Izpostavitev znamke: Glavni cilj Retap je trajnostno ravnanje

Izpostavitev znamke: Glavni cilj Retap je trajnostno ravnanje

6 min

 142 ogledov

16. maja 2022
Izpostavitev znamke: Glavni cilj Retap je trajnostno ravnanje 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Izpostavitev znamke: Glavni cilj Retap je trajnostno ravnanje 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 143 ogledov

Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se niso osredotočali le na izgled in kakovost svojih produktov, temveč v premislek vzeli tudi njihov vpliv na okolje v katerem živimo. Več kot desetletje kasneje se dansko podjetje ponaša s številnimi okolju prijaznimi stekleničkami, vrči in kozarci, ki so bili posebej zasnovani za pitje vode iz pipe.

Retap so leta 2009 ustanovili trije navdušeni podjetniki, ki so se po branju številne literature seznanili z onesnaževanjem in kopičenjem plastičnih smeti v naših oceanih, katerih največji del predstavljajo predvsem plastenke.

“Po podnebnem srečanju Organizacije združenih narodov leta 2009 v Københavnu smo se bolj zavedali negativnega vpliva ustekleničene vode na naše okolje. Čutili smo, da je treba nekaj narediti. Odločili smo se za oblikovanje steklenice, izdelane posebej za pitno vodo iz pipe. Po letu dni in oblikovanju številnih modelov, smo v poletnih mesecih izdali steklenico Retap. Zelo smo ponosni na ta trajnosten in lep izdelek.”

– Lars Brøndum Petersen, eden od ustanoviteljev

Od takrat je bilo v paleto izdelkov Retap dodanih več velikosti steklenic, karafa, kozarci, in številni dodatki za steklenice. Izdelki Retap se danes prodajajo v več kot 60 državah po svetu, s sedežem v Agerskovu na Danskem. Glavna vizija podjetja je odpraviti onesnaževanje in odpadke, ki nastanejo iz plastenk za enkratno uporabo, ter zmanjšanje posameznikovega ogljičnega odtisa. S tem je znamka postala več kot samo proizvajalec steklenic – Retap ne velja le za način pitja vode, temveč tudi za način trajnostnega mišljenja.

Retap logo

Kaj vse odlikuje izdelke Retap?

  • Enostavno čiščenje in ponovna uporaba: Izdelki Retap so zasnovani brez robov, ki bi sicer omogočali kopičenje in rast bakterij. Primerni so tako za čiščenje v pomivalnem stroju, kot tudi ročno čiščenje.
  • Trpežno, lahko in reciklirano steklo: Izdelki Retap so izdelani iz borosilikatnega stekla, ki se uporablja tudi v laboratorijih, saj ustreza najvišjim higienskim standardom. Velja za močan in čist material brez svinca ali kadmija,obenem pa je steklo tudi toplotno odporno, lahko in trajnostno.
  • Trajnostni proizvod: Izdelki Retap zaradi kvalitetnega recikliranega borosilikatnega stekla predstavljajo idealno alternativo plastenkam. Ne le to, zaradi svojega minimalističnega videza in vzdržljivostjo veljajo ene najbolj kvalitetnih okolju prijaznih izdelkov.

Več o trajnosti

Voda je bistvo življenja in je ne bi smeli izkoriščati na način, ki škoduje okolju. Plastika je eden največjih grešnikov. Ima negativen vpliv na okolje in predstavlja hitro rastočo grožnjo po vsem svetu. Vsako minuto se kupi milijon plastenk, katerih proizvodnja in transport staneta ogromne količine energije. Povrhu vsega pa velik del plastenk konča v oceanih, kar lahko v prihodnjih desetletjih povzroči, da bo v oceanih več plastike kot rib.

V podjetju Retap verjamejo, da je trajnost odvisna od odnosa med ljudmi in okoljem. Vsako malo dejanje ima vpliv ali posledico. Da bi resnično delovali trajnostno, moramo spremeniti svoj način življenja. Velike spremembe se začnejo z manjšimi.

Trajnostni cilji podjetja Retap

Cilji Združenih narodov za trajnostni razvoj so doseči bolj trajnostno prihodnost za vse. Globalna potreba po razvoju posveča pozornost izzivom, povezane s podnebnimi spremembami, revščino, neenakostjo, onesnževanjem okolja, mirom in pravičnostjo. Podjetje Retap s proizvodnjo okolju prijaznih stekleničk svojo pozornost usmerja k ciljem 6, 12 in 14:

  • Cilj 6: Omogočanje dostopne pitne vode za vse
  • Cilj 12: Odgovorna ter trajnostna proizvodnja in poraba
  • Cilj 14: Zmanjšanje onesnaževanja oceanov

Cilji OZN

Glavno poslanstvo podjetja Retap je zmanjšati porabo plastenk za enkratno uporabo. Z izogibanjem plastiki za enkratno uporabo želijo zaščititi okolje in ljudi pred kemikalijami in mikroplastiko. Prav zato se ne ustavijo zgolj pri samemu izdelki, temveč svojo vizijo pripišejo tudi embalaži – da bi delovali in živeli čim bolj trajnostno, je steklenica sama svoja embalaža. To pomeni, da za njihove izdelke običajno ne uporabljamo posamezne embalaže, temveč jo nadomestijo z vložki s certifikatom FSC®, nameščenimi v steklenico Retap in vrč Retap. Ti vsebujejo vse zahtevane informacije o izdelku Retap. V primerih, ko je embalaža potrebna, je ta prav tako certificirana s FSC, saj podjetje podpira odgovorno uporabo svetovnih gozdnih virov.

Da bi zagotovili varno in pošteno proizvodnjo, se izdelki Retap proizvajajo v Evropi. To pomeni, da Retap ohranja proizvodnjo v bližini, da prihrani CO2 in zmanjša vpliv na okolje na minimum. Neodvisna raziskava Carbon Footprint Ltd je pokazala, da je mogoče vsako leto prihraniti 57,5 ​​kg CO2e z uporabo 500 ml Retap steklenice namesto 500 ml PET plastenke. Raziskava tudi kaže, da bo po dvakratnem polnjenju Retap Plastenke vpliv na okolje manjši v primerjavi z uporabo ene plastične steklenice za vodo za enkratno uporabo.

Certifikat

Okolju prijazna znamka Retap

Inovativen dizajn

Ni samo trajnost tista, ki odlikuje znamko Retap – znamka s svojimi preprostimi in funkcionalnimi linijami v oblikovanju namreč sledi skandinavskim oblikovalskim tradicijam, ki se odražajo tudi v nagradah Red Dot Design Award, The Promotional Gift Award, in The Good Design Award, ki so jih izdelki Retap osvojili več let zapored.

Lahko ste prepričani, da se izdelki Retap prilegajo vsakemu okolju in v vaše vsakdanje življenje vnesejo eleganco in prefinjenost. Oblika steklenice zagotavlja odličen pretok vode in omogoča enostavno polnjenje iz pipe.

Možnost popolne personalizacije

A dizajn se ne ustavi tu – Retap vam nudi možnost popolne personalizacije, saj želi podjetje k trajnostnemu ravnanju povabiti čim več ljudi. Dodatki Retap vključujejo široko paleto visoko kakovostnih izdelkov, vključno s slamicami za pitje, plaščki in ​​pokrovi iz različnih materialov ins široko paleto različnih barv, med katerimi se vedno najde tista, ki ustreza vašemu profilu podjetja. Obenem pa ponujajo tudi tisk logotipov v različnih izvedbah.

Prostor za tisk

Personalizacija

Zaščitni plašček z dobrim oprijemom: Retap plaščki so izdelani iz ekološko certificiranega elastana, ki gladko sledi oblinam Retap stekleničke. Prijeten je na dotik in omogoča dober oprijem. Priložen trak vam omogoča preprosto nošenje steklenice.

Ročno izdelani leseni pokrovi: Da bi vaši steklenici Retap ali karafi dodali ekskluziven pridih, se lahko odločite za izbiro lesenega pokrova iz oreha ali hrasta. Te ročno izdela tradicionalni danski obrtnik, vsak pokrov pa je edinstven in odlične kakovosti.

Številne barve: Da bi vaši steklenici Retap dali osebno noto, imamo na izbiro veliko različnih barv pokrovčkov. Ti so izdelani iz termoplastičnega elastomera (TPE), ki so ga izbrali zaradi majhnega vpliva na okolje. Prav tako ga je enostavno reciklirati.

Številne barve pokrovčkov Retap


Izdelki Retap so dragoceno poslovno darilo tako kot vrhunsko darilo za stranke kot unikatno darilo za zaposlene. Obdarovanci jih cenijo, saj poudarjajo vrednote podjetja in pomen ohranjanja hidracije na trajnosten način.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

 145 ogledov

Povezane objave

 141 ogledov