Čas je, da trajnostna promocijska darila postanejo del vsakdana

Čas je, da trajnostna promocijska darila postanejo del vsakdana

4 min

 487 ogledov

12. julija 2021
Čas je, da trajnostna promocijska darila postanejo del vsakdana 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Čas je, da trajnostna promocijska darila postanejo del vsakdana 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 488 ogledov

Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega planeta? Ali ni bilo dovolj, da smo plastične vrečke zamenjali za večkratne, običajne zobne ščetke pa nadomestili z bambusovimi?

Tovrstna vprašanja so točno tista, ki popularizirajo trajnostna promocijska darila – prepričanje, da smo s svojim vnašanjem majhnih sprememb v vsakdanje življenje opravili svoj del varovanja okolja, škodi dejanskemu napredku, ki smo ga do zdaj dosegli z našimi dejanji. Pomembno je, da nadaljujemo s svojimi poskusi spreminjanja škodljivih učinkov globalnega segrevanja, da zagotovimo boljšo prihodnost ne le svojim otrokom, temveč tudi prihodnjim generacijam in drugim vrstam. Na nas je prevzeti odgovornost, da popravimo svoje pretekle napake.

Eden od načinov, kako to storiti, je presenetiti bazo strank s trajnostnimi promocijskimi darili in jih poučiti o pomembnosti okoljskih vprašanj. In čeprav industrija promocijskih izdelkov nenehno raste, postaja tudi bolj zapletena. Nenehno spreminjajoči se družbeni trendi in tehnološki napredek lahko še dodatno otežijo izbor promocijskih izdelkov in poslovnih daril za vaše podjetje. Kakšni naj bi torej bili kakovostni promocijski izdelki, ki bodo verodostojno predstavljali vaše podjetje in blagovno znamko?

Funkcionalni

Če smo popolnoma iskreni, je ljudem dolgčas. Trg so preplavile poceni drobnarije in prav vsak izmed nas je že prejel kup promocijskih izdelkov, med katerimi je bilo le nekaj dejansko koristnih. Ljudje ponavadi optimizirajo svoj življenjski in delovni prostor, zato bi si morali prizadevati, da jih presenetite s funkcionalnimi in učinkovitimi izdelki. To pomeni, da se pred izbiro daril osredotočite na njihovo funkcijo – namesto obeska za ključe, ki bo po vsej verjetnosti nabiral prah na polici, se odločite za praktični zložljiv dežnik, ali pa morda celo slušalke, ki jih bodo obdarovanci uporabljali na vsakem koraku.

Kakovostni

Promocijski izdelki še vedno veljajo za eno najučinkovitejših načinov oglaševanja. Ne glede na to, kako edinstveni in inovativni so, če izdelki niso kakovostni, ne bodo “preživeli” brutalne promocijske tržne industrije.

Predstavljajte si na primer, da se udeležite dogodka. Domov se vrnete z vsaj desetimi različnimi pisali desetih različnih podjetij. Katero od njih še vedno uporabljate? Najverjetneje ravno tiste, ki so se izkazali za zelo kakovostne, kajne? Preostali so svoj novi dom našli med ostalimi drobnarijami v predalu ali celo na dnu koša. Zakaj je temu tako? Vse več podjetij želi svoje kupce navdušiti zgolj z zasnovo izdelka, vendar ne posvečajo dovolj pozornosti kakovosti izdelkov. Tudi v tem primeru velja pregovor – manj je več. Z manj promocijskimi izdelki odlične kakovosti boste dolgoročno naredili večji in boljši vtis, kot bi ga imeli pri velikem številu poceni izdelkov, za katere ljudje hitro izgubijo zanimanje, ko prepoznajo njihovo resnično vrednost.

Tehnološko napredni

Zanimivi in uporabni tehnološki pripomočki so med najbolj iskanimi promocijskimi izdelki. To vključuje vse od fitnes opreme do različnih polnilcev, slušalk, do prenosnih baterij (powerbankov) in USB ključev. Prav vsak izmed nas iz dneva v dan uporablja prenosni računalnik, mobitel, zvočnike, slušalke, in še in še – popolnoma predvidljivo je torej, da bodo ravno tehnološka darila požela največ navdušenja med obdarovanci.

Navsezadnje so tehnološki izdelki je v porastu in vse, kar morate storiti, je, da izberete popolno darilo za svoje stranke in poslovne partnerje iz širokega nabora ter poiščete tiste, ki bodo najbolje ustrezali vašim tržnim ciljem ali poslovnemu proračunu. Tehnološka darila so odličen način, da svoje podjetje v pozitivni luči predstavite novi publiki in okrepite obstoječe odnose s strankami.

Okolju prijazni

In na samem koncu se vrnemo nazaj in zaključimo razpravo s poudarkom na trajnostnih promocijskih darilih. Kot smo že omenili, je skrb za okolje danes prisotna na vseh področjih našega življenja in dela. Ljudje se vedno bolj zavedamo svojega okolja in razmišljamo o svetu, v katerem živijo in bodo živeli naši otroci in vnuki.

Ste vedeli, da ima kar 91% ljudi v kuhinji vsaj en promocijski izdelek? Zakaj ti izdelki na primer ne bi bili narejeni iz okolju prijaznih in razgradljivih materialov, kot so vlakna bambusa ali pšenične slame? S tem ne boste le prispevali manjšemu onesnaževanju okolja, ko izdelek neizogibno sreča svoj konec, temveč boste s takšnimi promocijskimi izdelki kot podjetje pokazali svoj zeleno usmerjen pogled na svet, kar bo zagotovo pozitivno vplivalo na mnenje vaših strank in poslovnih partnerjev.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 486 ogledov