Statistika učinkovitosti promocijskih izdelkov
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
4 min
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi podjetja. Ko potrošniki postajajo vse bolj družbeno ozaveščeni, pričakujejo, da bodo njihove najljubše blagovne znamke storile enako. To je dvignilo trajnostni trend v poslovni imperativ.
Industrija promocijskih izdelkov ni nič drugačna. Glede na študijo Global Ad Impressions 2020, ki jo je izvedel inštitut Advertising Specialty Institute (ASI), naj bi imelo 46 % potrošnikov bolj ugodno mnenje o oglaševalcu, če je promocijski izdelek, ki ga prejmejo, okolju prijazen. Ne gre samo za mlajše generacije. Skoraj tretjina ljudi, starih 55 let in več, pravi, da so v letu 2019 kupili okolju prijaznejše izdelke kot v letu 2018.
Trajnostni izdelki zagotavljajo okoljske, družbene in gospodarske koristi, hkrati pa ščitijo javno zdravje, blaginjo in okolje v celotnem komercialnem ciklu, od pridobivanja surovin do končnega odlaganja. Izdelani so lahko iz povsem naravnih materialov, hkrati pa z zmanjševanjem odpadkov in recikliranjem prejemnikom olajšajo pozitiven vpliv na okolje.
Potrošniki v letu 2021 pričakujejo, da bodo podjetja sledila zeleni viziji. Ne želijo le, da bi bili obravnavani kot družbeno zavedni, ampak želijo, da njihove najljubše blagovne znamke odražajo iste vrednote.
Implementacija okolju prijaznih promocijskih izdelkov v splošno marketinško strategijo vaše blagovne znamke torej ni več predlog, temveč ključni korak, če želite doseči današnjega potrošnika. Z izbiro trajnostnih izdelkov ne boste le pritegnili svojih strank in potencialnih strank, ampak boste ustvarili pozitivno ime za svoje podjetje in tako izboljšali celotno podobo vaše blagovne znamke.
Kako torej v svoje podjetje implementirati trajnostne in okolju prijazne prakse? Tukaj je seznam trajnostnih promocijskih izdelkov, ki vam bodo pomagali začeti.
Planer ali zvezek, izdelan iz recikliranega papirja, je dobra odločitev tako za okolje kot za vaše potencialne stranke. Obenem spodbuja vašo zeleno vizijo in jo deli z obdarovanci, prav tako pa jih povabi k načrtovanju svoje prihodnosti – katere del boste morda postali tudi sami.
Številni planerji na trgu so izdelani iz recikliranega papirja in bambusa ter ostalih okolju prijaznih materialov. Kot podjetje pa lahko naredite korak dlje ter svoje obdarovance presenetite z zvezkom s papirjem, izdelanim iz semen. Ne le, da gre za praktično darilo, temveč tudi za darilo, ki vrača naravi!
Še en pomemben izdelek za tiste, ki nenehno žonglirajo s hibridnim delom ali učenjem, je nahrbtnik s prostorom za vaš računalnik. Reciklirani nahrbtniki za prenosni računalnik so s številnimi sprednjimi in notranjimi žepi idealno promocijsko darilo, saj obvarujejo uporabnikov računalnik pred zunanjimi elementi.
Vsak nahrbtnik za laptop pa lahko še dodatno polepšate z barvnim sitotiskom ali digitalnim tiskom na sprednji strani torbice, kjer lahko dodate logotip svojega podjetja ali zeleno misel, ki bo tako obdarovanca kot tudi ostale navdihnila k skrbi za okolje.
Vedno več zelenih produktov je izdelanih iz naravnih materialov, a le redkokateri je izdelan iz pšeničnih vlaken. Toda kaj točno je ta material? To je slama, ki ostane po spravilu pšeničnih zrn. Čeprav se običajno obravnava kot odpadek, pa se lahko uporablja za ustvarjanje izdelkov, kot sončna očala.
V kombinaciji z bambusom takšna očala presegajo vse standarde zelenih promocijskih daril, zato ste lahko prepričani v uspeh tovrstnih izdelkov.
Pogosto zanemarimo pomembnost obroka med delom, saj želimo svoje naloge opraviti čimprej. Kljub temu pa je dobro vedeti, da bo delo opravljeno kvalitetno le, če bomo napolnjeni z energijo.
Zato so promocijske škatle za malico popolno presenečenje za vaše zaposlene – ne le, da jim s takšnim darilom date vedeti, da vam je mar za njihovo dobrobit, temveč s tem vlagate tudi v zeleno promocijo vašega podjetja. Darila, izdelana iz bambusa, so izjemno priljubljena. Ta material namre uspeva brez gnojil ali pesticidov, zaradi česar se smatra za trajnostni vir
Izdelki za gospodinjstvo združujejo udobje in trajnost – na trgu je ogromno število recikliranih odej, ki nudijo možnost popolne personalizacije. Z izbiro barve in dizajna ste tako rekoč ustvarili nekaj edinstvenega, kar bo postalo del strankinega doma.
Navsezadnje nas danes bolj kot kdajkoli doslej zanima udobje, zato je odeja z zeleno misijo idealno promocijsko ali poslovno darilo. Združuje namreč občutek domačnosti z družbeno zavestjo in odgovornostjo, po kateri hrepenijo vaše stranke.
S promocijo vaše blagovne znamke z okolju prijaznimi promocijskimi izdelki vaše podjetje sodeluje v revolucionarnem gibanju, ki opredeljuje to generacijo. Zmanjšajte ekološki odtis vašega podjetja in povečajte prepoznavnost blagovne znamke s trajnostnimi promocijskimi izdelki, ki jih boste lahko dobro podarili.
Toda samo zato, ker se vaše podjetje odloči uporabljati okolju prijazne promocijske izdelke, še ne pomeni, da je vaše delo opravljeno. Poskrbite za promocijo drugih trajnostnih praks v delovnem prostoru vašega podjetja:
To je le nekaj idej za izboljšanje vašega podjetja kot celote. Ko boste pridobili smisel za trajnost v trženju, bi moral vsak vidik vašega podjetja odražati tudi okolju prijazne vrednote. Rezultate boste videli, ko bodo vaše potencialne stranke in stranke postale bolj zveste vaši blagovni znamki kot celoti in spoštovale tisto, kar cenite kot podjetje.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji…
Učinkovito načrtovanje celoletne strategije promocijskih izdelkov je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja, ki želi okrepiti prepoznavnost blagovne znamke in…
V poslovnem svetu je obdarovanje pomemben način izražanja spoštovanja, hvaležnosti in gradnje odnosov. Pravilno izbrano darilo jih lahko utrdi in…
Promocijsko obdarovanje je časovno zahteven proces, saj vključuje številne korake—od izbire primernih daril do njihove distribucije. Poslovna darila morajo ustrezati…
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji…
Učinkovito načrtovanje celoletne strategije promocijskih izdelkov je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja, ki želi okrepiti prepoznavnost blagovne znamke in…
V poslovnem svetu je obdarovanje pomemben način izražanja spoštovanja, hvaležnosti in gradnje odnosov. Pravilno izbrano darilo jih lahko utrdi in…
Promocijsko obdarovanje je časovno zahteven proces, saj vključuje številne korake—od izbire primernih daril do njihove distribucije. Poslovna darila morajo ustrezati…
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…