Spodbujanje trajnosti in družbene odgovornosti z okolju prijaznimi poslovnimi dogodki
Ker globalna ozaveščenost o okoljskih vprašanjih še naprej raste, se podjetja vse bolj zavedajo pomena vključevanja okolju prijaznih praks v…
4 min
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In čeprav je birokracija ena najpomembnejših ovir na poti do uspeha, pa ni edina. Premagati jih morate namreč kar precej, preden boste lahko dejansko odprli svoja vrata in povabili potencialne stranke, da postanejo del vašega podjetja.
Eden izmed teh nalog je oblikovanje logotipa, ki ni tako preprosto. Če se tega koraka ne lotite s pomočjo profesionalca, je manj verjetno, da boste uspešni pri širjenju prepoznavnosti svoje blagovne znamke. Torej, kaj dejansko morate storiti?
Najprej se prepričajte, da sodelujete z izkušenim grafičnim oblikovalcem, ki vam bo pomagal razumeti, zakaj dejansko potrebujete profesionalno oblikovan logotip, in vas navdihnil z zbirko možnih dizajnov. Nato bodite pozorni na dejavnike, kot so konkurenca, oblika, barva, tipografija in sam slog, ko se odločate za končni dizajn logotipa.
Zakaj pa so ti dejavniki pomembni v daljšem roku? Ali vam ni treba samo izbrati barve in pripraviti zelo splošno idejo o obliki logotipa, ostalo pa uredi vaš grafični oblikovalec? No, ne ravno. Oglejmo si nekatere zgoraj omenjene spremenljivke in vam pomagajmo razumeti, zakaj ne bi smeli spregledati nobene od njih.
Ta točka ne potrebuje razlage – vedno želite namreč biti korak pred konkurenco. To lahko storite tako, da izstopite iz morja podjetij z enako ciljno publiko kot vi ter stranke prepričate v vaše sposobnosti takoj, ko pritegnete njihovo pozornost. To je vaša priložnost, da jim pokažete, v čem se vaše podjetje razlikuje od vseh ostalih, in zakaj bi jim bolj koristilo poslovanje z vami.
Zato je vaša naloga analizirati trg, na katerem poslujete, in si ogledati logotipe vaših konkurentov. Morda boste opazili vzorec, ki je prisoten v večini blagovnih znamk, ne glede na to, ali se gre za obliko ali osnovne barve. Lahko si tudi ustvarite seznam z imeni svojih konkurentov ter jih razvrstite od najbolj uspešnih do najmanj uspešnih. Nato opazujte, ali obstajajo kakšni logotipi, ki izstopajo z vrha seznama – to seveda ne pomeni, da so se ta podjetja prebila na vrh zaradi svojih logotipov. Toda njihovi logotipi so morda imeli pomembno vlogo pri povečanju prepoznavnosti njihove blagovne znamke.
Naslednja pomembna stvar na vašem seznamu je izbira barve vašega logotipa. Tu lahko na izbiro vplivajo številni dejavniki. Dva glavna, na katera se morate osredotočiti, pa sta vaša poslovna niša in barvna psihologija. Pa gremo lepo počasi.
Zakaj je vaša tržna niša pomembna in kako lahko vrednote vašega podjetja preslikate v vaš logotip s pomočjo barv? Navdih lahko na primer najdete pri drugih podjetjih s svojega področja – morda ste opazili, da se prehranjevalne verige pogosto odločajo za rdečo barvo, saj ta vzbuja občutek lakote (samo pomislite na McDonald’s, eno najbolj priljubljenih prehrambenih blagovnih znamk na svetu), velja pa tudi za barvo energije in moči, zaradi česar logotip izstopa in vabi nove kupce.
Oranžna je igriva barva, zato se ji luksuzne in tradicionalne blagovne znamke raje izogibajo – vendar pa je zelo priljubljena pri blagovnih znamkah, namenjenih otrokom. Rumena je sončna barva, ki nas spominja na pozitivo in veselje. Ko podjetje uporabi pravi odtenek, učinkovito promovira blagovno znamko. Trajnostna podjetja običajno uporabljajo tople zelene tone, temnejši toni pa vzbudijo občutke bogastva in prestiža.
Modra je zelo zrela in stabilna barva. Prav tako velja za eno najvarnejših odločitev pri oblikovanju logotipa, saj se veliko število priljubljenih blagovnih znamk (kot sta Facebook in Twitter) ponaša z modrim logotipom. Vijolična je kreativna barva, ki se redko uporablja za oblikovanje logotipov. Vendar to ne pomeni, da je to slaba izbira – če bi se odločili za vijolični logotip, bi vaša znamka izstopala!
Črna je seveda brezčasna barva in čeprav jo mnogi tržni strokovnjaki dojemajo kot dolgočasno, ne morejo zanikati dejstva, da jo uporabljajo nešteto uspešnih blagovnih znamk. Rožnata seveda izraža ženstvenost in romantiko, rjave odtenke pa pogosto uporabljajo podjetja, ki promovirajo organske in naravne izdelke.
Končno se morate odločiti za sam dizajn. Seveda vam bo pri tem pomagal vaš grafični oblikovalec, vendar boste kljub temu potrebovali osnovno predstavo o tem, kako želite, da bo izgledal vaš logotip. Pazite, da se vaš končni rezultat ne zdi dolgočasen – čeprav so zdaj minimalistični logotipi v modi, to še ne pomeni, da je preprosta črka v tradicionalni pisavi in vaši najljubši barvi zadostna za prepoznavni logotip.
Vendar prav tako ne pozabite na to, da zapleteni logotipi težko najdejo pot v človeško podzavest. To je pomembno iz več razlogov, pri čemer je številka ena ponatis. Kadarkoli se odločite, da svoj logotip natisnete na kaj (na primer na promocijska darila), je površina za tisk pogosto precej majhna. Če je vaš logotip preveč podroben, bo morda videti kot zmazek oblik in neberljivih črk.
Ker globalna ozaveščenost o okoljskih vprašanjih še naprej raste, se podjetja vse bolj zavedajo pomena vključevanja okolju prijaznih praks v…
V današnjem svetu je trajnost postala ključna točka v vseh vidikih našega življenja, vključno s poslovnim sektorjem. Industrija promocijskih daril…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje…
V današnjem svetu je trajnost postala ključna točka v vseh vidikih našega življenja, vključno s poslovnim sektorjem. Industrija promocijskih daril…
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih poti in načrtovanje naslednjih korakov…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Učinkovito načrtovanje celoletne strategije promocijskih izdelkov je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja, ki želi okrepiti prepoznavnost blagovne znamke in zgraditi dolgotrajne odnose s strankami.…
V poslovnem svetu je obdarovanje pomemben način izražanja spoštovanja, hvaležnosti in gradnje odnosov. Pravilno izbrano darilo jih lahko utrdi in s tem poveča verjetnost uspešnega…
Promocijsko obdarovanje je časovno zahteven proces, saj vključuje številne korake—od izbire primernih daril do njihove distribucije. Poslovna darila morajo ustrezati različnim ciljnim skupinam, kar zahteva…
Uspeh podjetja je pogosto odvisen od njegove sposobnosti, da se učinkovito poveže s svojo ciljno publiko. Ena izmed najbolj inovativnih in učinkovitih metod za dosego…
S pravimi darili lahko izrazimo hvaležnost, spoštovanje ali pozornost, prav tako pa lahko skozi njihovo uporabo izpostavimo blagovno znamko in njene vrednote. Poslovna darila so…
Darila igrajo pomembno vlogo v naših življenjih, saj so tesno povezana z medčloveškimi odnosi, čustvi in komunikacijo. Psihologija daril raziskuje, kako darila vplivajo na odnose…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Ste vedeli, da se vsako leto po svetu razdeli neverjetno število promocijskih izdelkov? Z vidika marketinške industrije se to zdi odlično, a na področju okoljevarstva…
Izbira pravih materialov za poslovna darila je eden izmed načinov, kako lahko podjetja zmanjšajo svoj vpliv na okolje in hkrati ohranijo svojo konkurenčno prednost. Uporaba…
V našem hitro spreminjajočem se svetu je koncept trajnosti vzniknil kot vodilno načelo odgovornega življenja. Ni le trend, ampak temeljna sprememba mišljenja, ki nas spodbuja,…
V poslovnem okolju je umetnost več kot le dekoracija; predstavlja izraz kreativnosti in individualnosti podjetja. Poslovna darila, oblikovana z umetniškim pristopom, odražajo globlji pomen in…
V darilni industriji postaja ekološka osveščenost vedno bolj pomembna. Poslovna in promocijska darila niso izjema. Vedno več podjetij in posameznikov išče načine, kako lahko njihova…
V sodobnem poslovnem svetu mala podjetja vse bolj prepoznavajo pomembnost poslovnih daril kot sredstva za učinkovito promocijo blagovne znamke. Ključ do uspeha v tej strategiji…
Umetnost vzdrževanja in krepitve odnosov s strankami je ključnega pomena v poslovnem svetu. Ena najučinkovitejših in najbolj priljubljenih strategij je uporaba personaliziranih poslovnih daril. Poleg…
Kompleti dobrodošlice za nove člane ekipe so praktičen in premišljen način, kako lahko podjetja ustvarijo odličen prvi vtis. Ti kompleti, polni uporabnih in smiselnih predmetov,…
V sodobnem poslovnem svetu trajnost ni več izbira, ampak nujnost. Ekološko naravnani poslovni dogodki so postali ključni del te spremembe, saj utelešajo etos okoljske odgovornosti…
Vstopamo v leto 2024, kjer se pokrajina poslovnih daril še naprej razvija ter odraža širše družbene in tehnološke trende. Nekoč obravnavana kot obrobni vidik poslovnih…
Pri krepitvi poslovnih odnosov in gradnji učinkovitih partnerstev so promocijska darila pogosto podcenjena. Vendar pa kljub temu predstavljajo močno orodje za mreženje in simboliziranje medsebojne…
Leto 2023 je bilo za nas zelo zanimivo in polno dogajanja. Srečali smo se z različnimi izzivi, ki so nam odprli vrata do novih možnosti.…
V času praznikov trg preplavijo božično obarvani promocijski izdelki. Čeprav so ti aktualni, pogosto izginejo v množici podobnih daril. Za resnično izstopanje in ustvarjanje trajnega…
Promocijska darila so ključni element marketinških strategij. Ne služijo le kot izraz zahvale, ampak tudi kot orodje za krepitev blagovne znamke in angažiranje strank. Izbira…
V svetu, kjer se tehnologija nenehno spreminja in je inovativnost ključna beseda dneva, podjetja nenehno iščejo ustvarjalne načine za povezovanje s sodobnim potrošnikom. Uporaba tehnoloških…
Dajanje daril je globoko zasidrano v človeški zgodovini, saj sega v naše najzgodnejše družbe in skupnosti. Sprva je bil to preprost sistem menjave, kjer so…
Promocijska darila so dragoceno marketinško orodje, vendar je za podjetja z omejenimi finančnimi sredstvi ključno učinkovito razporejati vire. Izziv je, kako čim bolje izkoristiti promocijska…
Jesen se je šele začela, vendar že mnoge podjetja načrtujejo svoje promocijske strategije za božična darila. Čeprav je izražanje hvaležnosti in spoštovanja do strank, partnerjev…
V dinamičnem svetu trženja, kjer so vtisi hitri in konkurenca močna, se je vloga oblikovanja v promocijskih darilih pokazala kot strateški temelj. Ta darila, skrbno…
Vzpostavitev močne identitete blagovne znamke je ključnega pomena za uspeh. Vendar se lahko zaradi proračunskih omejitev, s katerimi se pogosto srečujejo predvsem startup (slov. zagonska)…
V današnjem svetu je trajnost postala ključna točka v vseh vidikih našega življenja, vključno s poslovnim sektorjem. Industrija promocijskih daril ni izjema. Ker postajajo potrošniki…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
Kot lastnik podjetja ste najbrž seznanjeni z močjo promocijskih daril pri ustvarjanju prepoznavnosti blagovne znamke, privabljanju strank in pospeševanju prodaje. Vendar pa niso vsa promocijska…
V moderni dobi poslovanja obstaja nešteto blagovnih znamk in podjetij, ki tekmujejo za pozornost potencialnih strank. Pri tako veliki konkurenci je pomembno najti načine, kako…
Ko gre za promocijo vašega podjetja, lahko uporabite veliko različnih pristopov. Tradicionalne metode oglaševanja, kot so televizijski in tiskani oglasi, obstajajo že desetletja in se…
Na današnjem konkurenčnem trgu je za podjetja bolj kot kdaj koli prej pomembno, da najdejo načine, kako izstopati in privabiti stranke. Promocijska darila so postala…
Po treh letih prilagajanja način dela se številna podjetja soočajo z izzivom, kako ohraniti zaposlene na daljavo zaposlene in motivirane. Čeprav lahko to dosežete že…
Tehnologija je spremenila način življenja, dela in interakcije s svetom okoli nas. V današnji digitalni dobi smo nenehno obkroženi s pripomočki in napravami, ki naredijo…
V današnjem svetu so podjetja pod vse večjim pritiskom, da sprejmejo trajnostne odločitve in zmanjšajo svoj vpliv na okolje. To ne velja samo za izdelke,…
Prihodnost poslovnega obdarovanja se usmerja k virtualnim in izkustvenim ponudbam, saj podjetja iščejo nove in inovativne načine povezovanja s svojimi strankami in zaposlenimi. Virtualna darila,…
Ste v procesu oblikovanja logotipa za svojo blagovno znamko? Če je tako, je pomembno razmisliti o tem, kako bo logotip izgledal, ko bo natisnjen na…
Vsako leto se srečujemo z novimi, inovativnimi idejami, ki niso zasnovane le tako, da prinašajo prihodke, ampak so zasnovane tudi z mislijo na okolje. Takšne…
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke,…
Obdarovanje zaposlenih in strank je ključni del dobrega vedenja podjetja. Vendar pa so teme, kot so proračun za darila zaposlenih ali pravi izbor za različne…
Obstajata dve ključni vrsti poslovnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Uporaba obeh vrst korporativnega obdarovanja ima lahko…
Toplo vreme in daljši dnevi dvignejo razpoloženje in zmanjšujejo stres. Ko sije sonce, ga povezujemo s srečnimi časi – obisk vrtnih zabav, parkov ali naravnih…
Konoplja je prevzela trg kot nevihta, saj jo številne industrije uporabljajo za nego kože, superhrano in tkaninska vlakna, in še in še. Toda zakaj je…
Prihajajočo nedeljo, 3. julija, praznujemo dan brez plastičnih vrečk – na ta dan širimo zavest o pomembnosti uporabljanja okolju prijaznih materialov ter opozarjamo na nevarnosti,…
Podjetje Retap je bilo ustanovljeno leta 2009, ko trajnostni izdelki še niso povsem prevzeli trga. Tako rečeno so bili Retap eni izmed prvih, ki se…
Ne glede na to, ali imate navado praznovati krščanski božič, judovsko tradicijo hanuke ali kakšen drug kulturno-specifičen praznik, je podarjanje daril ljubljenim, poslovnim kolegom, prijateljem,…
Predpostavka obdarovanja je starodavni način izražanja hvaležnosti, spoštovanja in ljubezni. Dajanje samo po sebi je dokaj neškodljivo in temelji na filozofiji vzajemnosti, ki je običajno…
Trajnost se je morda začela kot potrošniški trend. Toda zdaj jo marsikdo obravnava kot nekaj pričakovanega, in zdaj se pričakuje, da bodo temu sledila tudi…
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na…
Kot podjetje imamo dolgoletno tradicijo obdarovanja – strankam, sodelavcem iz panoge, udeležencem konferenc, drug drugemu, družini, prijateljem itd. In ne samo, da se radi obdarujemo,…
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Blagovna znamka podjetja je pomembnejša, kot si morda mislite. Navzven se lahko zdi, da je vaša blagovna znamka sestavljena samo iz elementov, kot so logotipi…
Od zaposlenih do dobaviteljev, strank in preprodajalcev je obdarovanje odličen način za izgradnjo odnosov z vašimi deležniki. Več podjetij vidi prednosti gradnje močnih odnosov z…
Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke…
Kot ponudniki ogromnega števila promocijskih in poslovnih daril glasno zagovarjamo obdarovanje zaposlenih, strank, in poslovnih partnerjev. Kljub temu pa se zavedamo, da je pri tem…
Sladki piškoti, domača salama, okusni bio namazi… Le kdo si ne bi želel slastnega darila, še posebej v času praznikov, ki se neizogibno bližajo! Zase…
Ne glede na to, ali vodite ekipo petih ali nadzorujete tisoče v pisarnah po vsej državi, veste, da so vaši zaposleni neprecenljivi za uspeh vašega…
Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi…
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih…
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski…
Ni skrivnost, da je e-poštni marketing močno tržno in promocijsko orodje, ki bi moralo biti v repertoarju vsakega podjetja. Dobra e-poštna namreč kampanja privabi nove…
Okolju prijazni promocijski izdelki bodo v prihodnjih mesecih še vedno v trendu – zakaj je temu tako? Ali še nismo storili dovolj za dobrobit našega…
Ko podjetje prične razmišljati o nakupu promocijskih daril se pogosto vpraša, ali je finančno dovolj stabilno za vlaganje sredstev v drugačno obliko promocije. Gre se…
Personalizacijo najdemo v številnih oblikah. V najosnovnejšem smislu personalizacija pomeni že vključitev imena stranke v zadevo e-poštnega sporočila. Pogosto jo najdemo tudi v obliki priporočenih…
Ste za letošnje leto že načrtovali obdarovanje vaših zaposlenih in poslovnih partnerjev? Morda ste opazili, da se je na področju obdarovanja v preteklem letu marsikaj…
Z začetkom novega leta na nas pritiska želja po motiviranju ljudi okoli nas. To še posebej velja za naše stranke, s katerimi želimo dosegati nove…
Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima…
Vsak izmed nas se je že znašel v situaciji, ko gre vse super: zaposleni so produktivni, projekti se zaključujejo pravočasno, vsak dan prihajajo nove stranke,…
Iskanje novih strank z namenom povečanja prodaje je zelo mamljivo. Toda zakaj bi storili to, ko pa že poslujete z ogromnim številom ljudi, ki bodo…
Preteklo leto se je prav vsak izmed nas srečal z novimi izzivi v tej vsem nepričakovani situaciji – neprestano delo od doma (o katerem je…
Pogovorimo se o nakupu božičnih daril in zaenkrat pustimo na strani promocijo. Pomislite na pretekla leta, ko ste se podali na lov za darili –…
Ko vstopite v zasebno življenje svoje stranke, ste zadeli bistvo dobrega oglaševanja. Če vam z nekaj truda posledično uspe doseči tudi zadovoljstvo svojih kupcev, ste…
Čas praznikov je idealen, da svoje zaposlene ter poslovne partnerje presenetite z manjšim božičnim darilom. To jim bo namreč dalo vedeti, da nanje mislite tudi…
Eden od razlogov, da podjetje daruje poslovna darila, je v promocijske namene. To je najbolj priljubljena marketinška poteza, ki za majhno ceno ne le pripomore…
V času recesije ter podobnih negotovih finančnih situacijah večina podjetij zmanjša porabo denarnih sredstev z namenom ohranjanja ekonomske stabilnosti – to dejanje se opazi predvsem…
Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip…
Ob ustanovitvi lastnega podjetja vas čaka dolg seznam nalog. Nekateri so svetovno zaničevani upravni postopki, za katere se zdi, da vam vzamejo večino časa. In…
Posebni dogodki, priznavanje dosežkov zaposlenih in obdarovanje strank – vse to je dober razlog za naročanje izjemnih promocijskih daril, ki bodo v kratkem času vašo…
Čeprav tako poslovna darila kot tudi promocijska veljajo za eno izmed najbolj učinkovitih marketinških orodij, pa so si različna bolj kot dan in noč. Res…
Ko prejmemo brezplačne izdelke se nam zdi, kot da smo zadeli na loteriji. Ne glede na to, ali gre za brezplačen vzorec v trgovini ali…
Promocijski izdelki so oprijemljivi predmeti, na katerih je vtisnjeno (včasih tudi gravirano) ime ali logotip podjetja – marsikateri podjetnik se v posebnih primerih odloči tudi…