5 promocijskih daril, ki bodo osvojila potrošnike generacije Z

5 promocijskih daril, ki bodo osvojila potrošnike generacije Z

4 min

Loading

21. marca 2022
5 promocijskih daril, ki bodo osvojila potrošnike generacije Z 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
5 promocijskih daril, ki bodo osvojila potrošnike generacije Z 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Slišali ste za milenijce in baby boomerje, toda kako dobro poznate generacijo Z? Veljajo za hitro rastočo skupino potrošnikov, ki je odraščala s tehnologijo na dosegu roke, zaradi česar jo zaznamuje edinstvena dinamika. Medtem ko so se morale pretekle generacije tehnološkemu napredku sčasoma prilagoditi, pa se je generacija Z tako rečeno z njim rodila, zaradi česar so digitalni domačini.

Kdo so generacija Z?

Natančni mejni letnici za to generacijo sicer nista določeni, vendar se ocenjuje, da je starostni razpon generacije Z od 10 do 25 let. Generacijo Z sestavljajo torej posamezniki, rojeni med približno letoma 1997 in 2012.

Leta 2020 je generacija Z predstavljala že kar 40% vseh potrošnikov, zato jih je nemogoče spregledati. Socialni mediji in WiFi so bili vključeni v njihovo življenje že od malih nog. Novi tehnologiji se lahko prilagodijo izjemno hitro, za iskanje želenih produktov ali storitev pa imajo na voljo več različnih platform. So precej neodvisna generacija, ki tehnologijo uporablja ne le za reševanje težav, temveč tudi za učenje novih stvari in povezovanje s prijatelji.

Toda zakaj ciljati na generacijo Z? Navsezadnje jo sestavlja precejšen delež otrok in najstnikov, med katerimi si le redkokateri lahko privošči samostojne nakupe. Čeprav velja kot pribito, da člani te generacije šele odraščajo, pa so ravno zato veliko lažje impresionirani in prepričani v nakup. Obenem pa lahko z obdarovanjem te generacije pridobite še večjo izpostavljenost vašega podjetja ali blagovne znamke – marsikateri član generacije Z svoje življenje rad deli na spletnih omrežjih, zato lahko javna objava izdelka z vašim logotipom ali javna zahvala z označitvijo vaših socialnih profilov prispeva k večji prepoznavnosti.

Pred vami je seznam petih promocijskih daril, ki bodo generacijo Z prepričali v nakup.

Dodatki za mobilni telefon

V času, ko je bil predstavljen prvi iPhone, so bili najstarejši člani generacije Z stari le okoli 10 let. To pomeni, da je ta generacija dobesedno odraščala s pametnimi telefoni. Po vrhu vsega pa, ker radi ostajajo povezani s svojimi prijatelji, družinskimi člani, pa tudi sodelavci,
povprečen član generacije Z na svojih napravah preživi tudi do 15 ur na teden – mobilni telefoni torej predstavljajo izjemno pomemben del in precejšnji delež njihovih življenj.

Iz teh razlogov dodatki za mobilne naprave predstavljajo obetavno investicijo – promocijska darila v obliki ovitkov za telefon, obeskov, etuijev, priklopne leče za fotografiranje bodo vaši blagovni znamki zagotovila stalno izpostavljenost.

Pametna tehnologija

Vemo, da je generacija Z najbolj povezana generacija doslej, zato so tehnološki promocijski izdelki zanesljiv način, da pritegnete njihovo pozornost. Najnovejša tehnologija je pogosto statusni simbol; in za generacijo, ki najbolj ceni atraktivne in aktualne izdelke, je ta marketinška ideja idealna.

Edinstvena tehnološka darila, kot so Bluetooth slušalke, brezžični polnilci in zvočniki, bodo potencialne stranke zagotovo prepričala v sodelovanje z vašim podjetjem. Seveda pa lahko greste vedno korak dlje – stranke in poslovne partnerje presenetite s čim popolnoma inovativnim, kot so izdelki dva-v-enem (na primer s podlogo za miško, ki je obenem tudi brezžični polnilec).

Kuhinjski pripomočki

Generacija Z je zelo neodvisna, kar se opazi tudi v kuhinji. Z viri, kot so YouTube in spletni blogi, so kuharski recepti in navodila za pripravo zlahka dostopni, zato ta generacija prisega na domačo kuho.

Zaradi svoje avtonomije v kuhinji so personalizirani kuhinjski pripomočki odlični promocijski izdelki za generacijo Z. To so lahko predmeti, kot so kuhinjske tehtnice, merilne posodice, deske za rezanje, predpasniki, in še in še! Obenem pa takšni izdelki generacijo Z še dodatno spodbujajo, da se razvejajo v kuhinji in ustvarijo nekaj povsem novega!

Okolju prijazni izdelki

Vedno več pripadnikov mlajših generacij se odloča za okolju prijazni način življenja – bolj kot kdajkoli prej – in podjetja se temu prilagajajo z zagotavljanjem okolju prijaznejših alternativ vsakdanjih izdelkov. Skorajda 80% generacije Z je izrazilo resno skrb o vplivu človeštva na naš planet.

Od torbi do plastenk za vodo in peres, obstaja veliko okolju prijaznih predmetov, ki jih lahko uporabite za promocijo svojega podjetja.

Planerji in koledarji

Gen Z je skupina motiviranih posameznikov, ki so navdušeni nad svojo prihodnostjo, marsikateri izmed njih pa si želijo nekega dne ustanoviti tudi lastno podjetje. Planerji so trendovski produkt, ki ga bodo zelo verjetno uporabili za zapisovanje svojih obveznosti in morda tudi korakov za doseganje svojih ciljev. Možnost popolne personalizacije fizičnih planerjev jih ohranja bolj priljubljene kot generične aplikacija na mobilnih telefonih.

Precejšen delež generacije Z meni, da je modern dizajn izjemno pomemben. To upoštevajte pri oblikovanju planerjev in koledarjev po meri – razmišljajte izven okvirjev in bodite ustvarjalni s svojimi barvami, vzorci in črkami.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading