4 stvari, ki jih morate upoštevati pri izbiri daril za podjetja

4 stvari, ki jih morate upoštevati pri izbiri dobavitelja poslovnih daril

3 min

Loading

13. decembra 2021
4 stvari, ki jih morate upoštevati pri izbiri dobavitelja poslovnih daril 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
4 stvari, ki jih morate upoštevati pri izbiri dobavitelja poslovnih daril 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z majhnimi, stroškovno učinkovitimi darili, ki opomnijo ljudi, da cenite njihov prispevek k uspehu vaše organizacije.

Promocijski in poslovni izdelki so izjemno zmogljivo marketinško orodje, saj omogočajo, da se blagovna znamka poveže s potrošniki tako, da targetira njihove čute. Kot ena od edinih oblik oglaševanja, ki potrošnikom omogoča interakcijo z blagovno znamko na fizični ravni, promocijski izdelki pogosto ustvarijo bolj nepozabno izkušnjo blagovne znamke.

Ko gre za izvajanje vaše strategije obdarovanja, je najpomembnejše orožje v vašem arzenalu vaš dobavitelj daril. Potrebujete namreč obdarovalnega partnerja, ki vam bo pomagal doseči vaše cilje pravočasno, pod proračunom in zagotovil visoke donose.

Kako izbrati pravega dobavitelja poslovnih daril

Popolno poslovno darilo bo razveselilo vašega prejemnika, ne da bi preseglo vaš proračun. Pri izbiri dobavitelja daril za podjetja (in samih daril) upoštevajte naslednjih pet dejavnikov. Ne samo, da boste navdušili svoje prejemnike, ampak boste s svojimi bistroumnimi, proračunsko varčnimi nakupi, ki podpirajo vaša prizadevanja za prodajo in trženje, poskrbeli za rast podjetja.

1. Preden se obrnete na dobavitelje poslovnih daril, pridobite potrdilo o svojem proračunu

To se morda sliši neumno, vendar boste kot prvi korak želeli natančno vedeti, koliko daril potrebujete in koliko ste pripravljeni porabiti na kos. Tisti, ki so odgovorni za naročanje daril, prepogosto ure in ure prebirajo možnosti in odkrijejo, da bo postavka v ožjem izboru porabila njihov celotni proračun, nato pa morajo začeti znova.

Poskrbite, da ne pozabite na rezervna darila. Na splošno velja, da bi morali poskrbeti za približno 10 do 15 % več daril, kot jih dejansko potrebujete v primeru, da je na vaš seznam obdarovancev naknadno dodanih nekaj imen.

2. Proračun stroškov dostave

Bodite pozorni na dodatne stroške, kot so stroški dostave, in to vključite v svoj skupni proračunski znesek. Svoje potencialne dobavitelje daril vprašajte, ali celoten navedeni znesek vključuje tudi dostavo. Druge stvari, ki jih morate preveriti pri svojem dobavitelju, ko se dogovarjate za dostavo, vključujejo:

  • Kje ima sedež vaš dobavitelj?
  • Ali bodo vaša darila dostavljena neposredno vašim prejemnikom ali se morate dogovoriti za kurirsko dostavo daril z ene same dostavne lokacije (z dodatnimi stroški)?
  • Kolikšen je dobavni rok vašega dobavitelja (na primer, ali ponujajo storitve, kot je dostava isti dan)?

3. Bodite pozorni na bonton obdarovanja v poslovnih krogih

Če boste razumeli, kaj je pri poslovnemu obdarovanju dovoljeno in kaj ne, boste zagotovili, da boste izbrali darilo, ki je primerno za situacijo. Kljub najboljšim namenom je zlahka pomotoma kupiti darilo, ki je preveč osebno ali drago. Oba primera lahko povzročita, da se vaš prejemnik počuti nerodno, kar je ravno nasprotna reakcija, na katero ciljate.

Dober dobavitelj poslovnih daril bo imel na voljo široko paleto možnosti daril ali pa bo v vašem imenu poiskal primernejše izdelke. Obenem vas bodo tudi vodili in vam pomagali pri prepoznavanju primernih daril.

4. Izbira popolnega poslovnega darila

Če želite izbrati popolno poslovno darilo, morate najti ravnotežje med personaliziranim in premišljenim, ne da bi postali preveč osebni. Obenem pa si je treba zapomniti tudi to, da preveč neosebna darila ne bodo imela enakega učinka.

Izziv je najti 250 daril, ki so cenovno dostopna, premišljena in hkrati ohranjajo predstavljajo vašo blagovno znamko. Če želite to doseči, boste morali biti kreativni – kombinirate lahko na primer promocijska in poslovna darila. Promocijska darila, kot je pisalo z blagovno znamko ali rokovnik, je mogoče kombinirati s košarico, napolnjeno z okusnimi prigrizki.

Želeli boste najti dobavitelja, ki lahko prilagodi svojo ponudbo tako, da ustreza potrebam vaše blagovne znamke, vključno z profesionalnim zavijanjem ali pakiranjem daril ter personaliziranimi karticami za osebno sporočilo, zaradi katerega bo vaše darilo izstopalo iz množice drugih.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading