Vodnik po personalizaciji daril za različne priložnosti
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
4 min
1,317 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
1,318 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase vem, da bi bila nad paketom omamnih dobrot izjemno navdušena in prepričana sem, da velja enako za veliko večino potrošnikov. Kljub temu pa bi marsikdo namesto promocijskih prigrizkov za praznike raje prejel volneno kapo ali termovko. Pa se podajmo v razlago kupa pogostih razlogov, zakaj prejemniki darila v obliki praznične hrane včasih zavrnejo ali celo vržejo v smeti!
Alergije na oreščke, mlečne izdelke, čokolado in gluten lahko izničijo široko paleto običajnih živilskih daril, vključno s sladkarijami in piškoti, ki se običajno uporabljajo za praznično obdarovanje. Tisti z najhujšimi alergijami lahko doživijo resno, celo smrtonosno reakcijo zaradi nezavednega uživanja napačnih stvari, v nasprotnem primeru pa ostanejo brez darila. Ker je tako rečeno nemogoče vedeti, katera izmed strank s spopada z občutljivostjo na določene živilske izdelke, takšnim osebam težko podarite alternativno darilo. Kar je še huje je to, da se veliko ljudi pravzaprav ne zaveda, da so na določena živila alergični!
Popolnoma običajno je, da si ljudje med prazniki privoščijo ogromno količino sladkarij in ostalih dobrot, nato pa si zadajo novoletno zaobljubo, da znebijo odvečnih kilogramov. Zato bo vaše okusno darilo morda romalo naravnost v koš, še posebej če ga stranka prejme po novem letu. Temu se lahko izognete tudi tako, da obdarovance presenetite z zdravo različico klasičnih prazničnih dobrot in s tem poskrbite, da se med sladkanjem ne počutijo preveč krive.
V to skupino bi spadali tisti, ki vodijo vegetarijanski, veganski, ekološki, okolju prijazen ali družbeno odgovoren življenjski slog. Tisti, ki zagovarjajo zdrav in družbeno odgovoren način življenja bodo vztrajali pri svoji filozofiji in na vas ter vaše podjetje morda celo gledali drugače, če jih presenetite z veganskimi ter lokalno proizvedenimi prigrizki. In zakaj ne bi bilo to vaše vodilo že od samega začetka? Tako lahko namreč ubijete dve muhi na en mah – zadovoljite vse svoje stranke in obenem skrbite za dobrobit planeta.
Marsikatere skupnosti se odrekajo določenim živilskim proizvodom na podlagi vere. Pripadniki islama na primer v dar ne bi sprejeli izdelkov, ki vsebujejo svinjino ali alkohol. Prav tako pa bodo zavrnili jagnjetino, govedino, kozo in piščanca v primeru, da živali ni ubil musliman in opravil motive. Judje prav tako ne bodo sprejeli nekaterih živil, zlasti svinjine, školjk, kombinacije mesa in mlečnih izdelkov. Seveda obstajajo tudi druge verske omejitve in težko bo upoštevati prav vsako.
Številna promocijska živilska darila imajo rok uporabnosti približno 3 do 6 mesecev, če so pravilno shranjeni, nato pa jih je treba zavreči. Nekaterim pa lahko rok uporabnosti poteče že v nekaj dneh! Drugi živilski artikli lahko zahtevajo posebno skrb, brez katere se bodo pokvarili. Zato pred dejanskim nakupom promocijskih izdelkov pri distributerju vedno preverite rok uporabnosti kupljenega živila in ga v primeru poteka zavrzite.
1,319 ogledov
Če ste trdno odločeni v podarjanje hrane, vam preostane le ena možnost: poznati morate alergije, bolezni, vero in filozofijo strank. Eden izmed načinov, kako to storiti popolnoma nevsiljivo, je pošiljanje anket za profiliranje baze strank. Le tako boste lahko prepričani, kdaj je hrana primerna kot promocijsko darilo in kdaj ne. Podarjanje napačne vrste hrane lahko navsezadnje škodi tudi blagovni znamki podjetja. Alternativno se lahko odločite za eno izmed naslednjih dveh opcij:
Izbira neživilskih daril je veliko varnejša alternativa za prej omenjene skupine strank, ki se iz dneva v dan srečujejo z resnimi alergijami ali pa živijo drugačen stil življenja od ostalih. Dobra stran klasičnih daril je ta, da so vam na voljo neštete možnosti izbire, zato ste lahko prepričani, da boste našli nekaj za prav vsakega.
Kar se tiče promocijskih, poslovnih in kakršnihkoli drugih daril, so darilne kartice in kuponi vedno varna izbira. Strankam ali zaposlenim lahko torej ponudite popust ali brezplačni artikel pri njihovemu naslednjemu nakupu, kar jih bo prepričalo v nadaljnje poslovanje z vami, obenem pa se ne boste obremenjevali z iskanjem primernega darila.
Za skupine strank, ki niso občutljive na določena živila, so lahko darila za praznično hrano dejansko ekonomična izbira. Odločite se lahko namreč za eno večje darilo oziroma darilno košaro, ki ga podarite celotnemu podjetju ali posamezni skupini strank – te si darilo delijo, vam pa zmanjšajo stroške nakupa in pošiljanja posameznih daril.
Obstajajo torej tako prednosti kot tudi slabosti hrane kot promocijskega darila. Z upoštevanjem vseh vodil zapisanih v današnjem prispevku ste lahko veliko bolj prepričani v svoje darilo – in navsezadnje ni greh poskusiti! Zato skočite v našo kategorijo zdravih dobrot ter izberite svoj najljubši prigrizek še preden bo prepozno za naročilo prazničnih promocijskih daril.
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
1,320 ogledov
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
50 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
295 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
425 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
625 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
655 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
605 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
555 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
810 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
720 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,160 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,665 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,351 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,339 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,093 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,104 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
975 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
3,100 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,708 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,439 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,333 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,901 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
3,035 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
3,065 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,191 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,835 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,076 ogledov
1,316 ogledov