Poslovna božična darila: odgovori na vsa vaša vprašanja
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih…
4 min
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke, ko se nenadoma znajdemo sredi stagnacije. Po mesecih uspešnega poslovanja se prodaja zaustavi. Začne nas skrbeti, ali je to naša krivda. Mrzlično začnemo preizkušati razne tržne strategije, da bi se rešili iz zagate. Toda na srečo nam ni treba pretirano skrbeti – stagnacija se namreč vedno pojavi tik po uspešnem obdobju, ko se zdi, da gre vse po načrtih. Nenadoma se vse upočasni in zdi se, da se iz takšne situacije ni možno rešiti. Vendar obstajajo strategije, ki jih lahko poskusite implementirati v svoj poslovni načrt v upanju, da se številke ponovno začnejo obračati.
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo zelo verjetno znova kupili vaše izdelke in storitve? Namesto da izgubljate dragocen čas z iskanjem novim kupcev, ki bi le morda lahko bili rešitev za vašo težavo, stopite v kontakt s tistimi, ki vaš že redno spremljajo. Ponudite jim na primer posebne popuste za zveste stranke – zelo verjetno bodo izkoristili to priložnost, najboljše pa je, da lahko z določitvijo roka nadzirate, kako hitro jo izkoristijo. S tem jih opomnite na kakovost svojih izdelkov in storitev ter z njimi vzpostavite še močnejšo povezavo.
Poslovni svet je krut, preživijo le najmočnejši. To pomeni, da morate biti pozorni na marketinške tehnike, ki jih uporabljajo vaši konkurenti, in vedno poskrbeti, da potencialnim strankam ponujate nekaj boljšega. Tu ne gre le za enkratni nakup – ko se kupec odloči za poslovanje z določenim podjetjem, obstaja velika možnost, da mu ostane zvest, če mu je všeč, kar ponuja. Torej nikar ne izgubljajte časa – analizirajte nasprotnikove marketinške strategije in pripravite načrt, ki vam bo pomagal izstopati. To je odlična priložnost, da povečate prodajo tako, da se osredotočite na konkurečeve slabosti. Vendar ne pozabite biti spoštljivi in nikoli ne poskušajte nezakonito pridobiti informacij ali sabotirati konkurentov.
Na drugi strani spektra pa lahko poskusite sodelovati s svojimi konkurenti, namesto da bi se z njimi borili za naklonjenost potencialnih strank. Čeprav nikomur ne škodi malce tekmovalnosti, pa je pri marsikaterih težavah lažje najti rešitev s pomočjo ljudi z drugačno perspektivo. Poskusite najti nekoga v svoji tržni niši, ki se prav tako srečuje z upadom prodaje – z njihovo pomočjo ustvarite kampanjo, v kateri obe podjetji predstavita in promovirata svoje izdelke ali storitve. Na ta način oba prispevata svoj delež in imate enako priložnost, da pridobite več strank. Še več, ljudje radi vidijo nasprotnike, ki sodelujejo! Če sodelujete s podjetjem, obenem tudi vlagate v prihodnost – v poslovnem svetu je dobro imeti prijatelje.
Izkušen poslovnež ve, da je potrebno redno lansirati nove izdelke, s funkcijami, ki jih stranke niso zasledile nikjer drugje. Seveda se je včasih pametno držati tistega, kar prinaša garantiran uspeh, toda marsikdo se ob stalni isti ponudbi popolnoma zdolgočasi, kar pa v dolgem roku vodi do izgube strank. Že samo najmanjša inovacija, kot je predstavitev novega dizajna že priljubljenega izdelka, lahko vodi v nove uspehe. Vsekakor pa poskusite poleg sedanjih uvesti tudi nekaj novih izdelkov in opazujte rast prodaje! Prepričati se morate tudi, da je to, kar ponujate, vrhunske kakovosti – ne želite namreč tvegati razočaranosti kupcev, saj obstaja možnost, da se ne bodo nikoli več vrnili. Poskusite razmišljati izven okvirjev – presenečeni boste nad svojimi idejami!
To je zelo očitna rešitev za stagnirajočo prodajo – promocija podjegja na kakršen koli način vam lahko pomaga pri izgradnji večje baze strank in posledično poveča prodajo. Zdi se, da od vseh trženjskih strategij ta deluje najbolje. Ponudite popuste novim strankam, starim pošljite promocijske izdelke, oboje pa povabite k sodelovanju v nagradni igri. Čim več ljudi ve o vas, tem bolje. Če ponujate storitve, naj jih ljudje preizkusijo in se odločijo, ali želijo nadaljevati poslovanje z vami ali ne. Poiščite najboljše strategije trženja svojih izdelkov in storitev.
Upamo, da vam bodo nekatere od teh marketinških strategij pomagale začeti s povečevanjem števila prodaj. Ostalo pa je na vas – vi ste tisti, ki morate ohraniti pozitiven pogled na situacijo, ko bo hudo. Prišli ste tako daleč, zakaj bi zdaj obupali?
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih…
Čeprav se mnogi izmed nas trudimo, da svoje domove spremenimo v okolju prijaznejše prostore, nas večina pozablja na pisarno in…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas…
Promocijska darila so ključni element marketinških strategij. Ne služijo le kot izraz zahvale, ampak tudi kot orodje za krepitev blagovne znamke in angažiranje strank. Izbira…
V svetu, kjer se tehnologija nenehno spreminja in je inovativnost ključna beseda dneva, podjetja nenehno iščejo ustvarjalne načine za povezovanje s sodobnim potrošnikom. Uporaba tehnoloških…
Dajanje daril je globoko zasidrano v človeški zgodovini, saj sega v naše najzgodnejše družbe in skupnosti. Sprva je bil to preprost sistem menjave, kjer so…
Promocijska darila so dragoceno marketinško orodje, vendar je za podjetja z omejenimi finančnimi sredstvi ključno učinkovito razporejati vire. Izziv je, kako čim bolje izkoristiti promocijska…
Jesen se je šele začela, vendar že mnoge podjetja načrtujejo svoje promocijske strategije za božična darila. Čeprav je izražanje hvaležnosti in spoštovanja do strank, partnerjev…
V dinamičnem svetu trženja, kjer so vtisi hitri in konkurenca močna, se je vloga oblikovanja v promocijskih darilih pokazala kot strateški temelj. Ta darila, skrbno…
Vzpostavitev močne identitete blagovne znamke je ključnega pomena za uspeh. Vendar se lahko zaradi proračunskih omejitev, s katerimi se pogosto srečujejo predvsem startup (slov. zagonska)…
V današnjem svetu je trajnost postala ključna točka v vseh vidikih našega življenja, vključno s poslovnim sektorjem. Industrija promocijskih daril ni izjema. Ker postajajo potrošniki…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…