Vodnik po poslovnem obdarovanju v različnih kulturah
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
705 ogledov
5 min
1,834 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
1,835 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti – gre se za čas razvijanja novih tržnih strategij in prenavljanja starih.
Z vsakim letom, ki mine, pa je naša odgovornost za zaščito našega planeta večja. Zakaj ne bi torej zelenih idej implementirali v svoj poslovni model in jih uporabili kot način, da ne le promovirate in povečate prepoznavnost svoje blagovne znamke, temveč tudi poučite svoje partnerje in stranke o trajnostnem razvoju? Presenetite jih z darili iz okolju prijaznih materialov, kot so bambus, juta in bombaž. Izdelke iz teh vrst naravnih virov najdemo v vsakdanu – bambusove zobne ščetke, vrečke iz jute, bombažna oblačila, steklenice za vodo, posode za malico iz pšeničnih vlaken … Možnosti so neskončne!
Trajnostna promocijska darila predstavljajo odlični način promoviranja vašega podjetja in okolju prijaznega življenjskega sloga. Poskrbela bodo za hitrejšo rast vašega podjetja ter vzpostavljanja stalne prisotnosti na trgu kupcev. Z izbiro pravih daril, s katerimi boste presenetili tako vaše stranke kot tudi zaposlene, boste poskrbeli, da bo vaše podjetje prisotno v vsakdanu vsakega posameznika. Takšen pristop je še toliko bolj pomemben pred dejanskim iztekom desetletja, začeti leto z ekološko promocijo vašega podjetja pa je najboljši način za to!
Ne bodite med tistimi, ki so zadovoljni s prvo stvarjo, ki jo vidijo. USB ključki? Kuliji? Beležnice? Vse te izdelke smo videli že milijonkrat – le redkokomu so še zanimivi. Zakaj ne bi pri izbiri promocijskega darila prestopili vse meje vsakdanjega? Morda lahko partnerjem podarite nahrbtnike – toda takšne, ki so zaščiteni pred tatvino in izdelani iz fair trade materiala? Morda je prava izbira trajnostni svinčnik, ki zraste v rastlino? Zakaj ne bi stranke presenetili z nečem nenavadnim – morda popolnoma norim darilom, ki s sabo nosi zgodbo o vašem rodnem kraju? Pri promociji vaše blagovne znamke je obvezno treba razmišljati o inovacijah – le nebo je meja!
Po drugi strani pa … Morda inovacije niso vaša stvar in bi se lahko držali daril, ki so se izkazala za uporabna in učinkovita v preteklih letih? Če ste prepričani, da bodo vaše stranke ponovno zadovoljne z enakimi darili, potem tu ni težave – vseeno pazite, saj se marsikdo naveliča znova istih promocijskih izdelkov, pa četudi so ti zastonj. V ponudbo torej vključite okolju prijazne različice promocijskih daril, kot so steklenice za vodo izdelane iz borosilikatnega steka, sončna očala iz pšeničnih vlaken ali preprosto reciklirani – ti se namreč vedno znova dokazujejo za najbolj priljubljena promocijska darila. Vsi spadajo v kategorijo klasičnih izdelkov, ki so podjetnikom v preteklosti že prinesli želene rezultate. Le da si tokrat prizadevate za okoljsko trajnost!
Res je, kot pravijo – trendi prihajajo in odhajajo. In najlažji način, da se prepričate ali vaša promocijska darila opravljajo svoje delo, je ta, da vsaj poskusite slediti trendom – preglejte nekaj statističnih podatkov, izvedite nekaj anket, da ugotovite kaj natanko privlači vaše stranke in se posvetujte s svojimi dobavitelji o tem, kateri proizvodi so bili najbolj prodajani. Na primer, v letu 2019 so ljudje imeli najraje slamice iz nerjavečega jekla, in letos je varno domnevati, da bodo trajnostni izdelki še vedno priljubljeni – vedno več je govora o PLA materialu (priljubljena bioplastika izdelana iz polilaktične kisline) ter RPET (recycled PET – reciklirana plastika). Do trendov prihodnjega leta boste najlažje prišli z malo raziskave in s postavljanjem relevantnih vprašanj (na primer Kakšni bodo trendi leta 2020?) marketinškim specialistom. Le tako boste lahko prepričani, da svoj denar vlagate v nekaj, kar bo v kratkem času obrodilo sadove.
Tu je še dodatni nasvet, ki vam bo pomagal doseči bolj trajnosten poslovni model – začnite razmišljati zunaj okvirjev! Konec koncev želite svoje podjetje dejansko preobraziti in prispevati k čistejšemu okolju, mar ne? Pri nudenju pomoči materi Zemlji ne smete misliti le na dobiček, temveč na to gledati kot priložnost, da tudi sami živite bolj ekološko osveščeno življenje. Razmislite o uvedbi okolju koristnih sprememb v vsakdanjik – tukaj je nekaj načinov, kako storiti ravno to.
Presenečeni bi bili nad količino ogljikovega dioksida, ki jo vaše podjetje proizvaja –toplogredni plini so se izkazali za veliko težavo – večjo, kot smo pričakovali. CO2 namreč vstopi v ozračje in ustvarja ogljični odtis, ki škoduje nam ter našemu okolju. Kako torej zmanjšati svoj negativni vpliv na okolje?
Pomembno je, da najprej o težavi poučite svoje zaposlene. Nato lahko začnete v svojem podjetju uvajati dejanske spremembe – preprosto začnite z varčevanjem električne energije. Zmanjšanje porabe energije z izklopom nepotrebnih luči in drugih pisarniških naprav ne bo le močno vplivalo na mesečni račun, ampak bo prispevalo tudi k manjšim emisijam toplogrednih plinov.
Če ni nujno potrebno, se izogibajte prekomernim poslovnim potovanjem. Konferenčni klici, tudi tisti čez ocean, so zdaj enostavno dostopni prek Skypa ter drugih storitev, ki nudijo video klice. Živimo v 21. stoletju, zato takšen pristop k sestankom ne bi smel predstavljati težav nikomur. Ko se boste spletnih (video) klicev privadili, boste opazili, kako nepotrebni so sestanki in konference v živo.
Ker podnebne spremembe (zlasti globalno segrevanje) postajajo vedno večja grožnja kot smo si kdaj koli predstavljali, enako velja tudi za prevoz in proizvodnjo blaga. Da bi kar najbolje izkoristili situacijo (saj se večino časa ni mogoče izogniti toplogrednim plinom, ustvarjenim z uvozom in izvozom), poiščite in podpirajte okolju prijazne blagovne znamke, ki si prizadevajo ustvariti čim manj ogljikovega dioksida.
Niso samo izdelki tisti, ki bi morali odražati vašo ljubezen do našega planeta, del tega je tudi embalaža! To, kar vas bo ločilo od drugih podjetij, je posvečanje podrobnostim – ena izmed teh je na primer zagotavljanje, da je vsak del vašega izdelka narejen z upoštevanjem okolja.
Oglejte si nekatere možnosti, ki vključujejo biorazgradljive materiale ter se za vsako ceno izogibajte tistim, ki jih ni mogoče reciklirati. Če je le mogoče, naj embalaža postane del vaših izdelkov – če na primer prodajate hrano, jo postrezite v krožnikih, ki jih lahko pojeste. Drug čudovit primer je svinčnik, ki ga lahko po uporabi posadite! Ljudje naravnost obožujejo tovrstne novosti, zato nikar ne pozabite razmišljati zunaj okvirjev!
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
705 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
830 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa…
720 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje…
810 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih…
520 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
210 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
185 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
650 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
315 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
360 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
355 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
295 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
340 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
570 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
460 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
570 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
505 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
520 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
830 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
705 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
1,200 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
765 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
770 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
730 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,485 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,085 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,220 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,215 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,330 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,315 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,300 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,615 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,420 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,560 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,874 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,211 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,425 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
963 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,266 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,093 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,981 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,142 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,845 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,946 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,961 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
3,067 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,911 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,187 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,887 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,139 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,967 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,239 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,940 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,295 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,186 ogledov
1,833 ogledov