7 genialnih načinov za učinkovito uporabo promocijskih izdelkov

7 načinov za učinkovito uporabo promocijskih izdelkov

5 min

Loading

29. novembra 2021
7 načinov za učinkovito uporabo promocijskih izdelkov 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
7 načinov za učinkovito uporabo promocijskih izdelkov 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Bolje kot si bodo potrošniki zapomnili vašo blagovno znamko, večja je verjetnost, da bo vaše ciljno občinstvo pomislilo na vas, ko bo potrebovalo vaše izdelke in storitve. To lahko močno vpliva na konverzijo potencialnih strank in prodajo, zaradi česar so promocijska darila ključni del vaše tržne strategije.

Eden najboljših načinov, da ostanete v mislih svojih potrošnikov, je ta, da jim ponudite promocijske izdelke, ki jih personalizirate z logotipom vašega podjetja ali imenom vaše blagovne znamke. Vendar pa obstajajo pravi in ​​napačni načini, kako pravilno uporabiti promocijska darila za utrjevanje poslovnih vezi, izboljšanje svojega trženja in spodbujanja denarnega toka.

Prednosti promocijskih izdelkov

Glede na večje število študij si večina kupcev bolje zapomni blagovno znamko, ko so od njih prejme promocijski izdelek. Za primerjavo: da si potencialni potrošnik zapomni ime vašega podjetja in kaj počnete, boste morali v marketing vložiti tudi do sedem televizijskih, tiskanih ali spletnih oglasov. Gledano iz tega zornega kota je več kot očitno, da so promocijska darila vredna svoje cene.

Hitra prepoznavnost blagovne znamke, na katero se lahko zanesete s promocijskimi izdelki, vzbudi takojšnje zaupanje strank. Tako se veliko lažje odločajo, s katerimi podjetji bodo poslovali, kar v svetu, ki si nenehno prizadeva za hitre in priročne rešitve, ni majhna stvar.

Čeprav je prepoznavnost blagovne znamke ena od velikih prednosti uporabe promocijskih izdelkov, nikakor ni edina. Prav tako so ta darila resnično stroškovno učinkovita saj je na voljo široka izbira izdelkov, ki imajo veliko nižjo stopnjo Indeksa cen življenjskih potrebščin kot recimo obsežna spletna oglaševalska kampanja. Prav tako pa promocijska darila potrošnike motivirajo k nakupu – skorajda 80 odstotkov vprašanih je povedalo, da bi bolj verjetno vlagali v izdelke ali storitve podjetja, ki bi jih presenetilo s promocijskim izdelkom.

Kako torej učinkovito uporabiti promocijsko darilo?

Vaše podjetje lahko veliko pridobi, če promocijske izdelke uporabite pravilno. Vendar ne morete samo pričakovati, da se bo vaš dobiček povečal zgolj zaradi darila z imenom vaše blagovne znamke. Čeprav so prednosti promocijskih izdelkov v trženju ogromne in dosledne, je tehnika ključna, če želite požeti čim več nagrad. Tu je sedem pametnih nasvetov in preprostih trikov, ki jih boste za povečan uspeh morali upoštevati od začetka do konca. Uporabite jih v praksi, ko utrdite svojo strategijo, da kar najbolje izkoristite vse, kar lahko promocijski izdelki ponudijo vašemu podjetju.

Naj traja čim dlje

Ali ste vedeli, da ljudje običajno hranijo promocijske izdelke približno eno leto? Zato je pomembno, da ustvarite promocijske izdelke, ki imajo dolgo življenjsko dobo ter s tem zagotovite, da vaša blagovna znamka ostane v hišah ljudi dlje časa.

Na splošno se predmeti, kot so vrhnja oblačila in dežniki, hranijo najdlje. In ker so resnično uporabni v vsakdanjem življenju, jih bodo verjetno tudi redno uporabljali. To je pomembno, ker vaši promocijski izdelki ne bodo imeli enakega učinka, če jih obdarovanci pustijo na dnu omare.

Poznajte svoje občinstvo

Pri trženju morate vedno imeti v mislih svoje občinstvo. Nima smisla sprejemati velikih odločitev, če ta ne bo pritegnila vašega ciljnega trga. Recimo na primer, da so vaše običajne stranke starejše in manj aktivne. V tem primeru majica s kapuco oziroma “hoodie” verjetno ni najboljša ideja za promocijsko darilo. Ne samo, da je manj verjetno, da bo ta demografska skupina tak izdelek obdržala dlje časa, ampak je tudi malo verjetno, da ga bodo uporabljali ali celo cenili.

Zakaj ne bi torej razmislili o privlačnem stenskem koledarju za vaše starejše stranke? Če pa obdarujete ekološko osveščene mlade, se lahko odločite za atraktivno torbo ali pa stekleničko za vodo. Ne glede na demografsko kategorijo, na katero ciljate, zagotovo obstajajo promocijski izdelki, ki so popolnoma prilagojeni njihovim željam in potrebam.

Postavite kakovost na prvo mesto

Dobra stran promocijskih daril je ta, da cena vedno ne odraža kakovosti. Kakovostni promocijski izdelki so namreč precej cenovno dostopni, predvsem ko govorimo o velikih količinah. Nekaj popolnoma preprostega, kot je na primer nalivno pero, prav tako velja za odlično darilo, če je le videti dobro in je funkcionalno.

Boljša kot je kakovost vaših promocijskih izdelkov, večja je verjetnost, da bodo naredili dober prvi vtis – in ne le na prejemnika. Ko vaši potrošniki nosijo atraktivno kapo z imenom vašega podjetja ali nosijo torbo za prenosni računalnik z vašim logotipom, bodo mimoidoči lahko videli, da vaše podjetje skrbi za kakovost.

Promocijske izdelke ponudite tudi zaposlenim

Zakaj ne bi tudi svojim zaposlenim s promocijskimi darili pokazali, da cenite njihov trud in zvestobo? Obenem pa lahko tudi ugotovite, kateri so najbolj priljubljeni med različnimi starostnimi skupinami v vaši pisarni.

To ne prinaša le strateških koristi. Tako kot v primeru promocijskih izdelkov namenjenih strankam, te ne bodo edine, ki jih bodo videle. Ne glede na to, ali nosijo nahrbtnik z blagovno znamko vašega podjetja na poti v službo ali pa v fitnesu telovadijo v svoji promocijski majici, bodo vaši izdelki pritegnili pozornost številnih ljudi ter s tem povečali prepoznavnost vašega podjetja.

Promovirajte svoje podjetje na dogodkih

Morda se sprašujete, kdaj bi morali razdeliti svoje promocijske izdelke, in najboljši odgovor je na dogodkih, ki jih vaše podjetje gosti ali sponzorira. Konference in sejmi so popolna priložnost za širjenje prepoznavnosti vaše blagovne znamke, saj lahko potencialnim strankam ponudite brezplačne izdelke.

Priljubljeno darilo na raznih dogodkih je promocijska vrečka s kopico različnih manjših izdelkov, ki jih lahko vaši gostje uporabljajo čez dan ali pa ko pridejo domov. Izdelki lahko vključujejo beležke in druge pisalne potrebščine, obesek za ključe in morda tudi okusne prigrizke.

Organizirajte nagradne igre

Verjetno boste imeli večji vpliv s svojimi promocijskimi izdelki, če boste svoje stranke navdušili nad njimi. Najboljši način za to je, da organizirate nagradne igre na svojih družbenih medijih. Ta strategija je preprosta – sledilci, ki želijo v nagradni igri tekmovati, lahko preprosto delijo objavo, odgovorijo na nagradno vprašanje pod komentarji, ali pa označijo enega ali več prijateljev. Že sama interakcija z objavo vam bo prinesla večjo prepoznavnost znamke.

Da pa bi to delovalo, morajo biti promocijski izdelki, ki jih ponujate, še posebej zaželeni. Ne morete pričakovati, da bo tekmovanje v družabnih medijih vzletelo, če obljubljate le obesek za ključe. Sestavite darilno vrečko, polno zanimivih predmetov, ki bodo všeč vašim sledilcem.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading