Promocijska darila za zaposlene na daljavo: Kako izkazati svojo hvaležnost od daleč
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane.…
80 ogledov
4 min
672 ogledov
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
673 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi podjetja. Ko potrošniki postajajo vse bolj družbeno ozaveščeni, pričakujejo, da bodo njihove najljubše blagovne znamke storile enako. To je dvignilo trajnostni trend v poslovni imperativ.
Industrija promocijskih izdelkov ni nič drugačna. Glede na študijo Global Ad Impressions 2020, ki jo je izvedel inštitut Advertising Specialty Institute (ASI), naj bi imelo 46 % potrošnikov bolj ugodno mnenje o oglaševalcu, če je promocijski izdelek, ki ga prejmejo, okolju prijazen. Ne gre samo za mlajše generacije. Skoraj tretjina ljudi, starih 55 let in več, pravi, da so v letu 2019 kupili okolju prijaznejše izdelke kot v letu 2018.
Trajnostni izdelki zagotavljajo okoljske, družbene in gospodarske koristi, hkrati pa ščitijo javno zdravje, blaginjo in okolje v celotnem komercialnem ciklu, od pridobivanja surovin do končnega odlaganja. Izdelani so lahko iz povsem naravnih materialov, hkrati pa z zmanjševanjem odpadkov in recikliranjem prejemnikom olajšajo pozitiven vpliv na okolje.
Potrošniki v letu 2021 pričakujejo, da bodo podjetja sledila zeleni viziji. Ne želijo le, da bi bili obravnavani kot družbeno zavedni, ampak želijo, da njihove najljubše blagovne znamke odražajo iste vrednote.
Implementacija okolju prijaznih promocijskih izdelkov v splošno marketinško strategijo vaše blagovne znamke torej ni več predlog, temveč ključni korak, če želite doseči današnjega potrošnika. Z izbiro trajnostnih izdelkov ne boste le pritegnili svojih strank in potencialnih strank, ampak boste ustvarili pozitivno ime za svoje podjetje in tako izboljšali celotno podobo vaše blagovne znamke.
Kako torej v svoje podjetje implementirati trajnostne in okolju prijazne prakse? Tukaj je seznam trajnostnih promocijskih izdelkov, ki vam bodo pomagali začeti.
674 ogledov
Planer ali zvezek, izdelan iz recikliranega papirja, je dobra odločitev tako za okolje kot za vaše potencialne stranke. Obenem spodbuja vašo zeleno vizijo in jo deli z obdarovanci, prav tako pa jih povabi k načrtovanju svoje prihodnosti – katere del boste morda postali tudi sami.
Številni planerji na trgu so izdelani iz recikliranega papirja in bambusa ter ostalih okolju prijaznih materialov. Kot podjetje pa lahko naredite korak dlje ter svoje obdarovance presenetite z zvezkom s papirjem, izdelanim iz semen. Ne le, da gre za praktično darilo, temveč tudi za darilo, ki vrača naravi!
Še en pomemben izdelek za tiste, ki nenehno žonglirajo s hibridnim delom ali učenjem, je nahrbtnik s prostorom za vaš računalnik. Reciklirani nahrbtniki za prenosni računalnik so s številnimi sprednjimi in notranjimi žepi idealno promocijsko darilo, saj obvarujejo uporabnikov računalnik pred zunanjimi elementi.
Vsak nahrbtnik za laptop pa lahko še dodatno polepšate z barvnim sitotiskom ali digitalnim tiskom na sprednji strani torbice, kjer lahko dodate logotip svojega podjetja ali zeleno misel, ki bo tako obdarovanca kot tudi ostale navdihnila k skrbi za okolje.
Vedno več zelenih produktov je izdelanih iz naravnih materialov, a le redkokateri je izdelan iz pšeničnih vlaken. Toda kaj točno je ta material? To je slama, ki ostane po spravilu pšeničnih zrn. Čeprav se običajno obravnava kot odpadek, pa se lahko uporablja za ustvarjanje izdelkov, kot sončna očala.
V kombinaciji z bambusom takšna očala presegajo vse standarde zelenih promocijskih daril, zato ste lahko prepričani v uspeh tovrstnih izdelkov.
Pogosto zanemarimo pomembnost obroka med delom, saj želimo svoje naloge opraviti čimprej. Kljub temu pa je dobro vedeti, da bo delo opravljeno kvalitetno le, če bomo napolnjeni z energijo.
Zato so promocijske škatle za malico popolno presenečenje za vaše zaposlene – ne le, da jim s takšnim darilom date vedeti, da vam je mar za njihovo dobrobit, temveč s tem vlagate tudi v zeleno promocijo vašega podjetja. Darila, izdelana iz bambusa, so izjemno priljubljena. Ta material namre uspeva brez gnojil ali pesticidov, zaradi česar se smatra za trajnostni vir
Izdelki za gospodinjstvo združujejo udobje in trajnost – na trgu je ogromno število recikliranih odej, ki nudijo možnost popolne personalizacije. Z izbiro barve in dizajna ste tako rekoč ustvarili nekaj edinstvenega, kar bo postalo del strankinega doma.
Navsezadnje nas danes bolj kot kdajkoli doslej zanima udobje, zato je odeja z zeleno misijo idealno promocijsko ali poslovno darilo. Združuje namreč občutek domačnosti z družbeno zavestjo in odgovornostjo, po kateri hrepenijo vaše stranke.
S promocijo vaše blagovne znamke z okolju prijaznimi promocijskimi izdelki vaše podjetje sodeluje v revolucionarnem gibanju, ki opredeljuje to generacijo. Zmanjšajte ekološki odtis vašega podjetja in povečajte prepoznavnost blagovne znamke s trajnostnimi promocijskimi izdelki, ki jih boste lahko dobro podarili.
Toda samo zato, ker se vaše podjetje odloči uporabljati okolju prijazne promocijske izdelke, še ne pomeni, da je vaše delo opravljeno. Poskrbite za promocijo drugih trajnostnih praks v delovnem prostoru vašega podjetja:
To je le nekaj idej za izboljšanje vašega podjetja kot celote. Ko boste pridobili smisel za trajnost v trženju, bi moral vsak vidik vašega podjetja odražati tudi okolju prijazne vrednote. Rezultate boste videli, ko bodo vaše potencialne stranke in stranke postale bolj zveste vaši blagovni znamki kot celoti in spoštovale tisto, kar cenite kot podjetje.
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane.…
80 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s…
560 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To…
225 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi…
255 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip…
230 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane.…
80 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s…
560 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To…
225 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi…
255 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip…
230 ogledov
675 ogledov
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
200 ogledov
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
310 ogledov
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
520 ogledov
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
520 ogledov
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
500 ogledov
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
465 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
695 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
615 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,015 ogledov
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
1,050 ogledov
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
1,575 ogledov
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
1,279 ogledov
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
1,267 ogledov
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
1,027 ogledov
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
1,050 ogledov
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
918 ogledov
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
2,950 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
3,570 ogledov
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
3,316 ogledov
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
3,213 ogledov
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
1,853 ogledov
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
2,915 ogledov
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
2,930 ogledov
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
3,068 ogledov
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
1,772 ogledov
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…
2,004 ogledov
671 ogledov