Skrivnost uspešnega obdarovanja v B2B partnerstvih
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
6 min
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se niso osredotočali le na izgled in kakovost svojih produktov, temveč v premislek vzeli tudi njihov vpliv na okolje v katerem živimo. Več kot desetletje kasneje se dansko podjetje ponaša s številnimi okolju prijaznimi stekleničkami, vrči in kozarci, ki so bili posebej zasnovani za pitje vode iz pipe.
Retap so leta 2009 ustanovili trije navdušeni podjetniki, ki so se po branju številne literature seznanili z onesnaževanjem in kopičenjem plastičnih smeti v naših oceanih, katerih največji del predstavljajo predvsem plastenke.
“Po podnebnem srečanju Organizacije združenih narodov leta 2009 v Københavnu smo se bolj zavedali negativnega vpliva ustekleničene vode na naše okolje. Čutili smo, da je treba nekaj narediti. Odločili smo se za oblikovanje steklenice, izdelane posebej za pitno vodo iz pipe. Po letu dni in oblikovanju številnih modelov, smo v poletnih mesecih izdali steklenico Retap. Zelo smo ponosni na ta trajnosten in lep izdelek.”
– Lars Brøndum Petersen, eden od ustanoviteljev
Od takrat je bilo v paleto izdelkov Retap dodanih več velikosti steklenic, karafa, kozarci, in številni dodatki za steklenice. Izdelki Retap se danes prodajajo v več kot 60 državah po svetu, s sedežem v Agerskovu na Danskem. Glavna vizija podjetja je odpraviti onesnaževanje in odpadke, ki nastanejo iz plastenk za enkratno uporabo, ter zmanjšanje posameznikovega ogljičnega odtisa. S tem je znamka postala več kot samo proizvajalec steklenic – Retap ne velja le za način pitja vode, temveč tudi za način trajnostnega mišljenja.
Voda je bistvo življenja in je ne bi smeli izkoriščati na način, ki škoduje okolju. Plastika je eden največjih grešnikov. Ima negativen vpliv na okolje in predstavlja hitro rastočo grožnjo po vsem svetu. Vsako minuto se kupi milijon plastenk, katerih proizvodnja in transport staneta ogromne količine energije. Povrhu vsega pa velik del plastenk konča v oceanih, kar lahko v prihodnjih desetletjih povzroči, da bo v oceanih več plastike kot rib.
V podjetju Retap verjamejo, da je trajnost odvisna od odnosa med ljudmi in okoljem. Vsako malo dejanje ima vpliv ali posledico. Da bi resnično delovali trajnostno, moramo spremeniti svoj način življenja. Velike spremembe se začnejo z manjšimi.
Cilji Združenih narodov za trajnostni razvoj so doseči bolj trajnostno prihodnost za vse. Globalna potreba po razvoju posveča pozornost izzivom, povezane s podnebnimi spremembami, revščino, neenakostjo, onesnževanjem okolja, mirom in pravičnostjo. Podjetje Retap s proizvodnjo okolju prijaznih stekleničk svojo pozornost usmerja k ciljem 6, 12 in 14:
Glavno poslanstvo podjetja Retap je zmanjšati porabo plastenk za enkratno uporabo. Z izogibanjem plastiki za enkratno uporabo želijo zaščititi okolje in ljudi pred kemikalijami in mikroplastiko. Prav zato se ne ustavijo zgolj pri samemu izdelki, temveč svojo vizijo pripišejo tudi embalaži – da bi delovali in živeli čim bolj trajnostno, je steklenica sama svoja embalaža. To pomeni, da za njihove izdelke običajno ne uporabljamo posamezne embalaže, temveč jo nadomestijo z vložki s certifikatom FSC®, nameščenimi v steklenico Retap in vrč Retap. Ti vsebujejo vse zahtevane informacije o izdelku Retap. V primerih, ko je embalaža potrebna, je ta prav tako certificirana s FSC, saj podjetje podpira odgovorno uporabo svetovnih gozdnih virov.
Da bi zagotovili varno in pošteno proizvodnjo, se izdelki Retap proizvajajo v Evropi. To pomeni, da Retap ohranja proizvodnjo v bližini, da prihrani CO2 in zmanjša vpliv na okolje na minimum. Neodvisna raziskava Carbon Footprint Ltd je pokazala, da je mogoče vsako leto prihraniti 57,5 kg CO2e z uporabo 500 ml Retap steklenice namesto 500 ml PET plastenke. Raziskava tudi kaže, da bo po dvakratnem polnjenju Retap Plastenke vpliv na okolje manjši v primerjavi z uporabo ene plastične steklenice za vodo za enkratno uporabo.
Ni samo trajnost tista, ki odlikuje znamko Retap – znamka s svojimi preprostimi in funkcionalnimi linijami v oblikovanju namreč sledi skandinavskim oblikovalskim tradicijam, ki se odražajo tudi v nagradah Red Dot Design Award, The Promotional Gift Award, in The Good Design Award, ki so jih izdelki Retap osvojili več let zapored.
Lahko ste prepričani, da se izdelki Retap prilegajo vsakemu okolju in v vaše vsakdanje življenje vnesejo eleganco in prefinjenost. Oblika steklenice zagotavlja odličen pretok vode in omogoča enostavno polnjenje iz pipe.
A dizajn se ne ustavi tu – Retap vam nudi možnost popolne personalizacije, saj želi podjetje k trajnostnemu ravnanju povabiti čim več ljudi. Dodatki Retap vključujejo široko paleto visoko kakovostnih izdelkov, vključno s slamicami za pitje, plaščki in pokrovi iz različnih materialov ins široko paleto različnih barv, med katerimi se vedno najde tista, ki ustreza vašemu profilu podjetja. Obenem pa ponujajo tudi tisk logotipov v različnih izvedbah.
Zaščitni plašček z dobrim oprijemom: Retap plaščki so izdelani iz ekološko certificiranega elastana, ki gladko sledi oblinam Retap stekleničke. Prijeten je na dotik in omogoča dober oprijem. Priložen trak vam omogoča preprosto nošenje steklenice.
Ročno izdelani leseni pokrovi: Da bi vaši steklenici Retap ali karafi dodali ekskluziven pridih, se lahko odločite za izbiro lesenega pokrova iz oreha ali hrasta. Te ročno izdela tradicionalni danski obrtnik, vsak pokrov pa je edinstven in odlične kakovosti.
Številne barve: Da bi vaši steklenici Retap dali osebno noto, imamo na izbiro veliko različnih barv pokrovčkov. Ti so izdelani iz termoplastičnega elastomera (TPE), ki so ga izbrali zaradi majhnega vpliva na okolje. Prav tako ga je enostavno reciklirati.
Izdelki Retap so dragoceno poslovno darilo tako kot vrhunsko darilo za stranke kot unikatno darilo za zaposlene. Obdarovanci jih cenijo, saj poudarjajo vrednote podjetja in pomen ohranjanja hidracije na trajnosten način.
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…