Vodnik po personalizaciji daril za različne priložnosti
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
4 min
1,876 ogledov
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
1,877 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove stranke, kar vašemu podjetju pomaga pri prepoznavnosti, vas pa povzpne na sam vrh poslovne hierarhije. Če pa se vaša e-poštna sporočila ne pretvorijo v naročila, ste morda žrtev skritih in majhnih napak, ki močno vplivajo na uspeh vašega podjetja. A brez skrbi! Ko se te napake naučite prepoznati, boste nemudoma na poti k uspehu pri trženju po e-pošti. Pred vami je seznam najpogostejših pasti v e-poštnem marketingu, ki se jim je treba izogniti.
Poziv k dejanju je najpomembnejši element e-poštnega marketinga, saj vaše naročnike seznani z najpomembnejšim delom vašega sporočila. Vašim strankam namreč sporoči, kaj želite, da odnesejo od prebranega, ter kaj naj naredijo v prihodnjih dneh – poziv k dejanju lahko torej precej variira. Naročnike lahko na primer pozovete k širjenju pomembne novice s svojimi znanci in sodelavci, prepričate v udeležbo na naslednji poslovni konferenci, ali pa jih povabite k sodelovanju v nagradni igri, v kateri si lahko priborijo razna promocijska darila.
Vsebina vašega sporočila naj se torej osredotoča na vaš osrednji cilj, ki ga zapečatite s kratkim, preprostim in privlačnim pozivom k dejanju. Toda kako se tega lotiti? Tu je nekaj nasvetov:
Poziv k dejanju naj izstopa od preostalega besedila. To pomeni, da ga naredite bolj opaznega z debelim tiskom, živimi barvami, ali pa celo delujočim gumbom, ki bo zagotovo pritegnil pozornost tudi tistih, ki nimajo časa prebrati celotnega besedila. Tako boste lahko prepričani, da prav vsak izmed naročnikov od vašega sporočila odnese tisto najpomembnejše.
Naj bo poziv k dejanju zanimiv in privlačen. Če je vaš poziv k dejanju dolgočasen ali preveč splošen, ga bodo vaši bralci zagotovo spregledali. Da se temu izognete, lahko uporabite akcijske besede, ki vzbujajo občutek nujnosti. Te lahko uporabite v besednih zvezah kot so “Začnite varčevati danes” ali “Kupite zdaj”.
Svoj poziv k dejanju večkrat ponovite. Ponavljanje poziva k dejanju bralcem jasno pove, kako izkoristiti ponudbo, ki jim je bila predstavljena. A vsekakor se ne zanašajte na ponavljanje iste fraze – če želite, da vaš poziv k dejanju dejansko obrodi sadove, svojo prvotno besedno zvezo malce preobrnite. Medtem ko vaši bralci zavestno ne bodo zaznali ponavljanja besed, bodo podzavestno zaznali ponavljanje glavnega sporočila.
1,878 ogledov
Internet je zelo podoben Divjemu zahodu. Nikoli namreč ne veste, kaj bo vstopilo skozi vrata salona, še posebej, če je salon v tej metafori vaš e-poštni predal. Uporabniki e-pošte so pogosto skeptični do novih, dokler se ne izkaže, da so ti varni. Če so vaša e-poštna sporočila nedosledna ali nestrokovna, bo večina bralcev vaše sporočilo le preskočila ali izbrisala. V najhujšem primeru pa obstaja možnost, da bodo naročniki elektronski naslov vašega podjetja preprosto blokirali v upanju, da se izognejo morebitni nevarnosti.
Če želite svoje bralce prepričati v zaupanje, upoštevajte naslednje nasvete:
Nepravilno črkovanje in slovnica sta glavna značilnost neželene e-pošte, ki prejemnika poskuša pretenati. Če svojega e-poštnega sporočila niste temeljito pregledali, ga ne pošiljajte! Besedilo podrobno lektorirajte, pred pošiljanjem pa ga dajte v pregled kateremu izmed sodelavcev. Tako boste lahko prepričani, da niste spregledali neprijetnih napak.
Nepričakovane e-poštne priloge že na daleč pomenijo nevarnost. E-poštna sporočila s prilogami pogosto romajo naravnost v koš, saj želi biti prejemnik prepričan, da svojega računalnika ni okužil z neželenim virusom. Nekatere podjetja pa e-poštna sporočila s prilogami blokirajo, zato bralec morda vašega sporočila ne bo niti prejel .
Preveč neformalna e-poštna sporočila bodo verjetno sprožila nekatere rdeče zastavice. Preden pošljete e-pošto, se vprašajte: ali je to videti kot nekaj, kar bi poslal prevarant? Da v prejemnikih vzbudite zaupanje, v sporočilo vključite kontaktne podatke in sedež vašega podjetja. Pred pošiljanjem venomer ocenite svojo vsebino in se prepričajte, da je profesionalna.
Vsakdo izmed nas je e-pošto odprl in prebral na svojem mobilnem telefonu. Toda, ali se vam je že kdaj zgodilo, da je bilo omenjeno sporočilo ne le prikazano nerodno, temveč je bilo tudi precej neberljivo? To je rezultat zanemarjanja optimizacije za mobilne naprave, kar velja za eno največjih a tudi najpogostejših napak e-poštnega marketinga.
Velik del vašega občinstva si verjetno ogleduje e-poštna sporočila na svoji mobilni napravi, zato mora biti oblikovanje za tovrstne naprave preprosto. Uporabite kratke naslove in majhne, lahko prebavljive odstavke. Besedila ne razvrščajte v več stolpcev, saj je to preveč kaotično za ogled na tako majhnem zaslonu. Slike morajo biti primerno velike, tako da so vidne v celoti in se ne nalagajo predolgo. Najpomembneje je, da pred pošiljanjem preizkusite svojo e-pošto in si jo ogledate v lastni mobilni napravi, da se prepričate, da se vse pravilno prikaže.
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje.…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi,…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti…
210 ogledov
1,879 ogledov
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
50 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
295 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
425 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
625 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
655 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
605 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
555 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
810 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
720 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,160 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,665 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,351 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,339 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,093 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,104 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
975 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
3,100 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,708 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,439 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,333 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,901 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
3,035 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
3,065 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,191 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,835 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,076 ogledov
1,875 ogledov