Okolju prijazno podjetje: Top promocijski trendi za leto 2020

Okolju prijazno podjetje: Top promocijski trendi za leto 2020

5 min

Loading

15. januarja 2020
Okolju prijazno podjetje: Top promocijski trendi za leto 2020 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Okolju prijazno podjetje: Top promocijski trendi za leto 2020 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti – gre se za čas razvijanja novih tržnih strategij in prenavljanja starih.

Z vsakim letom, ki mine, pa je naša odgovornost za zaščito našega planeta večja. Zakaj ne bi torej zelenih idej implementirali v svoj poslovni model in jih uporabili kot način, da ne le promovirate in povečate prepoznavnost svoje blagovne znamke, temveč tudi poučite svoje partnerje in stranke o trajnostnem razvoju? Presenetite jih z darili iz okolju prijaznih materialov, kot so bambus, juta in bombaž. Izdelke iz teh vrst naravnih virov najdemo v vsakdanu – bambusove zobne ščetke, vrečke iz jute, bombažna oblačila, steklenice za vodo, posode za malico iz pšeničnih vlaken … Možnosti so neskončne!

Trajnostna promocijska darila predstavljajo odlični način promoviranja vašega podjetja in okolju prijaznega življenjskega sloga. Poskrbela bodo za hitrejšo rast vašega podjetja ter vzpostavljanja stalne prisotnosti na trgu kupcev. Z izbiro pravih daril, s katerimi boste presenetili tako vaše stranke kot tudi zaposlene, boste poskrbeli, da bo vaše podjetje prisotno v vsakdanu vsakega posameznika. Takšen pristop je še toliko bolj pomemben pred dejanskim iztekom desetletja, začeti leto z ekološko promocijo vašega podjetja pa je najboljši način za to!

Nagibajte se k izvirnosti

Ne bodite med tistimi, ki so zadovoljni s prvo stvarjo, ki jo vidijo. USB ključki? Kuliji? Beležnice? Vse te izdelke smo videli že milijonkrat – le redkokomu so še zanimivi. Zakaj ne bi pri izbiri promocijskega darila prestopili vse meje vsakdanjega? Morda lahko partnerjem podarite nahrbtnike – toda takšne, ki so zaščiteni pred tatvino in izdelani iz fair trade materiala? Morda je prava izbira trajnostni svinčnik, ki zraste v rastlino? Zakaj ne bi stranke presenetili z nečem nenavadnim – morda popolnoma norim darilom, ki s sabo nosi zgodbo o vašem rodnem kraju? Pri promociji vaše blagovne znamke je obvezno treba razmišljati o inovacijah – le nebo je meja!

Držite se klasike

Po drugi strani pa … Morda inovacije niso vaša stvar in bi se lahko držali daril, ki so se izkazala za uporabna in učinkovita v preteklih letih? Če ste prepričani, da bodo vaše stranke ponovno zadovoljne z enakimi darili, potem tu ni težave – vseeno pazite, saj se marsikdo naveliča znova istih promocijskih izdelkov, pa četudi so ti zastonj. V ponudbo torej vključite okolju prijazne različice promocijskih daril, kot so steklenice za vodo izdelane iz borosilikatnega steka, sončna očala iz pšeničnih vlaken ali preprosto reciklirani – ti se namreč vedno znova dokazujejo za najbolj priljubljena promocijska darila. Vsi spadajo v kategorijo klasičnih izdelkov, ki so podjetnikom v preteklosti že prinesli želene rezultate. Le da si tokrat prizadevate za okoljsko trajnost!

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Sledite trendom

Res je, kot pravijo – trendi prihajajo in odhajajo. In najlažji način, da se prepričate ali vaša promocijska darila opravljajo svoje delo, je ta, da vsaj poskusite slediti trendom – preglejte nekaj statističnih podatkov, izvedite nekaj anket, da ugotovite kaj natanko privlači vaše stranke in se posvetujte s svojimi dobavitelji o tem, kateri proizvodi so bili najbolj prodajani. Na primer, v letu 2019 so ljudje imeli najraje slamice iz nerjavečega jekla, in letos je varno domnevati, da bodo trajnostni izdelki še vedno priljubljeni – vedno več je govora o PLA materialu (priljubljena bioplastika izdelana iz polilaktične kisline) ter RPET (recycled PET – reciklirana plastika). Do trendov prihodnjega leta boste najlažje prišli z malo raziskave in s postavljanjem relevantnih vprašanj (na primer Kakšni bodo trendi leta 2020?) marketinškim specialistom. Le tako boste lahko prepričani, da svoj denar vlagate v nekaj, kar bo v kratkem času obrodilo sadove.

Uvedite druge trajnostne spremembe

Tu je še dodatni nasvet, ki vam bo pomagal doseči bolj trajnosten poslovni model – začnite razmišljati zunaj okvirjev! Konec koncev želite svoje podjetje dejansko preobraziti in prispevati k čistejšemu okolju, mar ne? Pri nudenju pomoči materi Zemlji ne smete misliti le na dobiček, temveč na to gledati kot priložnost, da tudi sami živite bolj ekološko osveščeno življenje. Razmislite o uvedbi okolju koristnih sprememb v vsakdanjik – tukaj je nekaj načinov, kako storiti ravno to.

Zmanjšajte ogljični odtis vašega podjetja

Presenečeni bi bili nad količino ogljikovega dioksida, ki jo vaše podjetje proizvaja –toplogredni plini so se izkazali za veliko težavo – večjo, kot smo pričakovali. CO2 namreč vstopi v ozračje in ustvarja ogljični odtis, ki škoduje nam ter našemu okolju. Kako torej zmanjšati svoj negativni vpliv na okolje?

Pomembno je, da najprej o težavi poučite svoje zaposlene. Nato lahko začnete v svojem podjetju uvajati dejanske spremembe – preprosto začnite z varčevanjem električne energije. Zmanjšanje porabe energije z izklopom nepotrebnih luči in drugih pisarniških naprav ne bo le močno vplivalo na mesečni račun, ampak bo prispevalo tudi k manjšim emisijam toplogrednih plinov.

Izognite se vožnji z letali in avtomobili

Če ni nujno potrebno, se izogibajte prekomernim poslovnim potovanjem. Konferenčni klici, tudi tisti čez ocean, so zdaj enostavno dostopni prek Skypa ter drugih storitev, ki nudijo video klice. Živimo v 21. stoletju, zato takšen pristop k sestankom ne bi smel predstavljati težav nikomur. Ko se boste spletnih (video) klicev privadili, boste opazili, kako nepotrebni so sestanki in konference v živo.

Ker podnebne spremembe (zlasti globalno segrevanje) postajajo vedno večja grožnja kot smo si kdaj koli predstavljali, enako velja tudi za prevoz in proizvodnjo blaga. Da bi kar najbolje izkoristili situacijo (saj se večino časa ni mogoče izogniti toplogrednim plinom, ustvarjenim z uvozom in izvozom), poiščite in podpirajte okolju prijazne blagovne znamke, ki si prizadevajo ustvariti čim manj ogljikovega dioksida.

Uporabljajte zeleno embalažo

Niso samo izdelki tisti, ki bi morali odražati vašo ljubezen do našega planeta, del tega je tudi embalaža! To, kar vas bo ločilo od drugih podjetij, je posvečanje podrobnostim – ena izmed teh je na primer zagotavljanje, da je vsak del vašega izdelka narejen z upoštevanjem okolja.

Oglejte si nekatere možnosti, ki vključujejo biorazgradljive materiale ter se za vsako ceno izogibajte tistim, ki jih ni mogoče reciklirati. Če je le mogoče, naj embalaža postane del vaših izdelkov – če na primer prodajate hrano, jo postrezite v krožnikih, ki jih lahko pojeste. Drug čudovit primer je svinčnik, ki ga lahko po uporabi posadite! Ljudje naravnost obožujejo tovrstne novosti, zato nikar ne pozabite razmišljati zunaj okvirjev!

Najbolj brane objave

Povezane objave

Loading