Minimalistična poslovna darila: manj je več v letu 2025
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
4 min
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na dosegu roke, zaradi česar jo zaznamuje edinstvena dinamika. Medtem ko so se morale pretekle generacije tehnološkemu napredku sčasoma prilagoditi, pa se je generacija Z tako rečeno z njim rodila, zaradi česar so digitalni domačini.
Kdo so generacija Z?
Natančni mejni letnici za to generacijo sicer nista določeni, vendar se ocenjuje, da je starostni razpon generacije Z od 10 do 25 let. Generacijo Z sestavljajo torej posamezniki, rojeni med približno letoma 1997 in 2012.
Leta 2020 je generacija Z predstavljala že kar 40% vseh potrošnikov, zato jih je nemogoče spregledati. Socialni mediji in WiFi so bili vključeni v njihovo življenje že od malih nog. Novi tehnologiji se lahko prilagodijo izjemno hitro, za iskanje želenih produktov ali storitev pa imajo na voljo več različnih platform. So precej neodvisna generacija, ki tehnologijo uporablja ne le za reševanje težav, temveč tudi za učenje novih stvari in povezovanje s prijatelji.
Toda zakaj ciljati na generacijo Z? Navsezadnje jo sestavlja precejšen delež otrok in najstnikov, med katerimi si le redkokateri lahko privošči samostojne nakupe. Čeprav velja kot pribito, da člani te generacije šele odraščajo, pa so ravno zato veliko lažje impresionirani in prepričani v nakup. Obenem pa lahko z obdarovanjem te generacije pridobite še večjo izpostavljenost vašega podjetja ali blagovne znamke – marsikateri član generacije Z svoje življenje rad deli na spletnih omrežjih, zato lahko javna objava izdelka z vašim logotipom ali javna zahvala z označitvijo vaših socialnih profilov prispeva k večji prepoznavnosti.
Pred vami je seznam petih promocijskih daril, ki bodo generacijo Z prepričali v nakup.
V času, ko je bil predstavljen prvi iPhone, so bili najstarejši člani generacije Z stari le okoli 10 let. To pomeni, da je ta generacija dobesedno odraščala s pametnimi telefoni. Po vrhu vsega pa, ker radi ostajajo povezani s svojimi prijatelji, družinskimi člani, pa tudi sodelavci,
povprečen član generacije Z na svojih napravah preživi tudi do 15 ur na teden – mobilni telefoni torej predstavljajo izjemno pomemben del in precejšnji delež njihovih življenj.
Iz teh razlogov dodatki za mobilne naprave predstavljajo obetavno investicijo – promocijska darila v obliki ovitkov za telefon, obeskov, etuijev, priklopne leče za fotografiranje bodo vaši blagovni znamki zagotovila stalno izpostavljenost.
Vemo, da je generacija Z najbolj povezana generacija doslej, zato so tehnološki promocijski izdelki zanesljiv način, da pritegnete njihovo pozornost. Najnovejša tehnologija je pogosto statusni simbol; in za generacijo, ki najbolj ceni atraktivne in aktualne izdelke, je ta marketinška ideja idealna.
Edinstvena tehnološka darila, kot so Bluetooth slušalke, brezžični polnilci in zvočniki, bodo potencialne stranke zagotovo prepričala v sodelovanje z vašim podjetjem. Seveda pa lahko greste vedno korak dlje – stranke in poslovne partnerje presenetite s čim popolnoma inovativnim, kot so izdelki dva-v-enem (na primer s podlogo za miško, ki je obenem tudi brezžični polnilec).
Generacija Z je zelo neodvisna, kar se opazi tudi v kuhinji. Z viri, kot so YouTube in spletni blogi, so kuharski recepti in navodila za pripravo zlahka dostopni, zato ta generacija prisega na domačo kuho.
Zaradi svoje avtonomije v kuhinji so personalizirani kuhinjski pripomočki odlični promocijski izdelki za generacijo Z. To so lahko predmeti, kot so kuhinjske tehtnice, merilne posodice, deske za rezanje, predpasniki, in še in še! Obenem pa takšni izdelki generacijo Z še dodatno spodbujajo, da se razvejajo v kuhinji in ustvarijo nekaj povsem novega!
Vedno več pripadnikov mlajših generacij se odloča za okolju prijazni način življenja – bolj kot kdajkoli prej – in podjetja se temu prilagajajo z zagotavljanjem okolju prijaznejših alternativ vsakdanjih izdelkov. Skorajda 80% generacije Z je izrazilo resno skrb o vplivu človeštva na naš planet.
Od torbi do plastenk za vodo in peres, obstaja veliko okolju prijaznih predmetov, ki jih lahko uporabite za promocijo svojega podjetja.
Gen Z je skupina motiviranih posameznikov, ki so navdušeni nad svojo prihodnostjo, marsikateri izmed njih pa si želijo nekega dne ustanoviti tudi lastno podjetje. Planerji so trendovski produkt, ki ga bodo zelo verjetno uporabili za zapisovanje svojih obveznosti in morda tudi korakov za doseganje svojih ciljev. Možnost popolne personalizacije fizičnih planerjev jih ohranja bolj priljubljene kot generične aplikacija na mobilnih telefonih.
Precejšen delež generacije Z meni, da je modern dizajn izjemno pomemben. To upoštevajte pri oblikovanju planerjev in koledarjev po meri – razmišljajte izven okvirjev in bodite ustvarjalni s svojimi barvami, vzorci in črkami.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…