Kdaj je najboljši čas za nakup promocijskih in poslovnih daril?

Kdaj je najboljši čas za nakup promocijskih in poslovnih daril?

4 min

 1,124 ogledov

11. januarja 2021
Kdaj je najboljši čas za nakup promocijskih in poslovnih daril? 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Kdaj je najboljši čas za nakup promocijskih in poslovnih daril? 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 1,125 ogledov

Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili – ste nakupe opravljali tik pred prazniki ali vsaj dober mesec prej? Najbrž ste se najpogosteje odločali za slednjo opcijo, da ste se izognili ogromnemu številu ljudi, ki ima navado, da božična darila kupuje tik pred zdajci, kajne? No, na enak princip deluje tudi naročanje promocijskih in poslovnih daril – da se, tako rečeno, izognemo gneči, je poslovna promocijska darila potrebno naročati precej zgodaj. Seveda za to obstaja ogromno ostalih razlogov, a se osredotočimo le na enega naenkrat. Pomembno je namreč, da pred samim nakupom razumemo tveganja, ki pridejo z nepremišljenimi naročili.

Načrtovanje daril je ena stvar, naročanje pa je nekaj popolnoma drugega. Zahteva namreč ogromno premisleka in pravočasna dejanja. Marsikomu se namreč zgodi, da preceni čas, ki ga ima na voljo, kar pa posledično vodi v težavno reševanje situacije, v kateri smo se znašli. Zato je tu nekaj nasvetov, kako se spoprijeti s stresno sezono obdarovanja in poskrbeti, da vsak izmed vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev dobi tisto, kar si zasluži.

1. Potek zalog

Čeprav so promocijska in poslovna darila množično proizvedena, pa to ne pomeni, da zaloge trajajo v nedogled. Seveda vam lahko dobavitelj omogoči ponovno produkcijo izdelkov, a se nikar ne zanašajte na to – nikoli namreč ne veste, ali bo izdelava pravočasna.

Iz istega razloga prav tako ne naročajte le del daril za vaše zaposlene in poslovne partnerje. Predstavljajte si, na primer, da druge polovice izdelkov ne prejmete pravočasno! V takšnem primeru vam ostaneta le dve možnosti: presenetite lahko le polovico svojih kolegov in tvegate zamere s strani tistih, ki niso bili obdarjeni, ali pa daril preprosto ne podarite nikomur in tvegate nejevoljo s strani prav vsakega posameznika. S slabim načrtovanjem je izid torej precej negativen – ne le kar se tiče čustev vaših kolegov, temveč tudi potrate denarja!

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

2. Personalizacija

Seveda pa pri naročilu daril nikakor ne smemo pozabiti na personalizacijo, ki pravzaprav obstaja na dveh nivojih – na prvem nivoju se izdelki brendirajo le z logotipom in imenom vašega podjetja. To je najbolj standarden oziroma osnoven način brendiranja, po katerem posega večina podjetnikov.

Drugi način pa poleg logotipa pogosto vključuje tudi ime obdarovanca. Najbrž lahko že sami ugotovite, da ta način personalizacije zahteva več časa, saj je pr brendiranju posameznih izdelkov izjemno pomembno posvečati pozornost vsaki podrobnosti. Zagotovo bi vam bilo zelo nerodno, če bi bilo ime katerega izmed vaših zaposlenih napačno črkovano, ali pa če bi prejeli izdelek z napačnim imenom. To je le ena izmed malenkosti na katere morate biti pozorni pri nakupu poslovnih daril – seveda veliko odgovornost nosi tudi vaš dobavitelj, a na vas je, da preverite stanje in kvaliteto produktov preden jih dostavite vašim kolegom.

3. Pošiljanje na domač naslov

Še zadnji in morda celo najpomembnejši korak pri naročanju poslovnih in promocijskih daril je sama dostava na dom. Ker je večina dobaviteljev ne omogoča, morate za dostavo poskrbeti sami. To pa seveda povzroči ogromno stresa, še posebej, ko se bližajo prazniki. Nikoli namreč ne veš, ali ti bo vse uspelo pravočasno.

V najbolj stresnih situacijah je dobro prositi za pomoč strokovnjakov, ki imajo izkušnje s pošiljanjem daril. Na vašo srečo smo pred kratkim uveljavili novo storitev Osebno Povezani, ki prevzame celoten proces obdarovanja – vi le izberete darila, mi pa jih personaliziramo, zavijemo v barve podjetja in dostavimo na domači prag obdarovanca v najkrajšem možnem času. Tako se izognete vsem nepotrebnim zapletom, ki se pojavijo ob nakupu promocijskih in poslovnih daril.

 

Sezona obdarovanja je vsekakor izjemno pomembna, a nikakor ne dopustite, da vas spravi v slabo voljo. Prazniki so namreč čas veselja, darila pa predstavljajo le del tega. In čeprav je obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev mnogo lažje z načrtom, pa se vseeno ne obremenjujte preveč – vsakdo je namreč vesel daril, ne glede na morebitne pomanjkljivosti. Še več, vaša darila bodo še toliko bolj cenjena s strani vaših kolegov, saj vsak poslovnež namreč ne razmišlja o obdarovanju svojih zaposlenih. Praznike jim bo namreč polepšala že samo vaša pozornost.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 1,123 ogledov