Oblikovanje promocijskih daril v skladu z identiteto blagovne znamke
V dinamičnem svetu trženja, kjer so vtisi hitri in konkurenca močna, se je vloga oblikovanja v promocijskih darilih pokazala kot…
4 min
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne ideje in izdelki igrajo pomembno vlogo pri oblikovanju tako trga kot potrošnikov v duhu trajnostnega načina življenja. Eden takih izdelkov je svinčnik Sprout, ki ga lahko posadite.
Da, prav ste prebrali. Sproutove svinčnike lahko po uporabi posadite. Ob pravilni negi zrastejo v zelišča, rože, zelenjavo in celo smreke. Glavni cilj za idejo tega unikatnega izdelka pa nima veliko skupnega s prizadevanjem za izvirnost in prepoznavnost na trgu; namesto tega je ideja poudariti majhne spremembe, ki jih lahko naredimo v vsakdanjem življenju, da bi živeli bolj trajnosten način življenja. S tem svinčnik Sprout naredi korak na poti k življenju brez odpadkov in spodbuja ljudi, da upoštevajo celoten življenjski cikel vsega, kar uporabljajo. Pred kratkim je podjetje zasnovalo še en trajnostni izdelek – svinčnik za obrvi in oči, ki ga lahko po uporabi prav tako posadite –, ki je požel ogromno pozitivne medijske pozornosti, pri čemer je ena vodilna svetovna publikacija svinčnik za ličila Sprout poimenovala “prihodnost trajnostnega ličenja”.
Začetek Sprouta sega v leto 2013, ko je skupina študentov razvila prvi svinčnik s semensko kapsulo, ki ga je bilo mogoče posaditi, ko je postal premajhen za pisanje. Projekt so predstavili na Kickstarterju, kjer ga je Michael Stausholm, najditelj in izvršni direktor, odkril in kupil pravice za prodajo svinčnika v Evropi. Po prodaji 70.000 kosov samo na Danskem se je Stausholm odločil dokončno kupiti patent in pravice. Podjetje je do danes prodalo več kot 40 milijonov svinčnikov Sprout. Odkar je bil Sprout ustanovljen, so bile razvite številne različice izdelka, vključno s semeni različnih vrst rož, zelenjave, zelišč in celo smrek!
Čeprav se je podjetje močno razširilo, so njihove temeljne vrednote in prepričanja ostali enaki. Trdo delajo, da bi zagotovili, da bi poslovanje v Sprout World ostalo čim bolj trajnostno. Njihov glavni cilj je pokazati ljudem, da je trajnost oprijemljiva za vsakogar z uporabo preprostih rešitev, ki njihov cilj spremenijo v resničnost.
Potrošniki radi sodelujejo z blagovnimi znamkami, ki resnično skrbijo za okolje in si prizadevajo za ustvarjanje trajnostne prihodnosti. Pri Sproutu verjamejo, da ni boljšega načina za sporočanje vaše podpore trajnostnemu razvoju kot z uporabo preprostih izdelkov, ki navdihujejo zelene spremembe. Z uporabo svinčnikov Sprout kot promocijskih daril lahko tudi vi postanete del trajnostnega poslovnega modela, saj ti izdelki pripovedujejo zgodbo o krožnem gospodarstvu z analizo, ki spremlja vsak korak njihovega potovanja od proizvodnje do uporabe in ponovne uporabe na koncu njihovih življenj. S tem Sprout zagotavlja čim manjši negativni vpliv na okolje.
Sprout poziva vse, naj ukrepajo za zmanjšanje emisij ogljika in si prizadevajo za izgradnjo trajnostnega podjetja, hkrati pa navdihujejo druga podjetja, da storijo enako. Pri Sproutu ciljajo še višje od ogljične nevtralnosti; do leta 2024 je njihov cilj, da podjetje postane ogljično negativno!
“Trajnostne ukrepe želimo narediti obvladljive in oprijemljive za vse.”
Michael Stausholm, izvršni direktor podjetja Sprout
Kar zadeva sajenje svinčnika Sprout, je celoten postopek izjemno preprost. Vse, kar morate storiti, je, da poiščete lonec z luknjo na dnu, ga postavite na krožnik in napolnite z vlažno zemljo. Nato svinčnik posadite pod kotom 30 stopinj, tako da je z zemljo prekrita samo semenska kapsula. Lonec postavite na naravno svetlobo, vendar se izogibajte neposredni sončni svetlobi; v 1-4 tednih bodo pognale sveže rastline.
Za podjetje Sprout so izjemno pomembni certifikati, saj verjamejo, da ti potrošnikom pomagajo pri informiranih nakupih. Ko je izdelek certificiran (kar je bil Sprout že večkrat v preteklih letih), ste lahko prepričani, da je izdelek varen in zanesljiv; certifikat namreč jamči za visoko kakovost izdelkov na trgu in pomaga naročnikom najti najprimernejšega proizvajalca.
Certifikacijo pojasnjujejo na svoji spletni strani:
»Pri podjetju Sprout certificiranje izdelkov dokazuje našo zavezanost kakovosti in varnosti ter potrjuje, da so naši izdelki opravili posebne teste delovanja in zagotavljanja kakovosti. Razpoložljivost nizkocenovnih ponarejenih izdelkov, ki se hitro dajo na trg, narašča, zato je potrditev certificiranja izdelkov pomembnejša kot kdajkoli prej. Za vas kot potrošnika je certificiranje izdelkov eno najboljših orodij za razlikovanje kakovosti od vprašljivega ali zanesljivega od tveganega.«
Če iščete zanesljivo, visokokakovostno promocijsko ali poslovno darilo, je svinčnik Sprout odlična izbira. Ne samo, da je vsestransko uporaben – lahko ga podelimo na konferencah, poslovnih srečanjih ali kot promocijsko darilo strankam – ampak tudi zagovarja bolj zeleno prihodnost. Je eden izmed naših najljubših trajnostnih izdelkov iz neštetih razlogov, glavni razlog pa je zagotovo obširna izbira vrst personalizacije, med katerimi lahko izbirate ob nakupu – na svinčnik lahko vgravirate ime svojega podjetja ali stranke ali pa se odločite za osebno sporočilo.
V dinamičnem svetu trženja, kjer so vtisi hitri in konkurenca močna, se je vloga oblikovanja v promocijskih darilih pokazala kot…
Vzpostavitev močne identitete blagovne znamke je ključnega pomena za uspeh. Vendar se lahko zaradi proračunskih omejitev, s katerimi se pogosto…
Ker globalna ozaveščenost o okoljskih vprašanjih še naprej raste, se podjetja vse bolj zavedajo pomena vključevanja okolju prijaznih praks v…
V današnjem svetu je trajnost postala ključna točka v vseh vidikih našega življenja, vključno s poslovnim sektorjem. Industrija promocijskih daril…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove…
V dinamičnem svetu trženja, kjer so vtisi hitri in konkurenca močna, se je vloga oblikovanja v promocijskih darilih pokazala kot…
Vzpostavitev močne identitete blagovne znamke je ključnega pomena za uspeh. Vendar se lahko zaradi proračunskih omejitev, s katerimi se pogosto…
Ker globalna ozaveščenost o okoljskih vprašanjih še naprej raste, se podjetja vse bolj zavedajo pomena vključevanja okolju prijaznih praks v…
V današnjem svetu je trajnost postala ključna točka v vseh vidikih našega življenja, vključno s poslovnim sektorjem. Industrija promocijskih daril…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…