Promocijska darila kot denarnici prijazno oglaševanje podjetja

Promocijska darila kot denarnici prijazno oglaševanje podjetja

4 min

 1,158 ogledov

4. januarja 2021
Promocijska darila kot denarnici prijazno oglaševanje podjetja 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Promocijska darila kot denarnici prijazno oglaševanje podjetja 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

 1,159 ogledov

Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste pravzaprav že blizu popolnosti. Ali veste, katera oblika oglaševanja lahko v vaši bazi strank vzbudi zaupanje, zanimanje ter željo po nadaljnjem sodelovanju? Gre se za isto obliko promocije, ki lahko vaše podjetje spremeni v eno najbolj priljubljenih in priznanih v vaši tržni niši. Prav imate – govorim o promocijskih darilih, ki za izjemno nizko ceno vaš logotip in ime podjetja predstavlja ogromnemu številu potencialnih kupcev!

V jesenskem času podjetja še zadnjič sestavijo in odobrijo proračun za prihodnje leto. Nenazadnje vsak samostojni podjetnik ve, da mora trdno prigaran denar, namenjen za promocijo in razvoj svojega podjetja, pametno vložiti, če želi v prihajajočih mesecih povišati dobiček. Poslovna in promocijska darila niso bila nikoli le izjava hvaležnosti in spoštovanja, temveč so tudi gradila poslovne odnose, pomembno vplivala na prepoznavnost in oglaševanje vašega podjetja ter in s tem posledično tudi na vaš zaslužek.

Daleč od oči, daleč od srca

Ta stari pregovor še posebej velja za odnose s poslovnimi partnerji in strankami. Ne verjamete? Oglejte si svojo pisarno, preglejte pisalno mizo in odprite nekaj predalov. Koliko promocijskih izdelkov z logotipom ali promocijskim sporočilom ste navedli? Tako je! Vsak od nas na letni ravni prejme veliko promocijskih izdelkov in poslovnih daril. Toda kako ste lahko prepričani, da vaši promocijski izdelki ne bodo končali v predalih vaših strank? Kako veste, da je vaša blagovna znamka še vedno v mislih poslovnega partnerja in kupca ter kako se primerja s konkurenčnimi darili? Pred vami je nekaj razlogov, zakaj mora vsaka marketinška strategija vključevati tudi promocijske izdelke.

Učinkovito, poceni trženje

Majhna podjetja, ki lahko le sanjajo o oglaševanju na znanih medijskih kanalih, neprestano iščejo načine, s katerimi bi svoje izdelke in storitve predstavili čim večjemu številu ljudi. Toda izkušeni poslovneži vedo, da lahko tudi z nemalo truda vsak doseže svoje marketinške cilje. Kako? Z uporabo cenovno dostopnih promocijskih izdelkov in poslovnih daril! Nikar se ne bojte, da nizka cena izdelka pomeni majhen učinek na prejemnika – pravzaprav pomeni ravno nasprotno! Poslovna in promocijska darila namreč veljajo za eno najuspešnejših marketinških strategij večih podjetij.

Toda zakaj je promocijsko blago tako cenovno dostopno? Navsezadnje ne želite podariti cenenih izdelkov in s tem blatiti ime svojega podjetja, kajne? Brez skrbi! Razlog, da so ti produkti cenovno dostopnejši je ta, da so izdelani v množični proizvodnji – to nikakor ne pomeni, da so slabe kvalitete. Ker jih poslovneži naročajo v velikih količinah (z namenom ustvarjanja zaloge), to celotnemu naročilu zbije ceno in promocijski izdelki se izkažejo za eno denarnici najbolj prijaznih marketinških strategij.

Seveda pa obstaja tudi več prednosti promocijskih daril. Nekaj jih najdete spodaj.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Takojšnja prepoznavnost blagovne znamke

Z uporabo dobre marketinške strategije se bodo vaši potrošniki in potencialne stranke ob pogledu na vaš logotip ali ime podjetja nemudoma spomnili na vaše storitve ali izdelke – to je eden ključnih razlogov, zakaj se v uspešnih podjetjih dobršen del proračuna vlaga v promocijske izdelke in poslovna darila. Ste vedeli, da potrošniki svoja promocijska darila navadno obdržijo vsaj 6 mesecev, marsikateri izmed njih pa celo do enega leta? Vsakič, ko kupec pogleda vaš izdelek, se mu/ji vaše promocijsko sporočilo vtisne v spomin. Takšni dolgotrajni učinki so izjemno redki z ostalimi vrstami oglaševanja.

Promocijski izdelki izboljšajo mnenje kupcev o vašem podjetju

Vsi se razveselimo brezplačnih daril, zato nas ne moti, ko je promocijski izdelek označen z logotipom ali imenom podjetja. Produkt torej obdržimo in se pobližje seznanimo s podjetjem, včasih tudi nevede! S tem se poveča možnosti, da bo obdarovanec v prihodnosti najprej pomislil na vaše izdelke in storitve. Prav tako pa obstaja večja verjetnost, da se potrošniki odločijo za stalno sodelovanje z vašim podjetjem. Promocijsko blago namreč prejemnikom pomaga, da si vaše podjetje podzavestno zapomnijo.

Deluje kot različica vizitke vašega podjetja

Čeprav so tradicionalne vizitke še vedno zelo priljubljene, pa lahko svoje podjetje potencialnim kupcem predstavite tudi s pomočjo promocijskih daril. Ta namreč odražajo kakovost storitev podjetja, potrošnikom podajo osebno sporočilo in, tako rečeno, postanejo del njihovih življenj. Raziskave pa kažejo, da promocijski izdelki zaradi svoje praktičnosti in uporabnosti pogosto prinesejo boljše rezultate kot dejanska vizitka.

Mnoga podjetja se ne zavedajo, da lahko promocijski izdelki resnično pomagajo pri prepoznavnosti blagovne znamke njihovega podjetja in so lahko odlično dopolnilo vaše tržne strategije. Promocijsko blago z imenom ali logotipom podjetja velja za naložbo in del tržnega proračuna. Niso samo za podjetja, ki se udeležujejo sejmov, čeprav so morda največkrat uporabljeni ravno tam. Obdarovanje trenutnih in potencialnih strank lahko pomaga pri razvoju vaših blagovnih znamk, izboljša mnenje potrošnikov o vašem podjetju ter vaše izdelke ali storitve postavi v središče pozornosti.

Ne glede na to, ali se gre za brezplačno pisalo, USB ali nahrbtnik, so predmeti z logotipom podjetja eden najboljših načinov za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in ustvarjanje potencialnih strank. Promocijski izdelki izdelani po meri so močno tržno orodje, ki podjetjem omogoča izpostavljenost za razmeroma nizke stroške.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 1,157 ogledov