Kako do popolnega božičnega promocijskega darila

Kako do popolnega božičnega promocijskega darila

4 min

 256 ogledov

7. decembra 2020
Kako do popolnega božičnega promocijskega darila 1Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.

 257 ogledov

Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi med dela prostimi dnevi ter, da cenite njihovo dolgoletno podporo.

Čeprav so nekateri podjetniki proti pošiljanju poslovnih daril za čas božiča, pa so njihovi razlogi za takšno mišljenje le redko relevantni (češ, da bodo zaposleni potem vsako leto pričakovali darila). Poslovni pokloni – podobno kot promocijski – gradijo zaupanje med vami in vašimi zaposlenimi, dobavitelji in partnerji. Sploh obstaja kdo, ki se ne bi razveselil dara?!

Preden se lotite nakupovanja božičnega poslovnega darila, pa morate odgovoriti na tri pomembna vprašanja: Kdo? Kaj? Kdaj?

Kdo?

Božično poslovno darilo lahko pošljete le manjši skupini zaposlenih ali pa večjemu številu posameznikov, vključujoč poslovnim partnerjem. Seveda se pri tem odločate sami – kljub temu pa vam izdam namig, s katerim si lahko pomagate pri izbiri obdarovancev.

Odgovorite si na vprašanje: Smo malo podjetje ali veliko?

Če ohranjate stike z manjšim številom rednih strank in redko poslujete z novimi, to najbrž pomeni, da najbrž delate z manjšim številom zaposlenih ter, da je vaše podjetje še vedno v začetnih fazah razvoja. V tem primeru lahko darilo podarite večjemu številu delavcev – veliko bolje je, če imate možnost obdariti prav vsakega izmed vaših zaposlenih. Le tako se namreč lahko zagotovo izgonete nevoščljivosti ali morebitni jezi delavcev, ki niso prejeli darila.

Če pa poslujete že dalj časa in je vaše podjetje na trgu precej vidno, to najbrž pomeni, da pošiljanje daril prav vsakemu delavcu in poslovnemu partnerju ne bo mogoče. Vsak dan se srečujete s številčnimi posamezniki, in prav gotovo vsak izmed njih ne pričakuje božičnega darila. Čeprav se bo poslovni partner, s katerim ste pred kratkim uspešno zaključili zahteven projekt, razveselil darila, pa ne morete reči enako za podjetnika, s katerim ste se morda srečali le dvakrat.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Kaj?

Pri dejanski izbiri božičnega poslovnega darila je prav tako pomembno, ali se v vašem primeru gre za večje ali manjše podjetje. Z večjim številom zaposlenih si boste morda težje privoščili dražja, kvalitetnejša darila – vsota le-teh morda presega vaš budget. Če imate namen darilo podariti vsem zaposlenim in poslovnim partnerjem, razmišljajte v smeri ‘goodie bags’ – več manjših ali eno manjše darilo z ogromno pomena vas lahko reši iz zagate. V nasprotnem primeru (če poslujete s tremi, morda petimi osebami) pa lahko vsakemu kupite nekaj večjega.

Seveda se pri božičnih darilih ne gre za velikost – pomembno je, da se zaposleni počutijo cenjene ter, da so njihova darila podobne vrednosti, četudi niso enaka. Včasih se namreč odločimo za personalizirana darila, v katerem primeru pa moramo svoje delavce dobro poznati.

Ta misel me pripelje do naslednjega opozorila – pri nakupu pazite, da vaše poslovno darilo ne bo užalilo obdarovanca. Če na primer pri enem izmed projektov sodelujete s partnerjem iz muslimanske države, se pod vsakim pogojem izognite steklenici vina! Zakaj mu / ji ne bi raje podarili slovenskega etnološkega izdelka? Ta jih namreč ne bo spominjal le na vas, temveč tudi na Slovenijo.

Kdaj?

Čeprav se za nakupovanje božičnih daril pogosto odločimo precej pozno, pa je s poslovnimi darili drugače. Slednja se namreč naročajo v velikih količinah, včasih pa je v naročilo vključen tudi natis imena ali logotipa podjetja. Iz tega razloga je torej poslovna božična darila pametno naročiti mnogo prej – najbolje že oktobra, a navadno tudi novembra ni prepozno.

Svoje zaposlene, pa tudi poslovne partnerje lahko namreč obdarujete skozi celoten mesec december. Velikokrat se zgodi, da podjetje iz različnih razlogov ne priredi božične ali novoletne zabave – veliko delavcev želi praznike v prvi vrsti preživeti z družino, kar je popolnoma razumljivo. Prav tako pa se z mnogimi partnerji, še posebej, če prihajajo iz tujine, redkeje srečujemo. Ravno zato je poslovna darila dobro naročiti že za prvi teden zadnjega meseca v letu, saj imate potem dovolj časa, da jih podarite.

Prednost zgodnjega naročanja poslovnih daril je tudi ta, da ste lahko prepričani o pravočasnem prihodu dejanskih izdelkov ter, da so zaloge še vedno polne. Bilo bi namreč skrajno neprijetno, da bi teden dni pred prazniki spoznali, da na voljo ni več daril vašega izbranega ponudnika. Obenem pa imate tudi širši izbor možnosti, kar pomeni, da zagotovo najdete ravno tisto darilo, katerega iščete.

Moj nasvet je, da z izbiro daril začnete vsaj dva meseca pred dejanskim srečanjem z obdarovancem. Naredite ožji izbor izdelkov, katere bi morda želeli podariti, potem pa izmed njih izberite tiste, ki bodo najbolje ustrezali vašim zaposlenim. S pravočasno izbiro in naročilom boste tako preostanek leta preživeli z eno skrbjo manj.

 

Ob koncu leta se ozremo nazaj in pomislimo na vse, kar smo dosegli v preteklih dvanajstih mesecih. Ravno zato je veseli december najprimernejši čas v letu, da se zahvalite svojim zaposlenim ter jim pokažete koliko cenite njihovo stalno pomoč, podporo in zvestobo. Prav tako pa drug drugemu že s samo pogledom sporočite, da se veselite prihodnjih skupnih projektov.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 255 ogledov