Kako bodo promocijska darila oblikovala prihodnost vašega poslovanja?
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih…
4 min
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove stranke, kar vašemu podjetju pomaga pri prepoznavnosti, vas pa povzpne na sam vrh poslovne hierarhije. Če pa se vaša e-poštna sporočila ne pretvorijo v naročila, ste morda žrtev skritih in majhnih napak, ki močno vplivajo na uspeh vašega podjetja. A brez skrbi! Ko se te napake naučite prepoznati, boste nemudoma na poti k uspehu pri trženju po e-pošti. Pred vami je seznam najpogostejših pasti v e-poštnem marketingu, ki se jim je treba izogniti.
Poziv k dejanju je najpomembnejši element e-poštnega marketinga, saj vaše naročnike seznani z najpomembnejšim delom vašega sporočila. Vašim strankam namreč sporoči, kaj želite, da odnesejo od prebranega, ter kaj naj naredijo v prihodnjih dneh – poziv k dejanju lahko torej precej variira. Naročnike lahko na primer pozovete k širjenju pomembne novice s svojimi znanci in sodelavci, prepričate v udeležbo na naslednji poslovni konferenci, ali pa jih povabite k sodelovanju v nagradni igri, v kateri si lahko priborijo razna promocijska darila.
Vsebina vašega sporočila naj se torej osredotoča na vaš osrednji cilj, ki ga zapečatite s kratkim, preprostim in privlačnim pozivom k dejanju. Toda kako se tega lotiti? Tu je nekaj nasvetov:
Poziv k dejanju naj izstopa od preostalega besedila. To pomeni, da ga naredite bolj opaznega z debelim tiskom, živimi barvami, ali pa celo delujočim gumbom, ki bo zagotovo pritegnil pozornost tudi tistih, ki nimajo časa prebrati celotnega besedila. Tako boste lahko prepričani, da prav vsak izmed naročnikov od vašega sporočila odnese tisto najpomembnejše.
Naj bo poziv k dejanju zanimiv in privlačen. Če je vaš poziv k dejanju dolgočasen ali preveč splošen, ga bodo vaši bralci zagotovo spregledali. Da se temu izognete, lahko uporabite akcijske besede, ki vzbujajo občutek nujnosti. Te lahko uporabite v besednih zvezah kot so “Začnite varčevati danes” ali “Kupite zdaj”.
Svoj poziv k dejanju večkrat ponovite. Ponavljanje poziva k dejanju bralcem jasno pove, kako izkoristiti ponudbo, ki jim je bila predstavljena. A vsekakor se ne zanašajte na ponavljanje iste fraze – če želite, da vaš poziv k dejanju dejansko obrodi sadove, svojo prvotno besedno zvezo malce preobrnite. Medtem ko vaši bralci zavestno ne bodo zaznali ponavljanja besed, bodo podzavestno zaznali ponavljanje glavnega sporočila.
Internet je zelo podoben Divjemu zahodu. Nikoli namreč ne veste, kaj bo vstopilo skozi vrata salona, še posebej, če je salon v tej metafori vaš e-poštni predal. Uporabniki e-pošte so pogosto skeptični do novih, dokler se ne izkaže, da so ti varni. Če so vaša e-poštna sporočila nedosledna ali nestrokovna, bo večina bralcev vaše sporočilo le preskočila ali izbrisala. V najhujšem primeru pa obstaja možnost, da bodo naročniki elektronski naslov vašega podjetja preprosto blokirali v upanju, da se izognejo morebitni nevarnosti.
Če želite svoje bralce prepričati v zaupanje, upoštevajte naslednje nasvete:
Nepravilno črkovanje in slovnica sta glavna značilnost neželene e-pošte, ki prejemnika poskuša pretenati. Če svojega e-poštnega sporočila niste temeljito pregledali, ga ne pošiljajte! Besedilo podrobno lektorirajte, pred pošiljanjem pa ga dajte v pregled kateremu izmed sodelavcev. Tako boste lahko prepričani, da niste spregledali neprijetnih napak.
Nepričakovane e-poštne priloge že na daleč pomenijo nevarnost. E-poštna sporočila s prilogami pogosto romajo naravnost v koš, saj želi biti prejemnik prepričan, da svojega računalnika ni okužil z neželenim virusom. Nekatere podjetja pa e-poštna sporočila s prilogami blokirajo, zato bralec morda vašega sporočila ne bo niti prejel .
Preveč neformalna e-poštna sporočila bodo verjetno sprožila nekatere rdeče zastavice. Preden pošljete e-pošto, se vprašajte: ali je to videti kot nekaj, kar bi poslal prevarant? Da v prejemnikih vzbudite zaupanje, v sporočilo vključite kontaktne podatke in sedež vašega podjetja. Pred pošiljanjem venomer ocenite svojo vsebino in se prepričajte, da je profesionalna.
Vsakdo izmed nas je e-pošto odprl in prebral na svojem mobilnem telefonu. Toda, ali se vam je že kdaj zgodilo, da je bilo omenjeno sporočilo ne le prikazano nerodno, temveč je bilo tudi precej neberljivo? To je rezultat zanemarjanja optimizacije za mobilne naprave, kar velja za eno največjih a tudi najpogostejših napak e-poštnega marketinga.
Velik del vašega občinstva si verjetno ogleduje e-poštna sporočila na svoji mobilni napravi, zato mora biti oblikovanje za tovrstne naprave preprosto. Uporabite kratke naslove in majhne, lahko prebavljive odstavke. Besedila ne razvrščajte v več stolpcev, saj je to preveč kaotično za ogled na tako majhnem zaslonu. Slike morajo biti primerno velike, tako da so vidne v celoti in se ne nalagajo predolgo. Najpomembneje je, da pred pošiljanjem preizkusite svojo e-pošto in si jo ogledate v lastni mobilni napravi, da se prepričate, da se vse pravilno prikaže.
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih…
S pravimi darili lahko izrazimo hvaležnost, spoštovanje ali pozornost, prav tako pa lahko skozi njihovo uporabo izpostavimo blagovno znamko in…
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav.…
Darila igrajo pomembno vlogo v naših življenjih, saj so tesno povezana z medčloveškimi odnosi, čustvi in komunikacijo. Psihologija daril raziskuje,…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in…
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih…
S pravimi darili lahko izrazimo hvaležnost, spoštovanje ali pozornost, prav tako pa lahko skozi njihovo uporabo izpostavimo blagovno znamko in…
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav.…
Darila igrajo pomembno vlogo v naših življenjih, saj so tesno povezana z medčloveškimi odnosi, čustvi in komunikacijo. Psihologija daril raziskuje,…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in…
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…