Minimalistična poslovna darila: manj je več v letu 2025
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
4 min
Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk. |
Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer. |
Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke, ki jih delijona konferencah, pisalne potrebščine z logotipi znanih blagovnih znamk, ki jih prejmejo zaposleni, ali pa tudi bonusi, ki se uporabljajo za ohranjanje zvestobe strank.
Ob pravilni uporabi je poslovno darilo odličen način za vzpostavitev močnih poslovnih odnosov. Velika večina prejemnikov tovrstnih daril je dejala, da je korporativno obdarovanje izboljšalo njihove odnose s podjetji, od katerih so darila prejeli. Prav tako pa je skorajda polovica vprašanih podjetij poročala, da so se zaradi njihovih daril prejemniki počutili bolj cenjene, mnogi drugi pa so rekli, da so izboljšala zvestobo strank in vodila k boljšemu delu zaposlenih. Na žalost korporativno obdarovanje ni vedno lahka strategija, ki bi jo lahko izkoristili. Za najboljša darila veljajo osebna, personalizirana in prežeta z nepozabno privlačnostjo blagovne znamke.
Ob prejemu personaliziranega darila se vsakdo počuti cenjenega in pomembnega, zato so tovrstni trenutki resnično nekaj posebnega! Vsak si zasluži ta občutek hvaležnosti in vaši zaposleni zagotovo niso izjema. Vsekakor s podarjanjem sladkih presenečenj ali darilnih kartic ni nič narobe, saj tudi najmanjša darila pokažejo vašo hvaležost. Kljub temu pa pomislite, kako cenjene se bodo vaši zaposleni počutili, če boste njihovim darilom posvetili nekaj minut več premisleka! Vsekakor je pri izbiri poslovnih darila na voljo nešteto možnosti, a najprej je treba upoštevati nekaj nasvetov, da bo vaše darilo izstopalo.
Pred vami so štirje najbolj uporabni nasveti, ko gre za personalizacijo daril in nagrad za vaše zaposlene!
Prvi korak pri izbiranju daril za zaposlene je upoštevanje osebnosti obdarovancev v vaši ekipi. Vaš namen zagotovo ni podariti nekaj, zaradi česar bi se lahko eden od vaših zaposlenih počutil neprijetno, kajne? Če je med vašimi zaposlenimi pripadnik islama, mu najbrž ne boste podarili steklenice vina. Delovna mesta so polna vseh vrst osebnosti, zato poskusite darila prilagoditi vsakemu članu vaše ekipe.
Podjetnik se mora po najboljših močeh potruditi, da razume svojo ciljno skupino in nato temu prilagodi darila. V obzir vzemite različne značilnosti posameznikov. Darilo naj bo vsekakor primerno prejemnikovi starosti – razlikujte med darili za mlade, odrasle in starejše. Če poznate hobije zaposlenih, darila prilagodite glede na to; sicer pa jih o hobijih in ostalih aktivnostih vprašajte ob skodelici kave med odmorom.
Darila pa lahko oblikujete tudi na podlagi pomembnih osebnih dosežkov vaših zaposlenih. Ob posebnih dnevih, kot je rojstni dan, poročna noč ali rojstvo otroka, lahko zaposlenega presenetite s paketom presenečenja, kibo odražal ta posebni trenutek v njihovem življenju.
So vaši zaposleni letos pokazali več truda? Ste morda vsi skupaj doživeli kakšno pomembno izkušnjo? Če je tako, poskusite to osebno noto povezati s svojim darilom. Darila pomenijo veliko več, če prihajajo iz srca. S tem boste svojim zaposlenim ali poslovnim partnerjem dali vedeti, da spremljate njihov trud ter, da so vam pri srcu trenutki, ki jih preživite z njimi.
Podobno lahko presenetite nove in stare zaposlene – vajencem ali novo zaposlenim podarite darila, ki jim bodo pomagala skozi prve tedne v novi službi. Prav tako pa se lahko zahvalite delavcem, ki odhajajo v pokoj – izkažite jim hvaležnost v obliki poslovnih daril, ki bodo odražala njihovo delovno vnemo skozi vsa leta, ki so jih preživeli z vami.
Eden najbolj očitnih in pomembnih načinov za personalizacijo poslovnih daril je vključitev vaše blagovne znamke. Darila, ki jih pošiljate strankam in zaposlenim, morate označiti z blagovno znamko, da ne pozabijo povezati sreče, ki jo čutijo zaradi izdelka, z vašim podjetjem. Dodajanje vašega logotipa je odličen način za to, vendar pazite, da z njim ne pretiravate. Na primer, tiskanje vašega logotipa na sprednjo stran srajce ali preko celotne odeje lahko povzroči, da vaše stranke darila ne bodo želele uporabljati. Namesto tega naj bo logotip ali ime podjetja manjše in elegantno – odločite pa se lahko tudi za slogan vašega podjetja, ki bo kljub izostanku vašega logotipa promoviral vaše podjetje.
Prav tako ste lahko ustvarjalni z drugimi načini za predstavitev svoje blagovne znamke – namesto tiska logotipa lahko izberete izdelek v barvah vaše znamke. Razmislite lahko tudi o personalizaciji embalaže.
Metod brendiranja je ogromno, čeprav je izbira včasih omejena zaradi materiala ali oblike darila. Prav tako pa lahko različni načini personalizacije izdelku dodajo sloj prefinjenosti, elegance, modernosti ali pa celo mladosti. Zato je izjemno pomembno, da pri izbiri brendiranja ne iščemo le najcenejše ali najhitreje izvedljive opcije. Izbiramo lahko namreč med naslednjimi:
Če na primer želite, da je vašemu darilu dodan kanček prefinjenosti, izberite metodo brendiranja kot je graviranje ali vezenje. Spet pa je izbira personalizacije odvisna tudi od samega motiva – če je ta preprost, imate pri izbiri prosto pot. Več kot pa je barv in manjših detajlov, bolj omejena bo vaša izbira; napačna vrsta personalizacije lahko vaš motiv namreč popači, zaradi česa po sami izvedbi ne bo berljiv.
Več o metodah brendiranja si preberite tukaj.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Poslovna darila so lahko močno orodje za utrjevanje odnosov in izkazovanje hvaležnosti v poslovnem svetu.
Vstop v novo leto je za podjetja vedno poseben trenutek – predstavlja čas za svež pogled na poslovanje, iskanje novih…
Trženje blagovne znamke ali brand marketing je strateški proces, ki vključuje ustvarjanje, ohranjanje in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke.
Promocijski izdelki so v oglaševanju zasedli pomembno mesto, saj veljajo za šesto najbolj priljubljeno obliko promocije.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…