Kako napisati popolno zahvalo za poslovna darila
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
4 min
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Izbira promocijskih daril je pogosto zahtevna; včasih nam pač preprosto zmanjka idej. Na srečo pa lahko inspiracijo najdemo v naravi, natančneje vremenu. Ste v vremenski napovedi prebrali o neurju? Ali pa morda že čutite, kako se približuje vročinski val? Ste svojo omaro že prilagodili hladnejšim mesecem?
Ideje za promocijska darila so povsod okoli nas, in čas je, da jih začnemo zavestno iskati. Da pa vam olajšamo delo, smo za vas pripravili nekaj najosnovnejših idej za promocijska darila v vseh različnih vremenskih razmerah.
S pravimi promocijskimi izdelki za tople in sončne dni bodo stranke veliko verjetneje želele poslovati z vami. Zato smo za vas pripravili seznam poletnih promocijskih izdelkov, ki bi jih lahko podarili udeležencem poletnih dogodkov.
Ko se odpravimo na morje, je vedno dobro najosnovnejše zadevščine na plažo prinesti v veliki torbi. Tako smo lahko prepričani, da imamo s sabo vse najnujnejše. Torbe pa so prav tako idealne za personalizacijo, saj nudijo ogromno površine za tisk. Prav tako pa so primerne tudi za vsakdanjo uporabo.
Težko si predstavljamo sončenje brez sončnih očal, ali pa sprehajanje po žgočih tleh brez japonk. Ravno zato so modni dodatki izvrstno promocijsko darilo, saj so možnosti izbire neskončne – že slamnat klobuk bo marsikoga spomnil na preživljanje poletnih dni pod krošnjami dreves.
S steklenico za večkratno uporabo lahko poskrbite, da se na plažah zmanjša število smeti – plastenke so namreč ene izmed najpogostejših odpadkov, ki jih najdemo na plaži. Prav tako pa ljudje personalizirane steklenice obdržijo več let, s čimer poskrbite za promocijo vašega podjetja.
V sončenju ne uživa prav vsak, zagotovo pa ne otroci – zato svoje stranke (predvsem tiste z naraščajem) presenetite s pripomočki za igro na plaži. Frizbiji so eni najbolj priljubljenih poletnih promocijskih daril, napihljive žoge pa poskrbijo za zabavo tudi v vodi!
Ni boljšega kot hladna pijača na vroč poletni dan. Hladilne torbe so kot nalašč za prenašanje napitkov na plažo, saj poskrbijo, da te ostanejo hladne tudi v najvišjih temperaturah. Prav tako pa lahko v hladilno torbo vaše stranke pospravijo kakšen sendvič ali drug prigrizek, ki jim bo dal še dodatno energijo za uživanje v vodi.
Dež nas preseneti ob najbolj neprimernih časih, navadno ravno med odhodom v službo ali šolo, celo med potovanjem ali na kampiranju. Zato so naslednji promocijski izdelki nekaj najboljšega, kar lahko podarite stranki ali zaposlenemu:
Nič ni hujšega kot hoditi naokoli z mokrimi čevlji in nogavicami. Čeprav se lahko neprijetnemu občutku izognemo z gumijastimi škornji, pa ti niso vedno primerni za v službo. Da se lahko stranka izogne mokrim stopalom, jo presenetite s silikonskimi prevleki za čevlje.
Dežniki na samodejno odpiranje, odporni proti vetru, zložljivi … Obstaja jih neskončno vrst, in včasih je skorajda nemogoče izbrati tisti model, ki bi navdušil prav vsakega. Ker pa nas dež navadno preseneti, se zdi zložljiv dežnik tisti, ki bo prišel najbolj prav, saj ga lahko pospravimo v avto, nahrbtnik, celo torbico!
Jakne, ki se posušijo v nekaj minutah, so popoln dodatek za deževen dan. Izdelane iz hitro sušeče tkanine poskrbijo, da se v pisarni ali restavraciji stranka ne ukvarja z mokro jakno, temveč se lahko mirno osredotoči na delo ali pogovor.
Ne glede na to, ali se gre za študente, kolesarje ali hribolazce, so pokrivala za nahrbtnike idealno promocijsko darilo, saj poskrbijo za je kakršenkoli elektronski pripomoček, knjiga ali prigrizek, ki se skriva v nahrbtniku, na varnem.
Ko nimamo druge izbire, nas reši palerina, ki jo lahko s sabo nosimo v še tako majhni torbici, ali pa celo žepu! Ker pa palerine predstavljajo izdelek iz plastike za enkratno uporabo, razmišljajte o nakupu takšnih, izdelanih iz okolju prijaznih materialov, kot je kompostabilna koruzna plastika.
Ko se bliža zima, se bodo vaše stranke začele pripravljati na hladno vreme. S temi promocijskimi izdelki in vašo pomočjo bodo korak bližje udobju in toplini.
Povprečni promocijski izdelek se hrani šest mesecev, potrošniki pa oblačila z logotipom hranijo tudi do 16 mesecev! Kakovost in uporabnost sta razlog, zakaj potrošniki tovrstne izdelke hranijo dlje. Izberite trpežne kose vrhnjih oblačil, v katerem bodo zaposleni in stranke lahko uživali v hladnih zimskih mesecih. Personalizirajte jih z logotipom vašega podjetja
Vroča čokolada in jabolčnik sta del zime vsakega potrošnika – zakaj jim torej ne bi podarili skodelice z logotipom, iz katere bi srkali toplo pijačo ob kaminu? Kar zadeva oglaševanje, so skodelice z logotipom učinkovitejše od radijskih in televizijskih oglasov. Razmislite o prazničnem tematskem motivu, s katerim bodo vaše stranke skodelico z vašim logotipom z veseljem uporabljale več let!
Promocijske nogavice so idealno promocijsko darilo, saj v strankin dom prinesejo udobje in toplino. Poleg tega pa bodo poskrbele za večanje prepoznavnosti vaše znamke, saj so nogavice eden najpomembnejših kosov oblačil v hladnih zimskih mesecih. Med prazniki pa naj stranke svoje proste dni uživajo v mehkih personaliziranih copatih.
Snežni dnevi so morda res zabavni kar se tiče kepanja, a poledica prestavlja veliko nevarnost na poti v službo ali domov. Zato svoje stranke obdarite s kompletom za nujne primere, s katerim boste zagotovili, da ostanejo varni med vožnjo. Potrošniki se bodo zagotovo spomnili vaše blagovne znamke, ko se bodo z vašo pomočjo izognili temu, da obtičijo na avtocesti!
Ko hladne večere preživljamo v zavetju doma z družino ni nič boljšega kot družabne igre. Presenetite svoje stranke ali zaposlene s kompletom igralnih kart, šahom, dominami, ali pa katerimikoli drugimi družabnimi igrami. Tako jim boste sporočili, da cenite tudi njihov čas z družino in na njih mislite tudi takrat, ko to najmanj pričakujejo.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji…
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji…
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…