4 nasveti za popolno personalizacijo poslovnih daril

4 nasveti za popolno personalizacijo poslovnih daril

4 min

Loading

29. novembra 2022
4 nasveti za popolno personalizacijo poslovnih daril 1 Renata Novak je strokovnjak na področju vsebinskega marketinga, digitalnega marketinga in upravljanja blagovnih znamk.
4 nasveti za popolno personalizacijo poslovnih daril 1 Renata Novak is a brand manager, digital marketer and content writer.

Loading

Vzemimo si trenutek in se pogovorimo o korporativnem obdarovanju. Večina podjetij pozna koncept poslovnih daril – ne glede na to, ali gre za darilne vrečke, ki jih delijona konferencah, pisalne potrebščine z logotipi znanih blagovnih znamk, ki jih prejmejo zaposleni, ali pa tudi bonusi, ki se uporabljajo za ohranjanje zvestobe strank.

Ob pravilni uporabi je poslovno darilo odličen način za vzpostavitev močnih poslovnih odnosov. Velika večina prejemnikov tovrstnih daril je dejala, da je korporativno obdarovanje izboljšalo njihove odnose s podjetji, od katerih so darila prejeli. Prav tako pa je skorajda polovica vprašanih podjetij poročala, da so se zaradi njihovih daril prejemniki počutili bolj cenjene, mnogi drugi pa so rekli, da so izboljšala zvestobo strank in vodila k boljšemu delu zaposlenih. Na žalost korporativno obdarovanje ni vedno lahka strategija, ki bi jo lahko izkoristili. Za najboljša darila veljajo osebna, personalizirana in prežeta z nepozabno privlačnostjo blagovne znamke.

Ob prejemu personaliziranega darila se vsakdo počuti cenjenega in pomembnega, zato so tovrstni trenutki resnično nekaj posebnega! Vsak si zasluži ta občutek hvaležnosti in vaši zaposleni zagotovo niso izjema. Vsekakor s podarjanjem sladkih presenečenj ali darilnih kartic ni nič narobe, saj tudi najmanjša darila pokažejo vašo hvaležost. Kljub temu pa pomislite, kako cenjene se bodo vaši zaposleni počutili, če boste njihovim darilom posvetili nekaj minut več premisleka! Vsekakor je pri izbiri poslovnih darila na voljo nešteto možnosti, a najprej je treba upoštevati nekaj nasvetov, da bo vaše darilo izstopalo.

Pred vami so štirje najbolj uporabni nasveti, ko gre za personalizacijo daril in nagrad za vaše zaposlene!

1. Spoznajte svoje zaposlene

Prvi korak pri izbiranju daril za zaposlene je upoštevanje osebnosti obdarovancev v vaši ekipi. Vaš namen zagotovo ni podariti nekaj, zaradi česar bi se lahko eden od vaših zaposlenih počutil neprijetno, kajne? Če je med vašimi zaposlenimi pripadnik islama, mu najbrž ne boste podarili steklenice vina. Delovna mesta so polna vseh vrst osebnosti, zato poskusite darila prilagoditi vsakemu članu vaše ekipe.

Podjetnik se mora po najboljših močeh potruditi, da razume svojo ciljno skupino in nato temu prilagodi darila. V obzir vzemite različne značilnosti posameznikov. Darilo naj bo vsekakor primerno prejemnikovi starosti – razlikujte med darili za mlade, odrasle in starejše. Če poznate hobije zaposlenih, darila prilagodite glede na to; sicer pa jih o hobijih in ostalih aktivnostih vprašajte ob skodelici kave med odmorom.

Darila pa lahko oblikujete tudi na podlagi pomembnih osebnih dosežkov vaših zaposlenih. Ob posebnih dnevih, kot je rojstni dan, poročna noč ali rojstvo otroka, lahko zaposlenega presenetite s paketom presenečenja, kibo odražal ta posebni trenutek v njihovem življenju.

2. Obujajte spomine na preteklo leto v pisarni

So vaši zaposleni letos pokazali več truda? Ste morda vsi skupaj doživeli kakšno pomembno izkušnjo? Če je tako, poskusite to osebno noto povezati s svojim darilom. Darila pomenijo veliko več, če prihajajo iz srca. S tem boste svojim zaposlenim ali poslovnim partnerjem dali vedeti, da spremljate njihov trud ter, da so vam pri srcu trenutki, ki jih preživite z njimi.

Podobno lahko presenetite nove in stare zaposlene – vajencem ali novo zaposlenim podarite darila, ki jim bodo pomagala skozi prve tedne v novi službi. Prav tako pa se lahko zahvalite delavcem, ki odhajajo v pokoj – izkažite jim hvaležnost v obliki poslovnih daril, ki bodo odražala njihovo delovno vnemo skozi vsa leta, ki so jih preživeli z vami.

3. Darilom dodajte svojo blagovno znamko

Eden najbolj očitnih in pomembnih načinov za personalizacijo poslovnih daril je vključitev vaše blagovne znamke. Darila, ki jih pošiljate strankam in zaposlenim, morate označiti z blagovno znamko, da ne pozabijo povezati sreče, ki jo čutijo zaradi izdelka, z vašim podjetjem. Dodajanje vašega logotipa je odličen način za to, vendar pazite, da z njim ne pretiravate. Na primer, tiskanje vašega logotipa na sprednjo stran srajce ali preko celotne odeje lahko povzroči, da vaše stranke darila ne bodo želele uporabljati. Namesto tega naj bo logotip ali ime podjetja manjše in elegantno – odločite pa se lahko tudi za slogan vašega podjetja, ki bo kljub izostanku vašega logotipa promoviral vaše podjetje.

Prav tako ste lahko ustvarjalni z drugimi načini za predstavitev svoje blagovne znamke – namesto tiska logotipa lahko izberete izdelek v barvah vaše znamke. Razmislite lahko tudi o personalizaciji embalaže.

4. Izberite pravo vrsto personalizacije

Metod brendiranja je ogromno, čeprav je izbira včasih omejena zaradi materiala ali oblike darila. Prav tako pa lahko različni načini personalizacije izdelku dodajo sloj prefinjenosti, elegance, modernosti ali pa celo mladosti. Zato je izjemno pomembno, da pri izbiri brendiranja ne iščemo le najcenejše ali najhitreje izvedljive opcije. Izbiramo lahko namreč med naslednjimi:

  • tamponski tisk
  • sitotisk
  • okrogli sitotisk
  • digitalni transfer
  • doming
  • slepi tisk
  • graviranje
  • vezenje

Če na primer želite, da je vašemu darilu dodan kanček prefinjenosti, izberite metodo brendiranja kot je graviranje ali vezenje. Spet pa je izbira personalizacije odvisna tudi od samega motiva – če je ta preprost, imate pri izbiri prosto pot. Več kot pa je barv in manjših detajlov, bolj omejena bo vaša izbira; napačna vrsta personalizacije lahko vaš motiv namreč popači, zaradi česa po sami izvedbi ne bo berljiv.

Več o metodah brendiranja si preberite tukaj.

Najbolj brane objave

Most Popular Posts

Loading

Povezane objave

Loading