Pogosta vprašanja
Ali lahko fizična oseba opravi nakup na spletnem portalu Ekoman?
Vsi izdelki na spletnem portalu Ekoman so namenjeni izključno prodaji pravnim osebam, torej podjetjem.
Ali obstaja minimalna količina naročila za posamezni izdelek?
Vsak izdelek ima svojo minimalno količino naročila, ki je navedena v opisu izdelka.
Ali so stroški dostave za naročeno blago vključeni v ceno naročila?
Rok dobave je odvisen od vrste izbranega izdelka in stanja trenutne zaloge. V povprečju traja čas dobave s personalizacijo cca. 14 dni. V primeru želja iz strani naročnika se ta rok lahko tudi skrajša (podjetje ne odgovarja za zamudo v dostavi zaradi višje sile ali težav z dostavno službo).
Rok dobave za naročene izdelke začne teči od finalne potrditve designa.
Ali je DDV vključen v cene izdelkov?
Vse cene so brez DDVja.
Kakšen je postopek v primeru odpovedi naročila?
Prosimo kontaktirajte nas in bomo v dogovoru z izvajalci preverili kaj lahko storimo.
Kakšni so pogoji plačila v primeru naročila izdelkov?
Plačilo se izvede na TRR podjetja, na podlagi izdanega predračuna oz. računa.
Kako personalizirate izdelek
Ali je mogoča personalizacija na vse izdelke iz ponudbe?
Personalizacija je mogoča skoraj na vse izdelke. V primeru, da za določene to ni mogoče, vam lahko pripravimo izvedbo potiska na dodatne, alternativne načine kot so npr. obešanka s sporočilom, zavijalni papir, po meri narejena embalaža ipd.
Kakšne so možne oblike personalizacije?
Izdelek lahko personaliziramo s tiskom, vezenjem ali graviranjem.
Ali so barve izdelkov v katalogu ali spletni strani realne?
Barve, ki jih vidite v katalogu ali na računalniku pogosto malenkost odstopajo. V tem primeru vam svetujemo ogled vzorca ali da skupaj z našimi prodajnimi svetovalci preverite panton barve.
Kako naročite izdelek s personalizacijo?
Preprosto! Ob izpolnitvi spletnega obrazca za naročilo izrazite željo po personalizaciji. Na podlagi našega svetovanja bomo pripravili predlog izvedbe. Poslati nam boste morali logotip v ustrezni obliki in na podlagi tega vam bomo pripravili postavitev, ki vam jo pošljemo v potrditev. Po prejemu potrditve iz vaše strani, gre izdelek v izdelavo.
V kakšnem formatu morajo biti poslani materiali za personalizacijo?
Prosimo vas, da so materiali za personalizacijo poslani v vektorski obliki: .ai, .eps, .pdf, v velikosti do 3 MB.
Kakšen je postopek v primeru, da nimate pripravljeno kreativno rešitev ali logotip za personalizacijo?
Ponudimo vam lahko storitev kreativne rešitve in postavitve logotipa. Naša ekipa oblikovalcev vam je vedno pripravljena priskočiti na pomoč, ko potrebujete hitro in kakovostno izvedbo.
Je pred izvedbo celotnega naročila, možno dobiti testni vzorec z naročeno dodelavo, na podlagi katerega se potrdi celotno naročilo?
Predogled postavitve tiska, vezenja ali gravure na izdelek prejmete v elektronski obliki. Na podlagi potrditve se izvede celoten tisk. V primeru, da naročnik želi fizični vzorec s potiskom, je to možno, vendar strošek izvedbe in dostave vzorca krije naročnik. Obenem se največkrat s tem tudi podaljša rok dobave.
Koliko časa je potrebno za personalizacijo izdelkov?
Čas potreben za personalizacijo je zelo različen – odvisen od količine naročnih izdelkov, števila barv, ki se jih tiska in trenutne kapacitete tiskarne. Rok izvedbe vam sporočimo praviloma ob potrditvi naročila.
Kako iščete po meniju
Po kakšnih kriterijih lahko na spletnem portalu iščem izdelke?
Izdelke lahko iščete po cenah, kategorijah, imenu izdelka, ključni besedi, šifri izdelka, materialu.
Kam se lahko obrnemo v primeru dodatnih vprašanj o izdelkih in ponudbi?
Za vsa dodatna vprašanja nam pošljite e-mail na info@ekoman.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 40 620 680.
Dobro je vedeti
Kaj so to „custom made“ izdelki?
„Custom made“ izdelki ali po slovensko „izdelki po meri“ so izdelki narejeni po željah naročnika. V primeru tovrstnih naročil je potrebno vedeti, da je izvedba pogojena z minimalnimi količinami naročila in daljšim časom dobave.
Kaj pomeni oznaka „BPA free“?
BPA je označba za plastiko iz polikarbonata. Bisfenol A se uporablja predvsem za pridobitev plastike. Plastika je večinoma prozorna, elastična in je ni možno razbiti. Vsebujejo ga naslednji izdelki: steklenice za vodo, otroške stekleničke, športna oprema, zobne plombe, leče, CD-ji, DVD-ji. Bisfenol A je mogoče najti tudi v plastenkah hrane in pijače. Bisfenol povzroča motnje endokirnega sistema, saj posnema hormone v telesu in lahko negativno vpliva na zdravje.
„BPA free“ oznaka je dokaz, da izdelek ne vsebuje navedeno kemikalijo in zato tudi ne reagira z izdelkom.
Všeč mi je izdelek, vendar bi ga želel(a) videti v živo. Je to mogoče?
Seveda. V naših poslovnih prostorih imamo razstavni prostor, kjer so razstavljeni izdelki na voljo za ogled. Ta način zelo spodbujamo, saj ne samo, da se boste prepričali o videzu samega izdelka, temveč boste mogoče dobili tudi idejo za kakšno drugo priložnost.
Vzorčne izdelke vam po dogovoru lahko tudi pošljemo po pošti ali kurirju. V kolikor izbranega izdelka nimamo v našem razstavnem prostoru, ga lahko naročimo pri dobavitelju in vam ga pošljemo v najkrajšem možnem času.
Ali lahko naročim vzorec želenega izdelka?
Vzorce je mogoče naročiti na vpogled iz našega razstavnega prostora. V primeru, da le-ta ni na voljo, ga v primeru posebnih želja naročimo za vas. Vzorce morate v roku 14 dni vrniti na naš naslov, v nasprotnem primeru vam le-tega zaračunamo skupaj s stroški transporta.