Barve promocijskih daril so pomembnejše, kot se zdi na prvi pogled

Barve promocijskih daril so pomembnejše, kot se zdi na prvi pogled

4 min

 1,141 ogledov

1. februarja 2021
Barve promocijskih daril so pomembnejše, kot se zdi na prvi pogled 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
Barve promocijskih daril so pomembnejše, kot se zdi na prvi pogled 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

 1,142 ogledov

Čeprav je psihologija barv precej zapletena, sem prepričana, da ste seznanjeni z osnovami – četudi se tega ne zavedate. Vsaka barva, tudi njen odtenek, ima svoj poseben pomen, ki se prebije do naše podzavesti ter nanjo vpliva sleherni dan našega življenja.

Pri poslovnih darilih pa so barve še toliko bolj pomembne. Zelena nas na primer napolni z energijo in spominja na naravo, medtem ko nas pogled na modro nebo in ocean umiri, sprosti in nam pomaga pregnati skrbi. Točno tako torej delujejo barve – njihova sposobnost, da vplivajo na naše razpoloženje in čustva (bodisi pozitivno bodisi negativno), je nekaj, kar tudi sama znanost težko razloži. Kakorkoli pač že, naši možgani se nanje odzovejo po svoje. Za nas pa je najbolje, da se prepustimo toku in ga poskušamo preusmeriti k našim ciljem.

Izbira prave barve lahko pomaga ali okrepi vaše poslovne odnose. Toda, kot ste že uganili, so barve izjemno zapletene – iskanje pravega odtenka za določeno priložnost se lahko izkaže za resnično muko. Zato je tu nekaj nasvetov, ki vam bodo v pomoč pri izbiri barvne palete za vaše poslovno darilo.

 

Bela, deviška barva. Spominja nas na nove začetke, čistost in nedolžnost. Prepričana sem, da tudi vi razmišljate v podobni smeri, kot jaz – bela barva se zdi kot nalašč za darila na samem začetku poslovnega odnosa! Kombiniranje vseh mavričnih barv v nebeško belo vam bo zagotovo pomagalo doseči vaše cilje.

Črna pa nas čaka na popolnoma drugem koncu barvnega spektra. Njen obstoj je možen zaradi popolne odsotnosti vseh barv, najbolj primerna pa je za elegantna, prestižna darila. Presenetite svojega poslovnega partnerja s klasičnim črnim USB ključkom, ki mu bo prav prišel na prihodnjih sestankih.

Rumena, popolno nasprotje – sončna barva, ki je najpogosteje povezana s srečo, je odlična izbira za darilo, ko s partnerjem proslavljate velik uspeh. Spominja nas na pozitivna čustva in nam pomaga najti svetlo plat tudi v najbolj zapletenih situacijah.

Oranžna ni tako priljubljena, čeprav še vedno poskušam ugotoviti, zakaj. S svojimi svetlimi odtenki oranžna barva izraža našo ustvarjalnost in nas spodbuja k izmenjavi idej in h komunikaciji. Obstaja še kaj boljšega, ki bi vaše možgane spodbujalo h kreativnemu razmišljanju?

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Rdeča simbolizira ljubezen, vitalnost, energijo, dinamiko in hitrost. Skorajda se zdi, kot da zajema prav vse, kar poslovnemu partnerju poskušajo sporočiti poslovna darila! Čeprav se v prvo zdi kot zelo agresivna barva, je agresivna v pravem smislu – pomaga namreč pri razvijanju intelekta ter nam pomaga doseči naš polni potencial.

Zelena je barva narave in potrpljenja. Kljub temu, da je na splošno sproščujoča barva, nas navdaja z energijo in spodbuja k razmišljanju izven okvirjev. Poleg tega nam pomaga, da ostanemo prizemljeni in nas opominja, da moramo na stvari vedno gledati z različnih vidikov.

Modra, ki spominja na nebo nad nami, nam daje občutek svobode in inteligence. Temni odtenki pa nas opozarjajo na globino in inovativno razmišljanje. Poslovno darilo v tej barvi lahko vašega poslovnega partnerja spodbudi k zaupanju v vaše podjetje.

Vijolična, tako rečeno kraljica kreativnega mišljenja, je neverjetno močna v smislu prestiža in inteligence. Že od nekdaj je povezana z bogastvom in močjo, zato velja za popolno bravo za poslovna darila. Izbira različnih intenzivnosti barve pomaga uravnotežiti njene lastnosti.

Roza je pogosto znana kot vijoličina mlajša sestra, ki nas opozarja na ženstvenost in vse, kar je novo. Njena pozitivna narava zlahka prinese nasmeh na obraz prav vsakega in nam pomaga, da si zamislimo nove rešitve nesoglasij, s katerimi se spopadamo v vsakdanjem življenju. Potemtakem je idealna za reševanje problemov na delovnem mestu!

Rjava je, kakopak, zemeljska barva. Označuje vse, kar je naravno in resnično. Njeni različni odtenki, od svetlo bež do čokoladnih nians, prenašajo vse vrste čustev in duševnih stanj, ki pozitivno delujejo v smeri navdušenega delovnega odnosa.

 

Katero barvo izbrati za svoje poslovne izdelke je odvisno od vrste občutkov, ki jih poskušate vzbuditi – enako velja tudi za vaše podjetje. Če je vaše podjetje na primer povezano z ustvarjalnimi idejami na področju oblikovanja, potem so vaša najboljša izbira živahne barve, ki privlačijo pozornost. S tem v mislih bi morali tudi vaši izdelki odražati energijo vašega podjetja, vendar ne pretiravajte! Včasih je klasična bela barva tisto, kar potrebujete, da svojim sedanjim in bodočim kolegom vzbudite zaupanje v vaše podjetje.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 1,140 ogledov