Pogoste napake pri izbiri promocijskih daril

Pogoste napake pri izbiri promocijskih daril

4 min

 653 ogledov

18. januarja 2021
Pogoste napake pri izbiri promocijskih daril 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Pogoste napake pri izbiri promocijskih daril 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 654 ogledov

Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo zelo verjetno znova kupili vaše izdelke in storitve? Namesto da izgubljate dragocen čas z iskanjem novim kupcev, ki bi le morda lahko bili rešitev za vašo težavo, stopite v kontakt s tistimi, ki vas že redno spremljajo. Ponudite jim na primer posebne popuste za zveste stranke – zelo verjetno bodo izkoristili to priložnost, najboljše pa je, da lahko z določitvijo roka nadzirate, kako hitro jo izkoristijo. S tem jih opomnite na kakovost svojih izdelkov in storitev ter z njimi vzpostavite še močnejšo povezavo.

Pri zbiri idealnih promocijskih daril je prisotnih veliko odločitev – zaradi velikega izbora tako tradicionalnih kot tudi inovativnih daril (od klasičnih termovk in USB ključkov do bolj unikatnik izdelkov v kategoriji za šport in prosti čas) se lahko iskanje popolnega darila za vašo bazo strank in promocijo vašega podjetja izkaže za zahtevno nalogo. Toda kljub dolgim ​​uram iskanja in oblikovanja popolnega darila se še vedno odločamo za obdarovanje lojalnih strank. Zakaj jih namreč ne bi presenetili in jim pokazali, da cenite njihovo zvestobo vašemu podjetju?

Toda včasih pri iskanju popolnega darila preprosto nimamo sreče – naša naročila prispejo pozno, zaskrbljeni smo, da smo porabili preveč ali premalo denarnih sredstev in tisto najslabše – stranki ni všeč darilo, ki smo ga izbrali. Kako se izogniti vsem tem malim nezgodam? Katere so glavne napake, katerim se poskušamo izogniti pri iskanju promocijskega darila? Ne bom vam lagala, zagotovo se bo vsak izmed vas srečal z večjim številom ovir. Vas zanima, kako jih premostiti? Berite dalje!

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

1. Vsakomur svoje

Med seboj se vsi zelo razlikujemo, zato nikoli ne pričakujte, da bo vaša stranka, poslovni partner ali zaposleni pokazal enako navdušenje, kot ga pričakujete od njih. Čeprav se vam morda zdi, da ste izbrali popolno darilo, se prejemnik morda s tem ne strinja. Vendar to ni nič slabege – če obdarovancev ne osebe ne poznate osebno, bo težko uganiti, kakšna vrsta darila jih bo navdušila. Nekaj ​​praktičnega in narejenega za vsakodnevno uporabo je vedno varna izbira.

2. Pazite, da darila naročite pravočasno

Med nakupom nečesa v trgovini in naročanjem po spletu obsaja več razlik. Da bi se izognili vožnji, dolgim ​​čakalnim vrstam in razočaranju, ker nismo našli darila, ki smo ga iskali, se običajno odločamo za spletne nakupe, saj internet ponuja neverjetno praktično in na splošno hitrejšo možnost izbire and nakupa daril. Vendar obstaja nekaj neizrečenih pravil za spletno nakupovanje – pravilo številka ena je, da naročilo vedno oddate pravočasno! Ne glede na informacije o dostavi boste želeli poskrbeti, da darila na pravi naslov pridejo še prej, kot je bilo predvideno.

3. Ne osredotočajte se na ceno

Pri izbiri daril se pogosto znajdemo na enem koncu “cenovnega spektra” – izbiramo torej med nakupom zelo poceni ali predragih izdelkov. Razlog za to je seveda ta, da se nenehno odločamo, ali se bomo držali svojega proračuna (kar je nakupu večje količine izdelkov izjemno pomembno), ali pa prejemnika navdušili z nečim novim in razburljivim. Zato je tukaj najbolje, da poiščete ravnovesje med ceno in kakovostjo. Ne pozabite pa, da visoka cena ne pomeni vedno boljše kakovosti in obratno. Kar bi morali iskati je zlata sredina med obema.

4. Vedno znova enako darilo

Ali se ne bi tudi sami neverjetno dolgočasili, če bi za vsak rojstni ali božič prejeli popolnoma enak par nogavic? Tudi če so bili obdarovanci prvič in morda celo drugič navdušeni nad vaših darilom, to še ne pomeni, da bi morali vsako leto vztrajati pri istem darilu – ne glede na priložnost. In čeprav govorimo o promocijskih darilih, se pri tem ne gre samo za promocijo vašega podjetja – to je tudi odličen način, da se zahvalite svojim zaposlenim.

5. Poskusite razmišljati zunaj okvirov

Zakaj bi moralo vsako promocijsko darilo vključevati majico, pisala in USB ključek? Zakaj ne bi podarili nekaj novega in izvirnega? Pomislite, kaj je trenutno v trendu, in s tem v mislih oblikujte popolno promocijsko darilo. Še bolje, kaj simbolizira vaše podjetje? Če si prizadevate za čistejše okolje, zakaj ne bi svojih kolegov presenetili s trajnostnimi darili? Morda bi sončna očala iz pšeničnih vlaken navdušila prav vsako izmed vaših strank?

6. Količina naj ne bo pomembnejša od kakovosti

Iz nekega razloga pri nakupu daril za katerokoli priložnost ponavadi pozabimo na rek “manj je več”. Nagnjeni smo k nakupu večjega števila predmetov, v upanju, da bo prejemnika količina preveč zamotila, da bi opazil slabo kakovost. To se seveda nikoli ne sme zgoditi – še posebej, ko gre za promocijska darila. Kakšno sporočilo pošiljajo v svet slabo izdelani izdelki z vašim logotipom? Bolje je, da svoje stranke presenetite vaše stranke z nečim kakovostnim, četudi to pomeni, da jim podarimo samo en predmet.

Upamo, da vam bo ta kratek seznam pomagal pri izogibanju najpogostejšim napakam, ki jih podjetniki naredijo, ko iščejo popoln promocijski material za darilo svojim strankam.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 652 ogledov