Trajnostni promocijski izdelki, ki bodo prenovili vašo marketinško strategijo

Trajnostni promocijski izdelki, ki bodo prenovili vašo marketinško strategijo

4 min

Loading

4. aprila 2022
Trajnostni promocijski izdelki, ki bodo prenovili vašo marketinško strategijo 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Trajnostni promocijski izdelki, ki bodo prenovili vašo marketinško strategijo 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

Loading

Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi podjetja. Ko potrošniki postajajo vse bolj družbeno ozaveščeni, pričakujejo, da bodo njihove najljubše blagovne znamke storile enako. To je dvignilo trajnostni trend v poslovni imperativ.

Industrija promocijskih izdelkov ni nič drugačna. Glede na študijo Global Ad Impressions 2020, ki jo je izvedel inštitut Advertising Specialty Institute (ASI), naj bi imelo 46 % potrošnikov bolj ugodno mnenje o oglaševalcu, če je promocijski izdelek, ki ga prejmejo, okolju prijazen. Ne gre samo za mlajše generacije. Skoraj tretjina ljudi, starih 55 let in več, pravi, da so v letu 2019 kupili okolju prijaznejše izdelke kot v letu 2018.

Kaj pravzaprav so trajnostni promocijski izdelki in kako jih implementirati v svojo marketinško strategijo?

Trajnostni izdelki zagotavljajo okoljske, družbene in gospodarske koristi, hkrati pa ščitijo javno zdravje, blaginjo in okolje v celotnem komercialnem ciklu, od pridobivanja surovin do končnega odlaganja. Izdelani so lahko iz povsem naravnih materialov, hkrati pa z zmanjševanjem odpadkov in recikliranjem prejemnikom olajšajo pozitiven vpliv na okolje.

Kako trajnostni promocijski izdelki izboljšajo vašo marketinško strategijo?

Potrošniki v letu 2021 pričakujejo, da bodo podjetja sledila zeleni viziji. Ne želijo le, da bi bili obravnavani kot družbeno zavedni, ampak želijo, da njihove najljubše blagovne znamke odražajo iste vrednote.

Implementacija okolju prijaznih promocijskih izdelkov v splošno marketinško strategijo vaše blagovne znamke torej ni več predlog, temveč ključni korak, če želite doseči današnjega potrošnika. Z izbiro trajnostnih izdelkov ne boste le pritegnili svojih strank in potencialnih strank, ampak boste ustvarili pozitivno ime za svoje podjetje in tako izboljšali celotno podobo vaše blagovne znamke.

Kako torej v svoje podjetje implementirati trajnostne in okolju prijazne prakse? Tukaj je seznam trajnostnih promocijskih izdelkov, ki vam bodo pomagali začeti.

1. Planerji iz recikliranega papirja

Planer ali zvezek, izdelan iz recikliranega papirja, je dobra odločitev tako za okolje kot za vaše potencialne stranke. Obenem spodbuja vašo zeleno vizijo in jo deli z obdarovanci, prav tako pa jih povabi k načrtovanju svoje prihodnosti – katere del boste morda postali tudi sami.

Številni planerji na trgu so izdelani iz recikliranega papirja in bambusa ter ostalih okolju prijaznih materialov. Kot podjetje pa lahko naredite korak dlje ter svoje obdarovance presenetite z zvezkom s papirjem, izdelanim iz semen. Ne le, da gre za praktično darilo, temveč tudi za darilo, ki vrača naravi!

2. Recikliran nahrbtnik za prenosni računalnik

Še en pomemben izdelek za tiste, ki nenehno žonglirajo s hibridnim delom ali učenjem, je nahrbtnik s prostorom za vaš računalnik. Reciklirani nahrbtniki za prenosni računalnik so s številnimi sprednjimi in notranjimi žepi idealno promocijsko darilo, saj obvarujejo uporabnikov računalnik pred zunanjimi elementi.

Vsak nahrbtnik za laptop pa lahko še dodatno polepšate z barvnim sitotiskom ali digitalnim tiskom na sprednji strani torbice, kjer lahko dodate logotip svojega podjetja ali zeleno misel, ki bo tako obdarovanca kot tudi ostale navdihnila k skrbi za okolje.

3. Sončna očala iz pšeničnih vlaken

Vedno več zelenih produktov je izdelanih iz naravnih materialov, a le redkokateri je izdelan iz pšeničnih vlaken. Toda kaj točno je ta material? To je slama, ki ostane po spravilu pšeničnih zrn. Čeprav se običajno obravnava kot odpadek, pa se lahko uporablja za ustvarjanje izdelkov, kot sončna očala.

V kombinaciji z bambusom takšna očala presegajo vse standarde zelenih promocijskih daril, zato ste lahko prepričani v uspeh tovrstnih izdelkov.

4. Bambusova škatla za malico in pribor

Pogosto zanemarimo pomembnost obroka med delom, saj želimo svoje naloge opraviti čimprej. Kljub temu pa je dobro vedeti, da bo delo opravljeno kvalitetno le, če bomo napolnjeni z energijo.

Zato so promocijske škatle za malico popolno presenečenje za vaše zaposlene – ne le, da jim s takšnim darilom date vedeti, da vam je mar za njihovo dobrobit, temveč s tem vlagate tudi v zeleno promocijo vašega podjetja. Darila, izdelana iz bambusa, so izjemno priljubljena. Ta material namre uspeva brez gnojil ali pesticidov, zaradi česar se smatra za trajnostni vir

5. Odeja iz recikliranega flisa

Izdelki za gospodinjstvo združujejo udobje in trajnost – na trgu je ogromno število recikliranih odej, ki nudijo možnost popolne personalizacije. Z izbiro barve in dizajna ste tako rekoč ustvarili nekaj edinstvenega, kar bo postalo del strankinega doma.

Navsezadnje nas danes bolj kot kdajkoli doslej zanima udobje, zato je odeja z zeleno misijo idealno promocijsko ali poslovno darilo. Združuje namreč občutek domačnosti z družbeno zavestjo in odgovornostjo, po kateri hrepenijo vaše stranke.

Posodobite zeleno marketinško strategijo vašega podjetja

S promocijo vaše blagovne znamke z okolju prijaznimi promocijskimi izdelki vaše podjetje sodeluje v revolucionarnem gibanju, ki opredeljuje to generacijo. Zmanjšajte ekološki odtis vašega podjetja in povečajte prepoznavnost blagovne znamke s trajnostnimi promocijskimi izdelki, ki jih boste lahko dobro podarili.

Toda samo zato, ker se vaše podjetje odloči uporabljati okolju prijazne promocijske izdelke, še ne pomeni, da je vaše delo opravljeno. Poskrbite za promocijo drugih trajnostnih praks v delovnem prostoru vašega podjetja:

  • Zaposlene spodbujajte h kolesarjenju ali uporabi javnega prevoza za pot na delo
  • Večino dokumentacije iz papirnate spremenite v digitalno, sicer pa uporabljajte zelene materiale, kot je recikliran papir
  • Uporabljajte pravično trgovino in ekološke izdelke
  • Uporabljajte samo nestrupena čistilna sredstva

To je le nekaj idej za izboljšanje vašega podjetja kot celote. Ko boste pridobili smisel za trajnost v trženju, bi moral vsak vidik vašega podjetja odražati tudi okolju prijazne vrednote. Rezultate boste videli, ko bodo vaše potencialne stranke in stranke postale bolj zveste vaši blagovni znamki kot celoti in spoštovale tisto, kar cenite kot podjetje.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading