10 razlogov, zakaj so poslovni odnosi pomembnejši kot prodaja sama

10 razlogov, zakaj so poslovni odnosi pomembnejši kot prodaja sama

4 min

Loading

4. oktobra 2021
10 razlogov, zakaj so poslovni odnosi pomembnejši kot prodaja sama 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
10 razlogov, zakaj so poslovni odnosi pomembnejši kot prodaja sama 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Ena od stvari, pri katerih so uspešni podjetniki zelo dobri, je vzpostavitev pozitivnih poslovnih odnosov s svojimi zaposlenimi, sodelavci, poslovnimi partnerji, dobavitelji, strankami in vsemi drugimi, ki neposredno ali posredno prispevajo k nadaljnjemu preživetju njihovega poslovanja. Tudi podjetja z odličnimi izdelki in storitvami so propadla, ker niso mogla vzpostaviti pozitivnih odnosov s tistimi, ki so pomembni.

Svet je poln ljudi, ne le izdelkov in potrošnikov. In ti ljudje si želijo povezave s soljudmi, s katerimi želijo poslovati in jim dolgoročno zaupati. Ne glede na to, s kakšno vrsto posla se ukvarjate, morate vzpostaviti in vzdrževati poslovne odnose. Tukaj je deset razlogov, zakaj je to več kot pomembno:

1. Poslovni odnosi izboljšajo vaše komunikacijske sposobnosti

Z vzpostavljanjem poslovnih odnosov boste pogosto komunicirali s svojimi strankami, zaposlenimi, dobavitelji in poslovnimi partnerji. Ta pogosta komunikacija bo nedvomno izostrila vaše komunikacijske sposobnosti in okrepila vaše zaupanje pri interakciji z drugimi. Ko boste med komunikacijo samozavestni, boste lahko vzpostavili še več odnosov brez večjega truda.

2. Poslovni odnosi spodbujajo prijateljstvo

Poslovni odnosi se lahko spremenijo v dolgoročna ali celo v življenjska prijateljstva. Ni treba posebej poudarjati, da biti prijatelj z nekom pomeni mnogo več kot biti njihov zaposlen, stranka ali poslovni partner. S prijateljstvom pride zaupanje, zabava in še veliko več. Z izgradnjo dobrih poslovnih odnosov boste imeli več prijateljev tako v osebnih kot tudi poslovnih krogih in od njih dobili večjo vrednost, tako kot oni od vas.

3. Poslovni odnosi ustvarijo občutek izpopolnjenosti

Pri poslu ne gre le za dobiček. Veselje, ki izhaja iz dobička, je običajno kratkotrajno, če tega dobička ne vzdržujemo. Toda veselje in izpolnitev, ki izhaja iz pozitivnih odnosov, trajata dlje. In bolj ko ste izpolnjeni, bolj boste motivirani, da vzpostavite še več odnosov.

4. Poslovni odnosi prinašajo ponavljajoče se posle

Privlačevanje strank, ki pridejo enkrat in se nikoli več ne vrnejo, dolgoročno ne bo pripomoglo k vašemu razvoju. V resnici rast podjetja do točke komercialnega uspeha zahteva izgradnjo velikega nabora zvestih in ponavljajočih se strank. Zdaj se poslovni svet nagiba k naročniškemu modelu, katerega končni cilj je dolgoročno vzpostaviti in vzdrževati poslovne odnose s strankami.

5. Poslovni odnosi pomagajo pri uveljavljanju blagovne znamke

Dolgoročni uspeh vašega podjetja je v veliki meri odvisen od vašega ugleda. Če ste prijazni, vljudni in pozorni do svojih strank, zaposlenih in poslovnih partnerjev, boste svojemu podjetju zagotovili dober ugled, ljudje pa bodo vas in vaše podjetje imeli za zaupanja vredne in izkušene.

6. Poslovni odnosi pomagajo pri promociji vašega podjetja

Ustna priporočila so ena najučinkovitejših marketinških metod. Ko vzpostavite dobre odnose s svojimi strankami, zaposlenimi in ostalimi, bodo ti postali vaši marketinški zastopniki. Vaše podjetje bodo predstavili svojim prijateljem in sorodnikom. Takšne stranke nimajo dvoma o vašem poslu, ker so spoznale vaše podjetje prek ljudi, ki jim zaupajo.

7. Poslovni odnosi izboljšujejo sodelovanje

Zdrav odnos med vami in zaposlenimi ter med zaposlenimi samimi je ključnega pomena za uspeh vašega podjetja. Če jih obravnavate s spoštovanjem in praznujete njihove uspehe (ne glede na to, kako majhni so), boste povečali njihovo produktivnost, predanost delu in prispevek k rasti vašega podjetja.

8. Poslovni odnosi prinašajo zadovoljstvo strank

V poslu so napake pogoste. Prišli bodo časi, ko boste razočarali stranko ali pa vas bodo narobe razumeli. V takih primerih je pomembno odpraviti morebitne težave. Večina strank lahko zlahka pozabi pretekle težave in se z vami spet dobro razume, če jih obravnavate spoštljivo in jim prisluhnete. Tudi če so stranke razburjene zaradi vaših napak, morate z njimi vzpostaviti pozitiven odnos.

9. Poslovni odnosi vašemu podjetju tudi v težkih časih

V težkih gospodarskih časih, ljudje – med njimi tudi vaše stranke – izgubijo denar. Če pa ste z njimi v preteklosti zgradili trden odnos, bodo še vedno poslovali z vami, ne glede na to, kako redko ali pogosto. To je zato, ker se bodo majhni posli, ki se bodo sklepali v takih časih, sklenili med prijatelji.

10. Poslovni odnosi gradijo še več odnosov

Ko gradite pozitivne odnose s svojimi strankami, dobavitelji, zaposlenimi in poslovnimi partnerji, boste uživali v prej omenjenih koristih. In ker si boste nedvomno želeli več teh ugodnosti, boste motivirani za vzpostavitev še več odnosov. Tisti, s katerimi ste vzpostavili odnose, bodo vaše podjetje predstavili več ljudem, s katerimi boste lahko vzpostavili nove odnose.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading