Vodnik po poslovnem obdarovanju v različnih kulturah
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
4 min
1,937 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
1,938 ogledov
V svoje podjetje verjamete v celoti. V vaši notranjosti gori močan podjetniški ogenj, ki vas motivira, da vsak dan bolj trdo delate. Žal pa tega ne moremo vedno reči za svoje zaposlene – pogosto se namreč zgodi, da le približno 70% delavcev meni, da v svoje delo vložijo ves svoj trud. To pomeni, da v povprečju skoraj tretjina vaših delavcev svoje naloge opravlja brez volje in motivacije, kar se pogosto kaže tudi v rezultatih. V teh težavah pa niste sami – včasih morajo tudi najboljši menedžerji razmišljati izven okvirjev, da bi našli kreativne in zanesljive načine za motiviranje zaposlenih v svojem podjetju. Zakaj pa pravzaprav je pomembno, da se naši zaposleni počutijo motivirane?
V vsakem podjetju obstajajo dnevi, ko se zaposleni ali celo menedžerji ne počutijo motivirane. Kljub temu pa obstaja veliko načinov, kako spodbuditi svojo ekipo delavcev. Motivacija je namreč prioriteta številka ena, ko želimo doseči razne podjetniške cilje, ki smo si jih zadali. Morate pa se zavedati, da bo pri spremembi sodelovanja s svojimi sodelavci potrebno prilagoditi in spremeniti marsikaj, tudi katero izmed vaših navad.
Pri uvajanju sprememb gre tudi za preizkušanje različnih idej in pristopov, saj se podjetja med sabo razlikujejo; nekatere izmed teh metod bodo morda za vas delovale, spet druge pa le poslabšale situacijo. Zato se je potrebno zadeve lotiti postopoma, da ugotovite, kaj vašemu podjetju najbolj ustreza. Svojo motivacijsko strategijo lahko izpopolnite že z osebnim spoznavanjem svojih zaposlenih – ti vas bodo nagradili z večjo predanostjo in pozitivno perspektivo za prihodnost podjetja. Ne pozabite, da je zaposleni, ki uživa v službi, vredna naložba. Glavna ideja motiviranja zaposlenih je torej izboljšanje atmosfere na delovnem mestu.
Morda boste svoje zaposlene motivirali z manjšimi, tedenskimi cilji – veliko lažje je namreč osvajati manjše dosežke, obenem pa nas ti spodbudijo, da strmimo k večjim ambicijam. Dajo nam namreč vedeti, da smo sposobni doseganja številnih ciljev. Namesto, da bi letos zaslužili milijardo, se osredotočite na pridobivanje 100 novih strank v tem tednu – nekaj, kar bo podjetje postopoma pripeljalo do te milijarde. Nato ekipo nagradite za dosego cilja s popoldanskim počitnicami, zabavo, ali podobnim. Videli bodo, da so vaši cilji realni ter, da bodo vsi imeli koristi od trdega dela.
Vaši zaposleni veliko časa svojega življenja preživijo v pisarni, kjer le redko pomislijo na kaj drugega kot delo. Zato v vaših prostorih poskušajte ustvariti čim bolj prijazno ter sproščeno okolje polno navdiha. Ne samo, da sproščeno okolje izboljša medsebojne odnose (ki so pri poslovanju tako rečeno nepogrešljivi), temveč tudi preprečuje stres in zaposlene spodbuja k bolj produktivnemu delu. Bolj prijetno delovno okolje lahko dosežete zelo preprosto – predvajate lahko na primer sproščujočo glasbo, ali pa pisarno opremite z rastlinami, ki bodo obenem izboljšale tudi kvaliteto zraka.
Vsak izmed nas se razveseli pohvale za dobro opravljeno delo – kar spomnite se na šolske dni, ko vam je učitelj ali učiteljica čestital/-a za trud pri domači nalogi. Po podobnem principu deluje tudi učinkovito vodenje podjetja. Priznanje dobro opravljenega dela, ki prihaja iz višjega vodstva, bo zaposlenemu pomenilo več, kot si mislite. Svojim zaposlenim se prav tako ne pozabite zahvaliti za ves njihov trud, četudi se njihova opravila na prvi pogled ne zdijo vitalna za tekoče delovanje podjetja – verjemite, da bi bilo brez marsikaterega posameznika skorajda nemogoče voditi posle brez dodatnih skrbi.
Pohvale in nagrade gredo z roko v roki, in včasih je za motivacijo zaposlenih potrebno več kot le zahvala. Pri nagrajevanju angažiranih zaposlenih jih poskusite razveseliti s preprostimi nagradami – nikakor ni potrebno, da se odločite za denarno nagrado (predvsem zato, ker takšne pogosto povzročijo ljubosumje med sodelavci). Zadoščajo že povsem vsakdanja dejanja, ki zaposlenim dajo vedeti, da cenite njihovo delo. Podarite jim lahko na primer teden osebnega parkirnega mesta v garaži podjetja, ali pa jih presenetite s katerim izmed promocijskih daril (na primer steklenico ali nahrbtnikom), ki so navadno namenjena strankam.
Komunikacija na delovnem mestu je lahko najlažji ali pa najtežji del interakcije s svojimi sodelavci – uspešna komunikacija med zaposlenimi in nadrejenimi pa je še toliko bolj pomembna. Vsak dan si prizadevajte, da se osebno pogovorite z vsaj enim izmed vaših delavcev – razpravljate lahko o nešteto zadevah, od raznih pomislekov, pa vse do idej za izboljšanja poteka dela. To ne bo samo razveselilo vaših zaposlenih, temveč vam bo tudi zagotovilo prepotreben vpogled v poslovanje s strani vaše delovne sile.
Seveda pa obstaja še nešteto ostalih načinov motiviranja zaposlenih – dajte jim vedeti, da jim zaupate, pomagajte jim ustvariti karierno pot, in bodite vodja, ki mu/ji je vredno slediti. Z zagnanostjo vaših zaposlenih bo doseganje ciljev podjetja mnogo preprostejše in hitrejše.
Najpomembneje je, da se v podjetju vsi, vključno z vami, počutijo udobno in sproščeno. Morebitne napetosti lahko rešujete tudi s skupnimi večerjami ali zabavami – kdo pa pravi, da s svojimi zaposlenimi ne morete biti prijatelji?
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
835 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa…
720 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje…
810 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih…
525 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
210 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
190 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
655 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
320 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
365 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
355 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
300 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
345 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
575 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
460 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
575 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
505 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
525 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
835 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
710 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
1,200 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
765 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
775 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
735 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,490 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,090 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,225 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,220 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,335 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,320 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,305 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,615 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,420 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,560 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,879 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,211 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,428 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
966 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,266 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,096 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,984 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,145 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,845 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,949 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,964 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
3,070 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,914 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,187 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,890 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,139 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,970 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,242 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,943 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,295 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,189 ogledov
1,936 ogledov