Vodnik po poslovnem obdarovanju v različnih kulturah
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
4 min
3,069 ogledov
![]() |
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
![]() |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
3,070 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste pravzaprav že blizu popolnosti. Ali veste, katera oblika oglaševanja lahko v vaši bazi strank vzbudi zaupanje, zanimanje ter željo po nadaljnjem sodelovanju? Gre se za isto obliko promocije, ki lahko vaše podjetje spremeni v eno najbolj priljubljenih in priznanih v vaši tržni niši. Prav imate – govorim o promocijskih darilih, ki za izjemno nizko ceno vaš logotip in ime podjetja predstavlja ogromnemu številu potencialnih kupcev!
V jesenskem času podjetja še zadnjič sestavijo in odobrijo proračun za prihodnje leto. Nenazadnje vsak samostojni podjetnik ve, da mora trdno prigaran denar, namenjen za promocijo in razvoj svojega podjetja, pametno vložiti, če želi v prihajajočih mesecih povišati dobiček. Poslovna in promocijska darila niso bila nikoli le izjava hvaležnosti in spoštovanja, temveč so tudi gradila poslovne odnose, pomembno vplivala na prepoznavnost in oglaševanje vašega podjetja ter in s tem posledično tudi na vaš zaslužek.
Ta stari pregovor še posebej velja za odnose s poslovnimi partnerji in strankami. Ne verjamete? Oglejte si svojo pisarno, preglejte pisalno mizo in odprite nekaj predalov. Koliko promocijskih izdelkov z logotipom ali promocijskim sporočilom ste navedli? Tako je! Vsak od nas na letni ravni prejme veliko promocijskih izdelkov in poslovnih daril. Toda kako ste lahko prepričani, da vaši promocijski izdelki ne bodo končali v predalih vaših strank? Kako veste, da je vaša blagovna znamka še vedno v mislih poslovnega partnerja in kupca ter kako se primerja s konkurenčnimi darili? Pred vami je nekaj razlogov, zakaj mora vsaka marketinška strategija vključevati tudi promocijske izdelke.
Majhna podjetja, ki lahko le sanjajo o oglaševanju na znanih medijskih kanalih, neprestano iščejo načine, s katerimi bi svoje izdelke in storitve predstavili čim večjemu številu ljudi. Toda izkušeni poslovneži vedo, da lahko tudi z nemalo truda vsak doseže svoje marketinške cilje. Kako? Z uporabo cenovno dostopnih promocijskih izdelkov in poslovnih daril! Nikar se ne bojte, da nizka cena izdelka pomeni majhen učinek na prejemnika – pravzaprav pomeni ravno nasprotno! Poslovna in promocijska darila namreč veljajo za eno najuspešnejših marketinških strategij večih podjetij.
Toda zakaj je promocijsko blago tako cenovno dostopno? Navsezadnje ne želite podariti cenenih izdelkov in s tem blatiti ime svojega podjetja, kajne? Brez skrbi! Razlog, da so ti produkti cenovno dostopnejši je ta, da so izdelani v množični proizvodnji – to nikakor ne pomeni, da so slabe kvalitete. Ker jih poslovneži naročajo v velikih količinah (z namenom ustvarjanja zaloge), to celotnemu naročilu zbije ceno in promocijski izdelki se izkažejo za eno denarnici najbolj prijaznih marketinških strategij.
Seveda pa obstaja tudi več prednosti promocijskih daril. Nekaj jih najdete spodaj.
Z uporabo dobre marketinške strategije se bodo vaši potrošniki in potencialne stranke ob pogledu na vaš logotip ali ime podjetja nemudoma spomnili na vaše storitve ali izdelke – to je eden ključnih razlogov, zakaj se v uspešnih podjetjih dobršen del proračuna vlaga v promocijske izdelke in poslovna darila. Ste vedeli, da potrošniki svoja promocijska darila navadno obdržijo vsaj 6 mesecev, marsikateri izmed njih pa celo do enega leta? Vsakič, ko kupec pogleda vaš izdelek, se mu/ji vaše promocijsko sporočilo vtisne v spomin. Takšni dolgotrajni učinki so izjemno redki z ostalimi vrstami oglaševanja.
Vsi se razveselimo brezplačnih daril, zato nas ne moti, ko je promocijski izdelek označen z logotipom ali imenom podjetja. Produkt torej obdržimo in se pobližje seznanimo s podjetjem, včasih tudi nevede! S tem se poveča možnosti, da bo obdarovanec v prihodnosti najprej pomislil na vaše izdelke in storitve. Prav tako pa obstaja večja verjetnost, da se potrošniki odločijo za stalno sodelovanje z vašim podjetjem. Promocijsko blago namreč prejemnikom pomaga, da si vaše podjetje podzavestno zapomnijo.
Čeprav so tradicionalne vizitke še vedno zelo priljubljene, pa lahko svoje podjetje potencialnim kupcem predstavite tudi s pomočjo promocijskih daril. Ta namreč odražajo kakovost storitev podjetja, potrošnikom podajo osebno sporočilo in, tako rečeno, postanejo del njihovih življenj. Raziskave pa kažejo, da promocijski izdelki zaradi svoje praktičnosti in uporabnosti pogosto prinesejo boljše rezultate kot dejanska vizitka.
Mnoga podjetja se ne zavedajo, da lahko promocijski izdelki resnično pomagajo pri prepoznavnosti blagovne znamke njihovega podjetja in so lahko odlično dopolnilo vaše tržne strategije. Promocijsko blago z imenom ali logotipom podjetja velja za naložbo in del tržnega proračuna. Niso samo za podjetja, ki se udeležujejo sejmov, čeprav so morda največkrat uporabljeni ravno tam. Obdarovanje trenutnih in potencialnih strank lahko pomaga pri razvoju vaših blagovnih znamk, izboljša mnenje potrošnikov o vašem podjetju ter vaše izdelke ali storitve postavi v središče pozornosti.
Ne glede na to, ali se gre za brezplačno pisalo, USB ali nahrbtnik, so predmeti z logotipom podjetja eden najboljših načinov za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in ustvarjanje potencialnih strank. Promocijski izdelki izdelani po meri so močno tržno orodje, ki podjetjem omogoča izpostavljenost za razmeroma nizke stroške.
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
835 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa…
720 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje…
810 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih…
525 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
210 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
190 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
650 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
320 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
360 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
355 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
295 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
345 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
570 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
460 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
575 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
505 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
525 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
835 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
710 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
1,200 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
765 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
775 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
730 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,485 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,090 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,220 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,220 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,335 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,320 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,300 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,615 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,420 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,560 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,874 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,211 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,428 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
966 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,266 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,096 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,981 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,142 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,845 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,946 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,961 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
3,070 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,914 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,187 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,887 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,139 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,970 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,242 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,940 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,295 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,186 ogledov
3,068 ogledov