Manj kot 1 EUR: Nizkocenovni promocijski izdelki, ki zagotavljajo uspeh

Manj kot 1 EUR: Nizkocenovni promocijski izdelki, ki zagotavljajo uspeh

4 min

 695 ogledov

14. junija 2021
Manj kot 1 EUR: Nizkocenovni promocijski izdelki, ki zagotavljajo uspeh 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Manj kot 1 EUR: Nizkocenovni promocijski izdelki, ki zagotavljajo uspeh 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

 696 ogledov

Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se namreč za izdelke, ki bodo vašemu podjetju pomagali do večje prepoznavnosti ter spodbudile resno sodelovanje strank na vsakem koraku vašega poslovnega razmerja. To so izdelki, ki jih bodo vaše stranke, sodelavci in zaposleni uporabljali vsak dan – in vsakič jih bodo opozorili na vas in vašo blagovno znamko.

Na veliko srečo mladih podjetnikov pa lahko promocijske izdelke najdemo po izjemno nizkih cenah, ki ne pomenijo nizke kvalitete. Neverjetno veliko število teh promocijskih izdelkov je na voljo tudi pod 1 EUR, kar pomeni, da lahko potencialnim strankam nudite dodano vrednost brez resnega vpliva na vaš proračun.

Kje torej najdemo promocijske izdelke po ugodnih cenah?

#1 Pisala, že za 0,08 EUR

Navadni in kemični svinčniki mnogim predstavljajo dolgočasno darilo, zato je vpletanje zgodbe vašega podjetja izjemno pomembno – obdarovancem dajte vedeti, da ste v njihovo darilo vložili ogromno premisleka. Presenetite jih lahko namreč s personaliziranim pisalom, v katero je vgravirano njihovo ime, ali pa z okolju prijaznim svinčnikom, ki se po končani uporabi prelevi v cvetlico, začimbo, ali pa celo drevo! Kar se tiče pisal je možnosti neskončno, pričnejo pa se že pri pičlih osmih centih.

#2 Torbe in nahrbtniki, že za 0,17 EUR

Čeprav se na prvi pogled zdi, da bi za kvalitetno izdelan nahrbtnik ali torbo podjetnik moral biti pripravljen zapraviti petnajst ali več EUR, pa temu v svetu promocijskih daril ni tako – precejšnje število nakupovalnih torb, namenjenim večkratni uporabi, je na voljo za manj kot 90 centov, medtem ko se cene preprostih nahrbtnikov iz kvalitetnih in okolju prijaznih materialov gibljejo že okoli 40 centov, z dodatno personalizacijo pa se spremenijo v idealno promocijsko darilo.

#3 Izdelki za osebno nego, že za 0,21 EUR

S podarjanjem izdelkov za osebno nego izrazite skrb za svoje stranke, zaposlene in poslovne partnerje. Darila, ki vsebujejo izdelke za osebno nego, so idealna predvsem za kozmetična in podobna podjetja, saj svetu sporočajo, da se skrb za vaše stranke ne konča ko zapustijo vaš salon, temveč se šele zares prične. Na srečo so izdelki, ki poskrbijo za njihovo dobrobit, kot sta glavnik iz pšeničnih vlaken in zobna ščetka iz bambusa, na voljo po denarnici izjemno prijazni ceni.

#4 Izdelki za kuhinjo, že za 0,21 EUR

Izdelki za uporabo v kuhinji se redko znajdejo v vrečki promocijskih daril, z izjemo raznih kulinaričnih dogodkov, kjer so pravzaprav že pričakovani. A z izjemo teh dogajanj takšna darila predstavljajo presenečenje na obrazu obdarovancev – prelep predpasnik ali praktična deska za sir je ravno tisto, kar bo poskrbelo za veselje v kuhinji že najbrž ob koncu istega večera. Kuhinja nas namreč spominja na domačnost, preprostost in dostopnost, kar bo ustvarilo izjemno pozitivno asociacijo z vašim podjetjem.

#5 Eko izdelki, že za 0,29 EUR

Z ekološkimi izdelki ali izdelki za vrtnarjenje potencialnim strankam podajate zeleno sporočilo, ki bo vaše podjetje predstavilo v novi luči. Ker pa so predmeti, izdelani iz recikliranih materialov, pogosto malce dražji, se lahko odločite za drugačno obliko eko daril. Razglednice, voščilnice in lončki s semeni so le tri izmed številnih cenovno dostopnih opcij.

#6 Notesi in mape, že za 0,37 EUR

Kljub pogostosti zvezkov in podobnih pisarniških potrebščin v promocijskih paketih, še vedno veljajo za ene najbolj priljubljenih. To pomeni, da z njimi nikakor ne morete zgrešiti – notesi in mape so namreč med cenovno najbolj dostopnimi promocijskimi izdelki. Z vložbo v nakup torej zagotavljate prihodnji uspeh podjetja, pa naj bo ta viden v večji prepoznavnosti vaše blagovne znamke ali pa v večjemu številu strank.

#7 Družabne igre, že za 0,56 EUR

Človeška družba je neprecenljiva, zato so družabne igre vredne vsakega centa. Na srečo tudi te ne bodo izpraznile vaših denarnic, poskrbele pa bodo za zabavo ob vsakem druženju. Klasične igre kot je tetris v novejši izvedbi, jenga, rubikova kocka in ostale, popolnoma inovativne igre bodo zagotovo navdušile vsakogar.

#8 Obeski, že za 0,57 EUR

Obeski postanejo del posameznikovega vsakdana. Njegova oblika ali natis bo podzavestno vpliva na miselnost vsakogar, ki ga opazi. Ker pa dekorativni namen obeskov za ključe marsikoga ne prepriča, pa se lahko odločite za obesek z več funkcijami – številne lahko namreč uporabljamo kot odpirač za steklenice ali žeton za nakupovalne vozičke.

#9 Denarnice, že za 0,85 EUR

Nihče ne pomisli na nakup denarnice – sama še vedno uporabljam tisto, ki sem jo kupila v prvem letniku srednje šole. Ravno zato je denarnica nepričakovano a praktično darilo, ki bo vašim strankam ne le prinesla nasmeh na obraz, temveč njihov pogled na denarnico asociirala z mislijo na vaše podjetje. In ne gre se za negativno asociacijo, kjer bi z mislijo na vas pomislili tudi na zapravljanje in posledično izgubo denarja, temveč se ustvari pozitivna misel, ki denarnico – predmet, ki varuje njihov prihodek – poveže z vami in vašo zanesljivostjo.

#10 Presenečenja za brbončice, že za 0,91 EUR

Ko prejmemo promocijska darila le redkokdaj naletimo na priboljške – ravno zato se nad njimi najbolj navdušujemo, ne glede na to, kaj so. Že najmanjši paket pepermintov lahko izzove asociacijo na vaše podjetje, jutranja skodelica kave pa spremeni poslovanje z vami v pozitivno izkušnjo. Dokazano je namreč, da se učinkovitost promocijskih izdelkov poveča, ko se osredotočimo na posamezen človeški čut.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 694 ogledov