Minimalistična poslovna darila: manj je več v letu 2025
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
4 min
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Kako ste lahko prepričani v uspeh promocije vaše spletne trgovine? Ste raziskali trg in izbrali svojemu podjetju najprimernejšo obliko prodajne promocije? Ste preizkusili več različnih načinov oglaševanja preden ste našli najučinkovitejšega? Katerokoli pot ste izbrali, prav vsaka vodi do večje prepoznavnosti vašega podjetja. Res pa je, da so nekatere pri tem bolj učinkovite. Zato smo za vas sestavili seznam osmih najbolj priljubljenih prodajnih promocij.
Dodajanje popusta na cene izdelkov je zagotovo najbolj priljubljena vrsta promocije. Stranke se zelo rade pogajajo, zato je smiselno vsake toliko ponuditi popuste. Ko se odločite za način promocije – torej izbirate o znižanju v ceni ali odstotkih – razmislite, kaj bo kupcem videti bolj privlačno. Prav tako pa nikdar ne prestopite spodnje meje, ki bi v dolgem roku povzročila izgubo dobička, in poskrbite, da znižanja ne nudite prepogosto – stranke lahko namreč prepoznajo vašo strategijo in posledično z nakupom preprosto počakajo do naslednjega znižanja.
Po podatkih raziskave podjetja Walker Sands bi 80% potrošnikov nakup na Amazonu bolj zamikal, če bi jim ta nudil brezplačno dostavo. 66% bi jih nakup opravilo, če bi Amazon nudil dostavo že naslednji dan, medtem ko jih je 64% odgovorilo, da bi verjetneje kupili, če bi jim bila ponujena možnost brezplačnega vračila. Brezplačna dostava in vračilo namreč dajeta kupcu občutek varnosti, saj v primeru, da bi želeli izdelek poslati nazaj, ne bi imeli dodatnih stroškov.
Hitra prodajna ponudba traja le omejen čas in je odličen način, da v kupcu ustvarite občutek nujnosti. Marsikatero podjetje to strategijo uporablja kot način za prodajo več izdelkov, predvsem ko se želijo znebiti presežnih zalog. Marsikdo, ki je že izkušen v prodaji, se strinja, da je ta oblika akcije bolje priljubljena kot ostale oblike. Časovno omejena ponudba je bolj uspešna manj časa kot traja, saj se 50% nakupov zgodi že v prvi uri tovrstne prodaje.
Bodimo iskreni, prav vsak izmed nas obožuje brezplačne izdelke, zato je podarjanje promocijskih daril res odlična promocija. Ne samo, da potencialnim strankam daje možnost preizkusiti vaš izdelek, ampak jih pogosto tudi prepriča v nakup! Če vaš izdelek ni nekaj, kar lahko podarite, potem razmislite o ustvarjanju uporabnih daril z blagovno znamko, ki jih lahko ponudite ob vsakem nakupu, kot so na primer obeski za ključe, nalepke za odbijače, magneti, pisala itd. Kupci bodo cenili lepo gesto in venomer pomislili na vas, ko bodo videli darilo z vašo blagovno znamko.
Nagrajevanje vaših strank vam bo pomagalo zgraditi trdno bazo zvestih oboževalcev, obenem pa bo v nakup v vaši spletni trgovini prepričalo večje število ljudi. Zagotavljanje odličnih storitev za stranke je prav tako pomembno za uspeh vašega podjetja, ponudba sistema točk zvestobe pa je kot priljubljena promocija pomemben del tega. Točke zvestobe lahko kupec zbira na virtualni kartici – ob vsakem nakupu je nagrajen z določenim številom točk, s katerimi lahko ob prihodnjem nakupu plača manj za izbrane izdelke. Prav tako pa lahko strankam ponudite možnost programa zvestobe, kjer po nakupu devetih artiklov desetega prejmejo brezplačno.
To je drugačen način promoviranja popustov na vaši spletni strani. Pošiljanje virtualnih kuponov strankam, ki so se prijavile na seznam vaših e-novic, naredi promocijo bolj ekskluzivno, stranke pa še dodatno prepriča v obisk vaše spletne trgovine. Razmislite o pošiljanju kuponov predvsem zvestim strankam, ki so porabile več kot določen znesek, in se s tem zahvalite za njihovo zaupanje v vašo znamko. Prav tako pa lahko virtualne kupone pošljete tudi tistim obiskovalcem spletne strani, ki so doživeli slabo izkušnjo – morda jih lepa gesta z vaše strani prepriča, da vašemu podjetju dajo še eno priložnost!
Odlična stvar pri vodenju nagradnih iger je ta, da veliko pridobite kljub temu, da podarjate samo en (včasih dva ali tri) izdelek! Nagradne igre so izjemno priljubljena oblika promocije, predvsem na spletnih omrežjih. Prav tako pa ne poskrbijo le za prepoznavnost vaše znamke, temveč vsaka oseba, ki se odloči za sodelovanje, postane potencialna bodoča stranka. Že samo sodelovanje v nagradni igri pomeni, da jih zanimajo vaši izdelki, zato je izvajanje te oblike promocije odlična ideja – zlasti za novoustanovljena podjetja.
Obstaja razlog, da so promocije med prazničnim obdobjem tako uspešne. Stranke, kot prav vsak izmed nas, za darila med prazniki vedno rade porabijo več kot sicer. Zato je to odlična priložnost, da svojo blagovno znamko predstavite širšemu občinstvu in posledično prodate več izdelkov. Ni potrebno ustvarjati preveč norih ponudb, saj bodo stranke premamili že najmanjši popusti. To je tudi idealen čas za ustvarjalnost pri promociji in uporabo teme praznikov za prodajo svojih izdelkov.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…