Do nepozabnih vtisov z darili, ki nagovarjajo vsa čutila
V svetu, ki ga poganja neprestana digitalna interakcija in preobilje informacij, postaja iskanje pristnih, čutnih doživetij vse bolj dragoceno. Tradicionalni…
4 min
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Če nas spremljate že nekaj časa, potem se morda spomnite naše diskusije o psihologiji barv ter govora o tem kako pomembno je pri oblikovanju promocijskih in poslovnih daril izbrati pravo barvo – še več, pravi odtenek. Če si želite osvežiti spomin, lahko obiščete lanski blog, ali pa pustite nam, da vas opomnimo podzavestnega pomena vseh barv mavrice. Leta 2021 smo namreč zapisali naslednje:
Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima svoj poseben pomen, ki se prebije do naše podzavesti ter nanjo vpliva sleherni dan našega življenja. Pri poslovnih darilih pa so barve še toliko bolj pomembne […] – njihova sposobnost, da vplivajo na naše razpoloženje in čustva (bodisi pozitivno bodisi negativno), je nekaj, kar tudi sama znanost težko razloži. […]
Izbira prave barve lahko pomaga ali okrepi vaše poslovne odnose. Toda, […] iskanje pravega odtenka za določeno priložnost se lahko izkaže za resnično muko.”
Povedano je samoumevno – v marketingu barve in njihovi odtenki igrajo pomembno vlogo v efektivnosti samih izdelkov. Toda zakaj se vračamo k leto stari debati o pomenih barv? Inspiracijo smo našli pri podjetju Pantone, ki vsako leto razglasi barvo, ki bo simbolizirala duh prihajajočega leta. Letos je to odtenek vijolične, ki so ga poimenovali Veri Peri in ki kaj hitro postaja izjemno priljubljen, predvsem pri mlajših generacijah. A preden se osredotočimo na odtenek sam in poskušamo utemeljiti njegovo vrednost, se spomnimo, kaj smo o vijolični barvi povedali lansko leto:
Vijolična, tako rečeno kraljica kreativnega mišljenja, je neverjetno močna v smislu prestiža in inteligence. Že od nekdaj je povezana z bogastvom in močjo, zato velja za popolno bravo za poslovna darila. Izbira različnih intenzivnosti barve pomaga uravnotežiti njene lastnosti.
Jasno je torej, da vijolična barva v sebi nosi nekaj posebnega – navsezadnje jo je res težko spregledati, zaradi česar je izjemno priljubljena v svetu promocijskih izdelkov, predvsem v bolj kreativnih branžah. Pantone podobno pove tudi o odtenku Veri Peri, ki naj bi izkazoval “brezskrbno samozavest in drzno radovednost, ki poživlja naš ustvarjalni duh”. Če vključite Veri Peri v promocijske kampanje vašega podjetja, lahko vašo blagovno znamko uveljavite kot trendovsko med vašo ciljno publiko. Če želite okrepiti vašo naslednjo promocijsko kampanjo, smo za vas sestavili seznam najbolj priljubljenih promocijskih daril, ki jih lahko svojim strankam ali poslovnim partnerjem podarite v čudovitem vijoličnem odtenku Veri Peri ter s tem povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Preden lahko v miru uživamo v poletju nas čaka še nekaj muhastih dni, ko nas bodo nenapovedane plohe presenečale ravno na tiste dni, ko bomo dežnik pozabili doma. Svoje zaposlene, stranke in poslovne partnerje rešite pred premočenimi oblačili s praktičnimi zložljivimi dežniki v barvi Veri Peri. Ne samo, da bo dežnik kot modni dodatek vedno spremljal obdarjenca – v najbolj sivih in turobnih dneh bo v življenje prav vsakega vnesel nekaj barve ter jih navdala s kreativnostjo in samozavestjo.
Dežniki v trendovskih barvah so veliko bolj priljubljeni, kot si morda mislite – zato ste lahko prepričani, da se bo vaš logotip tako naužil veliko pogledov potencialnih strank.
Prav vsak izmed nas se razveseli brezplačnih pisarniških potrebščin, saj tako zanje ne zapravljamo denarja, ki smo ga zaslužili med uporabljanjem teh potrebščin. Če pa so v trendovski vijolični barvi, pa še toliko bolje. Če osem-urni delovnik preživljamo med štirimi stenami, v katerih se prelivajo različni odtenki sive barve, se le stežka osredotočimo na delo. Z beležko s svetlimi vijoličnimi platnicami, v katero zapisujemo svoje ideje, pa smo lahko veliko bolj kreativni in uspešni pri delu!
Personalizirane majice ali jopiči so eni najbolj uspešnih in obenem tudi priljubljenih promocijskih daril – če so oblikovani v modernem slogu, pritegnejo pozornost marsikoga, ki si bo kaj kmalu zapomnil ime vašega podjetja ali izgled vašega logotipa. Če se vaše podjetje nahaja v kreativni branži, je odtenek Veri Peri najboljša izbira pri oblikovanju promocijskih oblačil.
Enako velja tudi za modne dodatke, predvsem pa za kape – čeprav je Veri Peri šele letos postal Pantonova barva leta, pa je že dolgo priljubljen med mlajšimi generacijami. Če so milenijci in generacija Z vaša ciljna skupina, je Veri Peri kot nalašč!
Odkar nas je večina opustila rabo plastičnih vrečk prav vsak od nas potrebuje vsaj dve nakupovalni torbi – čeprav trgovine ponujajo nakupovalne vrečke izdelane iz recikliranih materialov pa te ustvarijo dodatni strošek, ki si ga marsikdo ne more privoščiti. Zato so nakupovalke v različnih barvah izjemno priljubljene med potrošniki, še toliko bolj ko jih prejmejo zastonj.
V svetu, ki ga poganja neprestana digitalna interakcija in preobilje informacij, postaja iskanje pristnih, čutnih doživetij vse bolj dragoceno. Tradicionalni…
Razvijanje dobrih odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročen uspeh. Prijazen in dostopen pristop lahko naredi veliko razliko, vendar…
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
V svetu, ki ga poganja neprestana digitalna interakcija in preobilje informacij, postaja iskanje pristnih, čutnih doživetij vse bolj dragoceno. Tradicionalni…
Razvijanje dobrih odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročen uspeh. Prijazen in dostopen pristop lahko naredi veliko razliko, vendar…
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…