Hrana kot promocijsko darilo: Prednosti in slabosti

Hrana kot promocijsko darilo: Prednosti in slabosti

4 min

Loading

1. novembra 2021
Hrana kot promocijsko darilo: Prednosti in slabosti 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Hrana kot promocijsko darilo: Prednosti in slabosti 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase vem, da bi bila nad paketom omamnih dobrot izjemno navdušena in prepričana sem, da velja enako za veliko večino potrošnikov. Kljub temu pa bi marsikdo namesto promocijskih prigrizkov za praznike raje prejel volneno kapo ali termovko. Pa se podajmo v razlago kupa pogostih razlogov, zakaj prejemniki darila v obliki praznične hrane včasih zavrnejo ali celo vržejo v smeti!

Alergije

Alergije na oreščke, mlečne izdelke, čokolado in gluten lahko izničijo široko paleto običajnih živilskih daril, vključno s sladkarijami in piškoti, ki se običajno uporabljajo za praznično obdarovanje. Tisti z najhujšimi alergijami lahko doživijo resno, celo smrtonosno reakcijo zaradi nezavednega uživanja napačnih stvari, v nasprotnem primeru pa ostanejo brez darila. Ker je tako rečeno nemogoče vedeti, katera izmed strank s spopada z občutljivostjo na določene živilske izdelke, takšnim osebam težko podarite alternativno darilo. Kar je še huje je to, da se veliko ljudi pravzaprav ne zaveda, da so na določena živila alergični!

Diete

Popolnoma običajno je, da si ljudje med prazniki privoščijo ogromno količino sladkarij in ostalih dobrot, nato pa si zadajo novoletno zaobljubo, da znebijo odvečnih kilogramov. Zato bo vaše okusno darilo morda romalo naravnost v koš, še posebej če ga stranka prejme po novem letu. Temu se lahko izognete tudi tako, da obdarovance presenetite z zdravo različico klasičnih prazničnih dobrot in s tem poskrbite, da se med sladkanjem ne počutijo preveč krive.

Filozofija

V to skupino bi spadali tisti, ki vodijo vegetarijanski, veganski, ekološki, okolju prijazen ali družbeno odgovoren življenjski slog. Tisti, ki zagovarjajo zdrav in družbeno odgovoren način življenja bodo vztrajali pri svoji filozofiji in na vas ter vaše podjetje morda celo gledali drugače, če jih presenetite z veganskimi ter lokalno proizvedenimi prigrizki. In zakaj ne bi bilo to vaše vodilo že od samega začetka? Tako lahko namreč ubijete dve muhi na en mah – zadovoljite vse svoje stranke in obenem skrbite za dobrobit planeta.

Vera

Marsikatere skupnosti se odrekajo določenim živilskim proizvodom na podlagi vere. Pripadniki islama na primer v dar ne bi sprejeli izdelkov, ki vsebujejo svinjino ali alkohol. Prav tako pa bodo zavrnili jagnjetino, govedino, kozo in piščanca v primeru, da živali ni ubil musliman in opravil motive. Judje prav tako ne bodo sprejeli nekaterih živil, zlasti svinjine, školjk, kombinacije mesa in mlečnih izdelkov. Seveda obstajajo tudi druge verske omejitve in težko bo upoštevati prav vsako.

Rok uporabnosti je potekel

Številna promocijska živilska darila imajo rok uporabnosti približno 3 do 6 mesecev, če so pravilno shranjeni, nato pa jih je treba zavreči. Nekaterim pa lahko rok uporabnosti poteče že v nekaj dneh! Drugi živilski artikli lahko zahtevajo posebno skrb, brez katere se bodo pokvarili. Zato pred dejanskim nakupom promocijskih izdelkov pri distributerju vedno preverite rok uporabnosti kupljenega živila in ga v primeru poteka zavrzite.

Hrana kot promocijsko darilo: da ali ne?

Če ste trdno odločeni v podarjanje hrane, vam preostane le ena možnost: poznati morate alergije, bolezni, vero in filozofijo strank. Eden izmed načinov, kako to storiti popolnoma nevsiljivo, je pošiljanje anket za profiliranje baze strank. Le tako boste lahko prepričani, kdaj je hrana primerna kot promocijsko darilo in kdaj ne. Podarjanje napačne vrste hrane lahko navsezadnje škodi tudi blagovni znamki podjetja. Alternativno se lahko odločite za eno izmed naslednjih dveh opcij:

Klasična promocijska darila

Izbira neživilskih daril je veliko varnejša alternativa za prej omenjene skupine strank, ki se iz dneva v dan srečujejo z resnimi alergijami ali pa živijo drugačen stil življenja od ostalih. Dobra stran klasičnih daril je ta, da so vam na voljo neštete možnosti izbire, zato ste lahko prepričani, da boste našli nekaj za prav vsakega.

Naj se odloči stranka sama

Kar se tiče promocijskih, poslovnih in kakršnihkoli drugih daril, so darilne kartice in kuponi vedno varna izbira. Strankam ali zaposlenim lahko torej ponudite popust ali brezplačni artikel pri njihovemu naslednjemu nakupu, kar jih bo prepričalo v nadaljnje poslovanje z vami, obenem pa se ne boste obremenjevali z iskanjem primernega darila.

Kdaj je praznično promocijsko darilo v obliki hrane morda primerno

Za skupine strank, ki niso občutljive na določena živila, so lahko darila za praznično hrano dejansko ekonomična izbira. Odločite se lahko namreč za eno večje darilo oziroma darilno košaro, ki ga podarite celotnemu podjetju ali posamezni skupini strank – te si darilo delijo, vam pa zmanjšajo stroške nakupa in pošiljanja posameznih daril.

Obstajajo torej tako prednosti kot tudi slabosti hrane kot promocijskega darila. Z upoštevanjem vseh vodil zapisanih v današnjem prispevku ste lahko veliko bolj prepričani v svoje darilo – in navsezadnje ni greh poskusiti! Zato skočite v našo kategorijo zdravih dobrot ter izberite svoj najljubši prigrizek še preden bo prepozno za naročilo prazničnih promocijskih daril.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading