3 največje napake v e-poštnem marketingu in kako se jim izogniti

3 največje napake v e-poštnem marketingu in kako se jim izogniti

4 min

Loading

26. julija 2021
3 največje napake v e-poštnem marketingu in kako se jim izogniti 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
3 največje napake v e-poštnem marketingu in kako se jim izogniti 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

Loading

Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove stranke, kar vašemu podjetju pomaga pri prepoznavnosti, vas pa povzpne na sam vrh poslovne hierarhije. Če pa se vaša e-poštna sporočila ne pretvorijo v naročila, ste morda žrtev skritih in majhnih napak, ki močno vplivajo na uspeh vašega podjetja. A brez skrbi! Ko se te napake naučite prepoznati, boste nemudoma na poti k uspehu pri trženju po e-pošti. Pred vami je seznam najpogostejših pasti v e-poštnem marketingu, ki se jim je treba izogniti.

1. Brez jasnega poziva k dejanju

Poziv k dejanju je najpomembnejši element e-poštnega marketinga, saj vaše naročnike seznani z najpomembnejšim delom vašega sporočila. Vašim strankam namreč sporoči, kaj želite, da odnesejo od prebranega, ter kaj naj naredijo v prihodnjih dneh – poziv k dejanju lahko torej precej variira. Naročnike lahko na primer pozovete k širjenju pomembne novice s svojimi znanci in sodelavci, prepričate v udeležbo na naslednji poslovni konferenci, ali pa jih povabite k sodelovanju v nagradni igri, v kateri si lahko priborijo razna promocijska darila.

Vsebina vašega sporočila naj se torej osredotoča na vaš osrednji cilj, ki ga zapečatite s kratkim, preprostim in privlačnim pozivom k dejanju. Toda kako se tega lotiti? Tu je nekaj nasvetov:

Poziv k dejanju naj izstopa od preostalega besedila. To pomeni, da ga naredite bolj opaznega z debelim tiskom, živimi barvami, ali pa celo delujočim gumbom, ki bo zagotovo pritegnil pozornost tudi tistih, ki nimajo časa prebrati celotnega besedila. Tako boste lahko prepričani, da prav vsak izmed naročnikov od vašega sporočila odnese tisto najpomembnejše.

Naj bo poziv k dejanju zanimiv in privlačen. Če je vaš poziv k dejanju dolgočasen ali preveč splošen, ga bodo vaši bralci zagotovo spregledali. Da se temu izognete, lahko uporabite akcijske besede, ki vzbujajo občutek nujnosti. Te lahko uporabite v besednih zvezah kot so “Začnite varčevati danes” ali “Kupite zdaj”.

Svoj poziv k dejanju večkrat ponovite. Ponavljanje poziva k dejanju bralcem jasno pove, kako izkoristiti ponudbo, ki jim je bila predstavljena. A vsekakor se ne zanašajte na ponavljanje iste fraze – če želite, da vaš poziv k dejanju dejansko obrodi sadove, svojo prvotno besedno zvezo malce preobrnite. Medtem ko vaši bralci zavestno ne bodo zaznali ponavljanja besed, bodo podzavestno zaznali ponavljanje glavnega sporočila.

2. Neprofesionalen izgled

Internet je zelo podoben Divjemu zahodu. Nikoli namreč ne veste, kaj bo vstopilo skozi vrata salona, ​​še posebej, če je salon v tej metafori vaš e-poštni predal. Uporabniki e-pošte so pogosto skeptični do novih, dokler se ne izkaže, da so ti varni. Če so vaša e-poštna sporočila nedosledna ali nestrokovna, bo večina bralcev vaše sporočilo le preskočila ali izbrisala. V najhujšem primeru pa obstaja možnost, da bodo naročniki elektronski naslov vašega podjetja preprosto blokirali v upanju, da se izognejo morebitni nevarnosti.

Če želite svoje bralce prepričati v zaupanje, upoštevajte naslednje nasvete:

Nepravilno črkovanje in slovnica sta glavna značilnost neželene e-pošte, ki prejemnika poskuša pretenati. Če svojega e-poštnega sporočila niste temeljito pregledali, ga ne pošiljajte! Besedilo podrobno lektorirajte, pred pošiljanjem pa ga dajte v pregled kateremu izmed sodelavcev. Tako boste lahko prepričani, da niste spregledali neprijetnih napak.

Nepričakovane e-poštne priloge že na daleč pomenijo nevarnost. E-poštna sporočila s prilogami pogosto romajo naravnost v koš, saj želi biti prejemnik prepričan, da svojega računalnika ni okužil z neželenim virusom. Nekatere podjetja pa e-poštna sporočila s prilogami blokirajo, zato bralec morda vašega sporočila ne bo niti prejel .

Preveč neformalna e-poštna sporočila bodo verjetno sprožila nekatere rdeče zastavice. Preden pošljete e-pošto, se vprašajte: ali je to videti kot nekaj, kar bi poslal prevarant? Da v prejemnikih vzbudite zaupanje, v sporočilo vključite kontaktne podatke in sedež vašega podjetja. Pred pošiljanjem venomer ocenite svojo vsebino in se prepričajte, da je profesionalna.

3. Zanemarjanje mobilnih uporabnikov

Vsakdo izmed nas je e-pošto odprl in prebral na svojem mobilnem telefonu. Toda, ali se vam je že kdaj zgodilo, da je bilo omenjeno sporočilo ne le prikazano nerodno, temveč je bilo tudi precej neberljivo? To je rezultat zanemarjanja optimizacije za mobilne naprave, kar velja za eno največjih a tudi najpogostejših napak e-poštnega marketinga.

Velik del vašega občinstva si verjetno ogleduje e-poštna sporočila na svoji mobilni napravi, zato mora biti oblikovanje za tovrstne naprave preprosto. Uporabite kratke naslove in majhne, ​​lahko prebavljive odstavke. Besedila ne razvrščajte v več stolpcev, saj je to preveč kaotično za ogled na tako majhnem zaslonu. Slike morajo biti primerno velike, tako da so vidne v celoti in se ne nalagajo predolgo. Najpomembneje je, da pred pošiljanjem preizkusite svojo e-pošto in si jo ogledate v lastni mobilni napravi, da se prepričate, da se vse pravilno prikaže.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading