Promote Your Brand with Pantone’s 2022 Colour Veri Peri

Promovirajte svojo blagovno znamko s Pantone barvo leta 2022, Veri Peri

4 min

 1,397 ogledov

21. februarja 2022
Promovirajte svojo blagovno znamko s Pantone barvo leta 2022, Veri Peri 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Promovirajte svojo blagovno znamko s Pantone barvo leta 2022, Veri Peri 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 1,398 ogledov

Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih in poslovnih daril izbrati pravo barvo – še več, pravi odtenek. Če si želite osvežiti spomin, lahko obiščete lanski blog, ali pa pustite nam, da vas opomnimo podzavestnega pomena vseh barv mavrice. Leta 2021 smo namreč zapisali naslednje:

Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima svoj poseben pomen, ki se prebije do naše podzavesti ter nanjo vpliva sleherni dan našega življenja. Pri poslovnih darilih pa so barve še toliko bolj pomembne […] – njihova sposobnost, da vplivajo na naše razpoloženje in čustva (bodisi pozitivno bodisi negativno), je nekaj, kar tudi sama znanost težko razloži. […]

Izbira prave barve lahko pomaga ali okrepi vaše poslovne odnose. Toda, […] iskanje pravega odtenka za določeno priložnost se lahko izkaže za resnično muko.”

Povedano je samoumevno – v marketingu barve in njihovi odtenki igrajo pomembno vlogo v efektivnosti samih izdelkov. Toda zakaj se vračamo k leto stari debati o pomenih barv? Inspiracijo smo našli pri podjetju Pantone, ki vsako leto razglasi barvo, ki bo simbolizirala duh prihajajočega leta. Letos je to odtenek vijolične, ki so ga poimenovali Veri Peri in ki kaj hitro postaja izjemno priljubljen, predvsem pri mlajših generacijah. A preden se osredotočimo na odtenek sam in poskušamo utemeljiti njegovo vrednost, se spomnimo, kaj smo o vijolični barvi povedali lansko leto:

Vijolična, tako rečeno kraljica kreativnega mišljenja, je neverjetno močna v smislu prestiža in inteligence. Že od nekdaj je povezana z bogastvom in močjo, zato velja za popolno bravo za poslovna darila. Izbira različnih intenzivnosti barve pomaga uravnotežiti njene lastnosti.

Jasno je torej, da vijolična barva v sebi nosi nekaj posebnega – navsezadnje jo je res težko spregledati, zaradi česar je izjemno priljubljena v svetu promocijskih izdelkov, predvsem v bolj kreativnih branžah. Pantone podobno pove tudi o odtenku Veri Peri, ki naj bi izkazoval “brezskrbno samozavest in drzno radovednost, ki poživlja naš ustvarjalni duh”. Če vključite Veri Peri v promocijske kampanje vašega podjetja, lahko vašo blagovno znamko uveljavite kot trendovsko med vašo ciljno publiko. Če želite okrepiti vašo naslednjo promocijsko kampanjo, smo za vas sestavili seznam najbolj priljubljenih promocijskih daril, ki jih lahko svojim strankam ali poslovnim partnerjem podarite v čudovitem vijoličnem odtenku Veri Peri ter s tem povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Pantone barva leta 2022, Veri Peri

1. Promocijski dežniki

Preden lahko v miru uživamo v poletju nas čaka še nekaj muhastih dni, ko nas bodo nenapovedane plohe presenečale ravno na tiste dni, ko bomo dežnik pozabili doma. Svoje zaposlene, stranke in poslovne partnerje rešite pred premočenimi oblačili s praktičnimi zložljivimi dežniki v barvi Veri Peri. Ne samo, da bo dežnik kot modni dodatek vedno spremljal obdarjenca – v najbolj sivih in turobnih dneh bo v življenje prav vsakega vnesel nekaj barve ter jih navdala s kreativnostjo in samozavestjo.

Dežniki v trendovskih barvah so veliko bolj priljubljeni, kot si morda mislite – zato ste lahko prepričani, da se bo vaš logotip tako naužil veliko pogledov potencialnih strank.

2. Pisarniške potrebščine

Prav vsak izmed nas se razveseli brezplačnih pisarniških potrebščin, saj tako zanje ne zapravljamo denarja, ki smo ga zaslužili med uporabljanjem teh potrebščin. Če pa so v trendovski vijolični barvi, pa še toliko bolje. Če osem-urni delovnik preživljamo med štirimi stenami, v katerih se prelivajo različni odtenki sive barve, se le stežka osredotočimo na delo. Z beležko s svetlimi vijoličnimi platnicami, v katero zapisujemo svoje ideje, pa smo lahko veliko bolj kreativni in uspešni pri delu!

3. Personalizirana oblačila in modni dodatki

Personalizirane majice ali jopiči so eni najbolj uspešnih in obenem tudi priljubljenih promocijskih daril – če so oblikovani v modernem slogu, pritegnejo pozornost marsikoga, ki si bo kaj kmalu zapomnil ime vašega podjetja ali izgled vašega logotipa. Če se vaše podjetje nahaja v kreativni branži, je odtenek Veri Peri najboljša izbira pri oblikovanju promocijskih oblačil.

Enako velja tudi za modne dodatke, predvsem pa za kape – čeprav je Veri Peri šele letos postal Pantonova barva leta, pa je že dolgo priljubljen med mlajšimi generacijami. Če so milenijci in generacija Z vaša ciljna skupina, je Veri Peri kot nalašč!

4. Torbe vseh velikosti

Odkar nas je večina opustila rabo plastičnih vrečk prav vsak od nas potrebuje vsaj dve nakupovalni torbi – čeprav trgovine ponujajo nakupovalne vrečke izdelane iz recikliranih materialov pa te ustvarijo dodatni strošek, ki si ga marsikdo ne more privoščiti. Zato so nakupovalke v različnih barvah izjemno priljubljene med potrošniki, še toliko bolj ko jih prejmejo zastonj.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

 1,400 ogledov

Povezane objave

 1,396 ogledov