Vodnik po poslovnem obdarovanju v različnih kulturah
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
4 min
3,188 ogledov
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
3,189 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi za osebno sporočilo. Promocijski artikli so med strankami izjemno priljubljeni, zaradi česar veljajo za neverjetno močno marketinško orodje – vašemu podjetju namreč omogočajo vstop v vsakdanje življenje vaših kupcev, ki izdelke obožujejo predvsem zaradi njihove praktične narave ter estetskega izgleda. Promocijski izdelki ustvarijo nepozabno izkušnjo vašega podjetja, saj potrošnikom omogočajo fizično interakcijo z blagovno znamko.
Vsa ta dejstva so razlog, da promocijske artikle čim prej implementirate v oglaševalno strategijo vaše blagovne znamke. Z njihovo pomočjo si z majhnimi stroški v najkrajšem možnem času zagotovite prepoznavnost na večjem trgu, ter pri svojih strankah vzbudite zaupanje v vaše podjetje.
Poslovne vizitke potrošnikom predstavijo vaše podjetje ter njegove izdelke. Na podoben, skorajda isti način delujejo tudi vaša promocijska darila, vendar za razliko od vizitk prinašajo mnogo boljše rezultate. Ko svojim kupcem podarite darilne izdelke, povezane z vašo blagovno znamko ter industrijo, svoje podjetje dejansko predstavljate večji skupini potencialnih potrošnikov – s širšim občinstvom ustvarite več možnosti, da k vašemu poslu privabite nove zveste stranke. Po podatkih številnih anket se skorajda 90% vprašanih spomni imena podjetja, ki jih je v preteklih dveh letih presenetilo s promocijskim izdelkom.
Ne pozabite, da lahko promocijska darila opremite ne samo z logotipom ter imenom podjetja, temveč tudi z vašimi kontaktnimi podatki – oprijemljiv promocijski izdelek tako deluje kot uporabna vizitka ter obenem tudi kot izvirna marketinška strategija. Ne gre se več le za košček papirja, ki ga večina prejemnikov vrže v najbližji koš.
Prepoznavnost blagovne znamke pomeni, da potrošniki prepoznajo vaše podjetje ter izdelke ali storitve takoj, ko opazijo vaš logotip. Pomislite na ogromno število verig restavracij s hitro prehrano – ljudje recimo nemudoma prepoznajo rumeni lok, ki sestavlja logotip restavracije hitre prehrane. Enako lahko velja tudi za vaše podjetje – s prepoznavno blagovno znamko vaše podjetje namreč preide v podzavest nešteto potrošnikov in s tem postane tudi del njihovega vsakdana. To je eden ključnih razlogov za distribucijo promocijskih artiklov.
Previdno izbrano promocijsko darilo dlje časa ostane v domovih, pisarnah ali celo avtomobilih vaših strank, ter jih spominja na vaše podjetje, izdelke in storitve. V povprečju potrošniki vaše promocijske izdelke uporabljajo dobrih šest mesecev, zaradi česar boste brez večjega pretega ostali v njihovih mislih in spominu – še več, takoj ko bodo v prihodnosti opazili vaš logotip, se bodo spomnili na vašo prijazno gesto. Da zagotovite to asociacijo, je natis logotipa na promocijski izdelek še toliko bolj pomemben, darilo pa je veliko bolj osebno, če dodate še univerzalno sporočilo. Če želite, da potrošniki dlje časa uporabljajo vaše promocijske artikle, pa je potrebno izbrati pravo vrsto le-teh – majica ali skodelica bosta zagotovo uporabni dlje časa kot na primer pisalo.
Lojalne kupce prepoznamo po njihovih pogostih obiskih vašega podjetja ter koriščenja vaših storitev. Z dodatnimi viri za izgradnjo trdne baze zvestih strank lahko v kratkem obdobju spodbudite zvestobo ter zaupanje potrošnikov – to najlažje dosežete ravno s promocijskimi izdelki.
Vendar pa se pred podarjanjem takšnih daril prepričajte, da je vaše promocijsko blago visokih standardov – pogosto se namreč izdelujejo v masovni proizvodnji ter po nizki ceni, zaradi česar so nekatera darila slabše kvalitete. Ljudje bodo namreč kakovost darilnih izdelkov povezali s kakovostjo vašega poslovanja. Zagotovo ne želite, da se vaše podjetje predstavlja kot posel, ki mu ni mar za ustrezno izdelane artikle. Če pa zagotovite dobro kvaliteto, boste zagotovili tudi lojalnost kupcev, ki se bodo vedno znova vračali ravno k vam.
Številna mala podjetja lahko le sanjajo o obsežnih oglaševalskih kampanjah, ki bi se širile po različnih medijih. Vendar lahko tudi manjši podjetniki kljub temu dosežejo svoje trženjske cilje s pomočjo promocijskih izdelkov, ki omogočajo denarnici prijazno marketinško kampanjo. Ko govorimo o oglaševanju, obstaja nešteto izdelkov, s katerimi se lahko vaše podjetje pridruži tudi tistim svetovno znanim.
Večina proizvajalcev promocijskih daril poskuša cene izdelkov držati kar se da nizko, da omogoča množično distribucijo. Čeprav so cene darilnih artiklov nizke, pa je vpliv na prejemnike visok. Raziskave kažejo, da so skodelice ene najbolj priljubljenih promocijskih produktov, ki kljub majhnim stroškom pomagajo prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Izdelki tako prinašajo veliko vrednost za vašo naložbo, saj svoje stranke osvojite s preprostim darilom.
Promocijski artikli so torej idealni za razširitev vaše baze strank ter razvoj blagovne znamke vašega podjetja. Z njimi namreč pridobite tako zaupanje kot tudi zvestobo potrošnikov, medtem ko za samo izdelavo porabite izjemno malo sredstev. Na kratko, predstavljajo idealno in hitro rešitev, ko se vaše podjetje znajde v obdobju stagnacije, ki mu preprečuje rast. S pomočjo promocijskih izdelkov boste namreč vedno korak pred konkurenco!
Kakšne pa so vaše izkušnje s promocijskimi izdelki? Ste jih že vpletli v svojo marketinško strategijo, ali pa jih še boste?
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje…
710 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap…
835 ogledov
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa…
720 ogledov
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje…
810 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih…
525 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
90 ogledov
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
140 ogledov
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
85 ogledov
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
120 ogledov
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
210 ogledov
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
190 ogledov
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
655 ogledov
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
320 ogledov
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
365 ogledov
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
355 ogledov
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
295 ogledov
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
345 ogledov
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
575 ogledov
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
460 ogledov
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
575 ogledov
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
505 ogledov
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
525 ogledov
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
835 ogledov
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
710 ogledov
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
1,200 ogledov
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
765 ogledov
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
775 ogledov
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
735 ogledov
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
1,485 ogledov
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
1,115 ogledov
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
1,090 ogledov
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
1,225 ogledov
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
1,220 ogledov
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
1,335 ogledov
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
1,320 ogledov
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
1,305 ogledov
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
1,615 ogledov
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
1,420 ogledov
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
1,560 ogledov
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
1,879 ogledov
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
1,211 ogledov
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
1,428 ogledov
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
966 ogledov
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
3,266 ogledov
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
2,096 ogledov
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
2,984 ogledov
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
3,145 ogledov
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
1,845 ogledov
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
2,949 ogledov
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
2,964 ogledov
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
3,070 ogledov
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
2,914 ogledov
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
3,187 ogledov
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
2,890 ogledov
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
3,139 ogledov
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
1,970 ogledov
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
3,242 ogledov
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
2,943 ogledov
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
5,295 ogledov
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…
3,189 ogledov
3,187 ogledov