5 promocijskih daril, ki bodo osvojila potrošnike generacije Z
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki…
685 ogledov
4 min
3,575 ogledov
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
3,576 ogledov
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli ni prezgodaj, da spremenimo slabe navade. Ker pa tudi sama vem, da obiski fitnesa niso po okusu vsakega izmed nas, lahko k bolj zdravemu vsakdanu pristopimo na drugačen, manj aktiven način.
Del moje novoletne zaobljube je tudi ta, da se v čim večjem loku izognem številnim kemikalijam, s katerimi se srečujem vsak dan. Ideji sem torej združila in prišla do idealne rešitve, ki bo koristila mojemu zdravju ter čistoči mojega stanovanja – naravna čistila! Preden me čudno pogledate, berite dalje – poiskala sem namreč tri alternative toksičnim čistilom, katerih resnično nikoli več ne želim vdihovati med pomivanjem posode, čiščenjem oken, tal in drugih površin. S popolnoma naravnimi sestavinami je možno pričarati dišeča čistila, v katerih ni niti drobca kemikalij.
V čistilih, ki jih uporabljamo vsak dan – pri pomivanju posode, čiščenju oken, tal, kopalnice – je ogromno število kemikalij, katerih imena so preveč zapletena, da bi si jih drznila izgovoriti. V teh čistilih, ki se dotikajo naše občutljive kože, se skrivajo tudi pesticidi – kar 60% vseh pesticidov zaužijemo doma, brez da bi se tega zavedali! Pa ne samo med čiščenjem, temveč tudi med uporabo ‘čistih’ krožnikov, kozarcev, pribora …
Nevarnosti se nahajajo tudi v kemičnih dišavah in detergentih, ki poskrbijo za dober vonj naših oblačil – po drugi strani pa tudi povzročajo razne alergije in dražijo našo kožo. Enako bi lahko rekli tudi za nekatere kemične produkte – bilo je dokazano, da so nekateri šamponi in drugi izdelki za nego las pravzaprav rakotvorni! Z vsemi temi produkti ne le očistimo naše domove, temveč jih obenem tudi umažemo s številčnimi toksini in kemikalijami.
Iz teh razlogov je bolj kot kadarkoli doslej pomembno, da se izognemo produktom polnih kemikalij ter jih nadomestimo z naravnimi čistili, ki ne bodo le očistila naših stanovanj, temveč tudi pripomogla našemu splošnemu zdravju. Kot dodan bonus pa marsikatero doma izdelano čistilo vsak mesec prihrani nekaj evrov!
Pred vami se nahajajo tri recepture za naravna čistila, s katerimi bo vaše stanovanje zasijalo v svoji najlepši podobi. Sestavine so vsakdanje, zato jih boste najbrž našli kar doma.
S tem povsem naravnim domačim razkužilom bodo vaši kuhinjski pulti v trenutku zasvetili, poleg tega pa bo svež vonj po limoni lepo odišavil vašo kuhinjo. Vse kar potrebujete je:
V majhno vedro vlijte kis in vročo vodo ter vanju vmešajte sodo bikarbono. V mešanico ožemite polovico limone – v vedro lahko za nekaj minut vržete tudi lupino, da se razkužilo lažje prepoji z vonjem po limoni. Mešajte dokler se soda bikarbona ne raztopi, nato pa razkužilo pustite, da se ohladi, in odstranite lupine. S pomočjo lijaka ga previdno vlijte v prej pripravljeno razpršilno stekleničko ter jo označite z nalepko.
To domače čistilo vam bo prihranilo nekaj denarja, obenem pa bo v popolnosti nadomestilo toksične kemikalije, ki se navadno skrivajo v trgovinskih izdelkih. Za izdelavo boste potrebovali:
Že sam navadni beli kis brez kakršnihkoli dodatkov deluje presenetljivo dobro, toda ni ravno najboljše čistilo za steklo – pušča namreč sledi. Kljub temu pa je v primeru, da pri roki nimate ostalih sestavin, odlična alternativa kemikalijam v čistilih, ki jih kupujemo v trgovinah.
Če imate pri roki alkohol za drgnjenje, odmerite približno 120 ml ter ga vlijte v enako količino vode. Dodajte žlico belega kisa, dobro premešajte in očistite steklene površine! Ta mešanica je dokaj primerljiva s tistimi iz trgovin, je pa tudi eden najbolj priljubljenih receptov za domača naravna čistila. Če nimate alkohola, ga lahko nadomestite z žlico koruznega škroba – vmešajte jo v 30 ml belega kisa in približno 470 ml tople vode. S to skrivno sestavino bodo vaša ogledala in okna zasijala – prav tako pa to čistilo ne pušča sledi!
Za vrhunsko čistilo združite vse štiri sestavine (60 ml alkohola, 60 ml belega kisa, žlica koruznega škroba, 470 ml tople vode) – sama v rokah še nisem držala čistila, ki bi lepše očistil steklene površine! Mešanico v razpršilni steklenički tudi pred uporabo dobro pretresite, saj se koruzni škrob lahko usede na dno.
Pomembno je, da predvsem kopalnico negujemo z naravnimi čistili – ker nikoli ne vemo, kaj vse se skriva v čistilih kupljenih v trgovini, je bolje, da jih izdelamo sami! Potrebovali boste:
V posodici zmešajte sodo bikarbono ter obe eterični olji. Kis dodajte le tik pred zdajci – zaradi reakcije med sodo bikarbono in kisom (penjenje) je to čistilo namenjeno le enkratni uporabi. Ni ga namreč možno hraniti dlje časa kot večino doma narejenih čistil. Pri čiščenju pa ga preprosto zlijete po straneh školjke in drgnete s krtačo.
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki…
685 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje,…
675 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na…
990 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
605 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
720 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
85 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
85 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
560 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
230 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
260 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
235 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
210 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
230 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
470 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
385 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
500 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
400 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
440 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
720 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
605 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
990 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
675 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
685 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
640 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,390 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,015 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,010 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,135 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,140 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,250 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,220 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,220 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,420 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,340 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,480 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,789 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,157 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,371 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
909 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,134 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,024 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,870 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,022 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,773 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,823 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,832 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
2,947 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,791 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,076 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,779 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,010 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,907 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,110 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,814 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,160 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,069 ogledov
3,574 ogledov