Povečajte prodajo s temi trženjskimi strategijami

Povečajte prodajo s temi trženjskimi strategijami

4 min

Loading

25. januarja 2021
Povečajte prodajo s temi trženjskimi strategijami 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Povečajte prodajo s temi trženjskimi strategijami 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

Loading

Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke, ko se nenadoma znajdemo sredi stagnacije. Po mesecih uspešnega poslovanja se prodaja zaustavi. Začne nas skrbeti, ali je to naša krivda. Mrzlično začnemo preizkušati razne tržne strategije, da bi se rešili iz zagate. Toda na srečo nam ni treba pretirano skrbeti – stagnacija se namreč vedno pojavi tik po uspešnem obdobju, ko se zdi, da gre vse po načrtih. Nenadoma se vse upočasni in zdi se, da se iz takšne situacije ni možno rešiti. Vendar obstajajo strategije, ki jih lahko poskusite implementirati v svoj poslovni načrt v upanju, da se številke ponovno začnejo obračati.

Osredotočite se na obstoječo bazo strank

Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo zelo verjetno znova kupili vaše izdelke in storitve? Namesto da izgubljate dragocen čas z iskanjem novim kupcev, ki bi le morda lahko bili rešitev za vašo težavo, stopite v kontakt s tistimi, ki vaš že redno spremljajo. Ponudite jim na primer posebne popuste za zveste stranke – zelo verjetno bodo izkoristili to priložnost, najboljše pa je, da lahko z določitvijo roka nadzirate, kako hitro jo izkoristijo. S tem jih opomnite na kakovost svojih izdelkov in storitev ter z njimi vzpostavite še močnejšo povezavo.

Učite se od svojih tekmecev in postanite boljši

Poslovni svet je krut, preživijo le najmočnejši. To pomeni, da morate biti pozorni na marketinške tehnike, ki jih uporabljajo vaši konkurenti, in vedno poskrbeti, da potencialnim strankam ponujate nekaj boljšega. Tu ne gre le za enkratni nakup – ko se kupec odloči za poslovanje z določenim podjetjem, obstaja velika možnost, da mu ostane zvest, če mu je všeč, kar ponuja. Torej nikar ne izgubljajte časa – analizirajte nasprotnikove marketinške strategije in pripravite načrt, ki vam bo pomagal izstopati. To je odlična priložnost, da povečate prodajo tako, da se osredotočite na konkurečeve slabosti. Vendar ne pozabite biti spoštljivi in ​​nikoli ne poskušajte nezakonito pridobiti informacij ali sabotirati konkurentov.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Sodelujte s drugimi podjetji

Na drugi strani spektra pa lahko poskusite sodelovati s svojimi konkurenti, namesto da bi se z njimi borili za naklonjenost potencialnih strank. Čeprav nikomur ne škodi malce tekmovalnosti, pa je pri marsikaterih težavah lažje najti rešitev s pomočjo ljudi z drugačno perspektivo. Poskusite najti nekoga v svoji tržni niši, ki se prav tako srečuje z upadom prodaje – z njihovo pomočjo ustvarite kampanjo, v kateri obe podjetji predstavita in promovirata svoje izdelke ali storitve. Na ta način oba prispevata svoj delež in imate enako priložnost, da pridobite več strank. Še več, ljudje radi vidijo nasprotnike, ki sodelujejo! Če sodelujete s podjetjem, obenem tudi vlagate v prihodnost – v poslovnem svetu je dobro imeti prijatelje.

Izstopajte z inovativnimi izdelki

Izkušen poslovnež ve, da je potrebno redno lansirati nove izdelke, s funkcijami, ki jih stranke niso zasledile nikjer drugje. Seveda se je včasih pametno držati tistega, kar prinaša garantiran uspeh, toda marsikdo se ob stalni isti ponudbi popolnoma zdolgočasi, kar pa v dolgem roku vodi do izgube strank. Že samo najmanjša inovacija, kot je predstavitev novega dizajna že priljubljenega izdelka, lahko vodi v nove uspehe. Vsekakor pa poskusite poleg sedanjih uvesti tudi nekaj novih izdelkov in opazujte rast prodaje! Prepričati se morate tudi, da je to, kar ponujate, vrhunske kakovosti – ne želite namreč tvegati razočaranosti kupcev, saj obstaja možnost, da se ne bodo nikoli več vrnili. Poskusite razmišljati izven okvirjev – presenečeni boste nad svojimi idejami!

Promovirajte svoje podjetje

To je zelo očitna rešitev za stagnirajočo prodajo – promocija podjegja na kakršen koli način vam lahko pomaga pri izgradnji večje baze strank in posledično poveča prodajo. Zdi se, da od vseh trženjskih strategij ta deluje najbolje. Ponudite popuste novim strankam, starim pošljite promocijske izdelke, oboje pa povabite k sodelovanju v nagradni igri. Čim več ljudi ve o vas, tem bolje. Če ponujate storitve, naj jih ljudje preizkusijo in se odločijo, ali želijo nadaljevati poslovanje z vami ali ne. Poiščite najboljše strategije trženja svojih izdelkov in storitev.

Upamo, da vam bodo nekatere od teh marketinških strategij pomagale začeti s povečevanjem števila prodaj. Ostalo pa je na vas – vi ste tisti, ki morate ohraniti pozitiven pogled na situacijo, ko bo hudo. Prišli ste tako daleč, zakaj bi zdaj obupali?

Najbolj brane objave

Povezane objave

Loading