Kako napisati popolno zahvalo za poslovna darila
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
4 min
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase vem, da bi bila nad paketom omamnih dobrot izjemno navdušena in prepričana sem, da velja enako za veliko večino potrošnikov. Kljub temu pa bi marsikdo namesto promocijskih prigrizkov za praznike raje prejel volneno kapo ali termovko. Pa se podajmo v razlago kupa pogostih razlogov, zakaj prejemniki darila v obliki praznične hrane včasih zavrnejo ali celo vržejo v smeti!
Alergije na oreščke, mlečne izdelke, čokolado in gluten lahko izničijo široko paleto običajnih živilskih daril, vključno s sladkarijami in piškoti, ki se običajno uporabljajo za praznično obdarovanje. Tisti z najhujšimi alergijami lahko doživijo resno, celo smrtonosno reakcijo zaradi nezavednega uživanja napačnih stvari, v nasprotnem primeru pa ostanejo brez darila. Ker je tako rečeno nemogoče vedeti, katera izmed strank s spopada z občutljivostjo na določene živilske izdelke, takšnim osebam težko podarite alternativno darilo. Kar je še huje je to, da se veliko ljudi pravzaprav ne zaveda, da so na določena živila alergični!
Popolnoma običajno je, da si ljudje med prazniki privoščijo ogromno količino sladkarij in ostalih dobrot, nato pa si zadajo novoletno zaobljubo, da znebijo odvečnih kilogramov. Zato bo vaše okusno darilo morda romalo naravnost v koš, še posebej če ga stranka prejme po novem letu. Temu se lahko izognete tudi tako, da obdarovance presenetite z zdravo različico klasičnih prazničnih dobrot in s tem poskrbite, da se med sladkanjem ne počutijo preveč krive.
V to skupino bi spadali tisti, ki vodijo vegetarijanski, veganski, ekološki, okolju prijazen ali družbeno odgovoren življenjski slog. Tisti, ki zagovarjajo zdrav in družbeno odgovoren način življenja bodo vztrajali pri svoji filozofiji in na vas ter vaše podjetje morda celo gledali drugače, če jih presenetite z veganskimi ter lokalno proizvedenimi prigrizki. In zakaj ne bi bilo to vaše vodilo že od samega začetka? Tako lahko namreč ubijete dve muhi na en mah – zadovoljite vse svoje stranke in obenem skrbite za dobrobit planeta.
Marsikatere skupnosti se odrekajo določenim živilskim proizvodom na podlagi vere. Pripadniki islama na primer v dar ne bi sprejeli izdelkov, ki vsebujejo svinjino ali alkohol. Prav tako pa bodo zavrnili jagnjetino, govedino, kozo in piščanca v primeru, da živali ni ubil musliman in opravil motive. Judje prav tako ne bodo sprejeli nekaterih živil, zlasti svinjine, školjk, kombinacije mesa in mlečnih izdelkov. Seveda obstajajo tudi druge verske omejitve in težko bo upoštevati prav vsako.
Številna promocijska živilska darila imajo rok uporabnosti približno 3 do 6 mesecev, če so pravilno shranjeni, nato pa jih je treba zavreči. Nekaterim pa lahko rok uporabnosti poteče že v nekaj dneh! Drugi živilski artikli lahko zahtevajo posebno skrb, brez katere se bodo pokvarili. Zato pred dejanskim nakupom promocijskih izdelkov pri distributerju vedno preverite rok uporabnosti kupljenega živila in ga v primeru poteka zavrzite.
Če ste trdno odločeni v podarjanje hrane, vam preostane le ena možnost: poznati morate alergije, bolezni, vero in filozofijo strank. Eden izmed načinov, kako to storiti popolnoma nevsiljivo, je pošiljanje anket za profiliranje baze strank. Le tako boste lahko prepričani, kdaj je hrana primerna kot promocijsko darilo in kdaj ne. Podarjanje napačne vrste hrane lahko navsezadnje škodi tudi blagovni znamki podjetja. Alternativno se lahko odločite za eno izmed naslednjih dveh opcij:
Izbira neživilskih daril je veliko varnejša alternativa za prej omenjene skupine strank, ki se iz dneva v dan srečujejo z resnimi alergijami ali pa živijo drugačen stil življenja od ostalih. Dobra stran klasičnih daril je ta, da so vam na voljo neštete možnosti izbire, zato ste lahko prepričani, da boste našli nekaj za prav vsakega.
Kar se tiče promocijskih, poslovnih in kakršnihkoli drugih daril, so darilne kartice in kuponi vedno varna izbira. Strankam ali zaposlenim lahko torej ponudite popust ali brezplačni artikel pri njihovemu naslednjemu nakupu, kar jih bo prepričalo v nadaljnje poslovanje z vami, obenem pa se ne boste obremenjevali z iskanjem primernega darila.
Za skupine strank, ki niso občutljive na določena živila, so lahko darila za praznično hrano dejansko ekonomična izbira. Odločite se lahko namreč za eno večje darilo oziroma darilno košaro, ki ga podarite celotnemu podjetju ali posamezni skupini strank – te si darilo delijo, vam pa zmanjšajo stroške nakupa in pošiljanja posameznih daril.
Obstajajo torej tako prednosti kot tudi slabosti hrane kot promocijskega darila. Z upoštevanjem vseh vodil zapisanih v današnjem prispevku ste lahko veliko bolj prepričani v svoje darilo – in navsezadnje ni greh poskusiti! Zato skočite v našo kategorijo zdravih dobrot ter izberite svoj najljubši prigrizek še preden bo prepozno za naročilo prazničnih promocijskih daril.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji…
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji…
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…