta spremlja tudi poslovna darila. V osebnem sporočilu lahko obdarovancem voščite lepe praznike, jim čestitate za uspešno opravljen projekt, ali pa jih tudi povabite na bodoči dogodek. V vsakem primeru pa pripis darilu doda osebno noto ter poskrbi, da je vsa zadeva še toliko bolj osebna.

Zdaj pa kar veselo na delo! Čas je, da tudi sami sestavite načrt, ki vam bo skozi celo leto pomagal pri podarjanju promocijskih in poslovnih daril.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 828 ogledov