Izpostavitev znamke: Svinčnik Sprout, ki navdušuje privržence trajnostnega življenja

Izpostavitev znamke: Svinčnik Sprout, ki navdušuje privržence trajnostnega življenja

4 min

 92 ogledov

12. decembra 2022
Izpostavitev znamke: Svinčnik Sprout, ki navdušuje privržence trajnostnega življenja 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Izpostavitev znamke: Svinčnik Sprout, ki navdušuje privržence trajnostnega življenja 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 93 ogledov

Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne ideje in izdelki igrajo pomembno vlogo pri oblikovanju tako trga kot potrošnikov v duhu trajnostnega načina življenja. Eden takih izdelkov je svinčnik Sprout, ki ga lahko posadite.

Da, prav ste prebrali. Sproutove svinčnike lahko po uporabi posadite. Ob pravilni negi zrastejo v zelišča, rože, zelenjavo in celo smreke. Glavni cilj za idejo tega unikatnega izdelka pa nima veliko skupnega s prizadevanjem za izvirnost in prepoznavnost na trgu; namesto tega je ideja poudariti majhne spremembe, ki jih lahko naredimo v vsakdanjem življenju, da bi živeli bolj trajnosten način življenja. S tem svinčnik Sprout naredi korak na poti k življenju brez odpadkov in spodbuja ljudi, da upoštevajo celoten življenjski cikel vsega, kar uporabljajo. Pred kratkim je podjetje zasnovalo še en trajnostni izdelek – svinčnik za obrvi in oči, ki ga lahko po uporabi prav tako posadite –, ki je požel ogromno pozitivne medijske pozornosti, pri čemer je ena vodilna svetovna publikacija svinčnik za ličila Sprout poimenovala “prihodnost trajnostnega ličenja”.

Toda kje se je vse začelo?

Začetek Sprouta sega v leto 2013, ko je skupina študentov razvila prvi svinčnik s semensko kapsulo, ki ga je bilo mogoče posaditi, ko je postal premajhen za pisanje. Projekt so predstavili na Kickstarterju, kjer ga je Michael Stausholm, najditelj in izvršni direktor, odkril in kupil pravice za prodajo svinčnika v Evropi. Po prodaji 70.000 kosov samo na Danskem se je Stausholm odločil dokončno kupiti patent in pravice. Podjetje je do danes prodalo več kot 40 milijonov svinčnikov Sprout. Odkar je bil Sprout ustanovljen, so bile razvite številne različice izdelka, vključno s semeni različnih vrst rož, zelenjave, zelišč in celo smrek!

Vrste Sprout semen

Trajnost

Čeprav se je podjetje močno razširilo, so njihove temeljne vrednote in prepričanja ostali enaki. Trdo delajo, da bi zagotovili, da bi poslovanje v Sprout World ostalo čim bolj trajnostno. Njihov glavni cilj je pokazati ljudem, da je trajnost oprijemljiva za vsakogar z uporabo preprostih rešitev, ki njihov cilj spremenijo v resničnost.

Potrošniki radi sodelujejo z blagovnimi znamkami, ki resnično skrbijo za okolje in si prizadevajo za ustvarjanje trajnostne prihodnosti. Pri Sproutu verjamejo, da ni boljšega načina za sporočanje vaše podpore trajnostnemu razvoju kot z uporabo preprostih izdelkov, ki navdihujejo zelene spremembe. Z uporabo svinčnikov Sprout kot promocijskih daril lahko tudi vi postanete del trajnostnega poslovnega modela, saj ti izdelki pripovedujejo zgodbo o krožnem gospodarstvu z analizo, ki spremlja vsak korak njihovega potovanja od proizvodnje do uporabe in ponovne uporabe na koncu njihovih življenj. S tem Sprout zagotavlja čim manjši negativni vpliv na okolje.

Sprout poziva vse, naj ukrepajo za zmanjšanje emisij ogljika in si prizadevajo za izgradnjo trajnostnega podjetja, hkrati pa navdihujejo druga podjetja, da storijo enako. Pri Sproutu ciljajo še višje od ogljične nevtralnosti; do leta 2024 je njihov cilj, da podjetje postane ogljično negativno!

“Trajnostne ukrepe želimo narediti obvladljive in oprijemljive za vse.”
Michael Stausholm, izvršni direktor podjetja Sprout

Kar zadeva sajenje svinčnika Sprout, je celoten postopek izjemno preprost. Vse, kar morate storiti, je, da poiščete lonec z luknjo na dnu, ga postavite na krožnik in napolnite z vlažno zemljo. Nato svinčnik posadite pod kotom 30 stopinj, tako da je z zemljo prekrita samo semenska kapsula. Lonec postavite na naravno svetlobo, vendar se izogibajte neposredni sončni svetlobi; v 1-4 tednih bodo pognale sveže rastline.

Sajenje svinčnika Sprout

Certifikati podjetja

Za podjetje Sprout so izjemno pomembni certifikati, saj verjamejo, da ti potrošnikom pomagajo pri informiranih nakupih. Ko je izdelek certificiran (kar je bil Sprout že večkrat v preteklih letih), ste lahko prepričani, da je izdelek varen in zanesljiv; certifikat namreč jamči za visoko kakovost izdelkov na trgu in pomaga naročnikom najti najprimernejšega proizvajalca.

Certifikacijo pojasnjujejo na svoji spletni strani:

»Pri podjetju Sprout certificiranje izdelkov dokazuje našo zavezanost kakovosti in varnosti ter potrjuje, da so naši izdelki opravili posebne teste delovanja in zagotavljanja kakovosti. Razpoložljivost nizkocenovnih ponarejenih izdelkov, ki se hitro dajo na trg, narašča, zato je potrditev certificiranja izdelkov pomembnejša kot kdajkoli prej. Za vas kot potrošnika je certificiranje izdelkov eno najboljših orodij za razlikovanje kakovosti od vprašljivega ali zanesljivega od tveganega.«

Svinčnik Sprout

Zaključek

Če iščete zanesljivo, visokokakovostno promocijsko ali poslovno darilo, je svinčnik Sprout odlična izbira. Ne samo, da je vsestransko uporaben – lahko ga podelimo na konferencah, poslovnih srečanjih ali kot promocijsko darilo strankam – ampak tudi zagovarja bolj zeleno prihodnost. Je eden izmed naših najljubših trajnostnih izdelkov iz neštetih razlogov, glavni razlog pa je zagotovo obširna izbira vrst personalizacije, med katerimi lahko izbirate ob nakupu – na svinčnik lahko vgravirate ime svojega podjetja ali stranke ali pa se odločite za osebno sporočilo.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

 95 ogledov

Povezane objave

 91 ogledov