Metode brendiranja - najboljši načini personalizacije promocijskih izdelkov

Metode brendiranja – najboljši načini personalizacije promocijskih izdelkov

4 min

 3,138 ogledov

2. novembra 2020
Metode brendiranja - najboljši načini personalizacije promocijskih izdelkov 1 Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka.
Metode brendiranja - najboljši načini personalizacije promocijskih izdelkov 1 Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary.

 3,139 ogledov

Pri personalizaciji promocijskih daril je zelo pomembno upoštevati različne metode brendiranja, ki jih je mogoče uporabiti, če želite na svoje izdelke dodati ime in logotip vašega podjetja. Zakaj je to pomembno?

Odtis vašega logotipa mora biti kvaliteten, da se med transportom ne uniči. Prav tako ne smete pozabiti tudi na kakovost barv in vrsto materiala, iz katerega so izdelani vaši promocijski izdelki – enako velja za njihovo obliko. Prav tako se prepričajte, da bo ime vašega podjetja (ali kakršnega koli sporočila ali slogana) berljivo. To je namreč je v celoti odvisno od vrste tiskanja oziroma brendiranja, v katero se odločite vložiti. Izbira pa je, milo rečeno, ogromna.

Tamponski tisk

Tamponski tisk velja za enega najbolj priljubljenih načinov personalizacije promocijskih izdelkov. Ta tehnika tiskanja je primerna za uporabo na skoraj vseh podlagah in oblikah promocijskih daril. Vendar pa prinaša najboljše rezultate, če se uporablja na darilih iz sintetičnih materialov. Dizajn alii me podjetja se najprej nanese na kovinsko ploščo s fotografskim postopkom in nato prenese na izdelek z gumijastimi blazinicami različnih oblik glede na obliko podlage. V večini primerov možen večbarvni tisk.

Pomembno pa je omeniti eno stvar – pri keramičnih izdelkih, ki jih ne pečemo pri visoki temperaturi, je težko zagotoviti trajnost logotipa pri uporabi tehnike tamponskega tiska. Na žalost se lahko tisk v pomivalnem stroju uniči. Ravno zato je za izdelke iz keramike najprimernejši transfer.

Sitotisk

Sitotisk je postopek stiskanja črnila skozi šabloniran mrežasti zaslon za ustvarjanje specifičnega dizajna. Ta tehnika je izjemno priljubljena – četudi danes prvič slišite izraz “sitotisk”, ste v nekem trenutku zagotovo nosili ali uporabljali izdelek, ki je prestal ta proces, ne da bi se sploh zavedali.

Sitotisk je učinkovita tehnika ustvarjanja krepkih platen, plakatov in umetnin, vendar se metoda pogosto uporablja tudi za personalizacijo tkanin in tekstila. Zato je odlična za ustvarjanje vseh vrst oblačil in izdelkov po meri.

Okrogli sitotisk

Okrogli sitotisk ali round sitotisk je metoda brendiranja podobna sitotiskanju, z izjemo, da je površina izdelka zaobljena oziroma okrogla (plastenke, skodelice, steklenice …). Naprava deluje na sistem osi, ki izdelek premika pod mrežico in ga hkrati zasuka z vodoravnim premikom mrežice. Tako se logotip natisne po vsem predmetu.

Izdelki, ki bi vas mogoče zanimali

Digitalni transfer

Tehnologija tiskanja digitalne produkcije se hitro razvija in kakovost izpisa digitalnega tiska se nenehno izboljšuje. Digitalni tisk je postopek neposrednega tiskanja digitalnih slik na različne medijske podlage. Potrebe za tiskalno ploščo ni, digitalne datoteke (na primer PDF) pa lahko ponavadi pošljete kar neposredno v digitalni tiskarski tisk-

Digitalni tisk se od tradicionalnih analognih načinov tiskanja, kot je na primer t.i. ofsetni tisk, razlikuje v tem, da digitalni tiskarski stroji ne potrebujejo tiskalnih plošč. Za prenos slike ta oblika tiskanja namreč ne uporablja kovinske plošče, temveč digitalne tiskalne stiskalnice – te logotipe natisnejo neposredno na medijsko podlago.

Doming

Pri domingu se na izdelek nanese prozorna epoksidna smola, ki mu daje tridimenzijski učinek. Spominja nas na lečo oziroma mehurček, barvam pa smola doda globino in dodatno svetlost. Premaz lahko v tekoči obliki nanesemo na več različnih načinov. Po nanosu poliuretanska tekočina teče do roba etikete, nato pa se ustavi zaradi površinske napetosti tekočine in se strdi v prozorno kupolo.

Črnilo se najprej nanese s pomočjo digitalnega ali podobnega tiska. Ko se črnilo posuši, se nanese prej omenjeni tekoči poliuretanski material.

Slepi tisk

Zagotovo ste na platnicah starejših knjig že opazili t.i. “slepi žig”. Ti so bili namenjeni predvsem dekoraciji knjig, danes pa to obliko tiska uporabljamo za personalizacijo promocijskih izdelkov iz (predvsem) papirja in usnja. S slepim tiskom lahko na promocijski izdelek ustvarite depresijo – seveda pa je za to metodo brendiranja potreben pravi material. Ta tehnika se razlikuje od sicer podobnega žigosanja s folijo, kar je depresija navadno zapolnjena s tanko plastjo kovine v zlati barvi.

Slepi žig je nevsiljiv, pogosto pa je celo potrebno ostro oko, da opazi njegovo prisotnost.

Lasersko graviranje

Pri tehniki laserskega graviranja se s pomočjo laserjev predmet, preprosto rečeno, gravira. Z uporabo precizne tehnologije je možno dizajnu dodati tudi najmanjše podrobnosti-

Zaradi brezčasnega pridiha elegance je ta metoda brendiranja priljubljena predvsem na izdelkih iz lesa, predvsem pa na etnolških izdelkih. Zaradi različnih procesov, natančneje molekulskih sprememb, pri uporabi laserja les spremeni tudi barvo, in s tem ustvari še bolj vpadljiv končni produtkt.

Vezenje

Vezenje velja za dolgoletno obrt, pri kateri se ustvarijo okrasne tkanine. Ta metoda brendiranja je priljubljena predvsem pri personalizaciji majic, nahrbtnikov, kap in podobnih promocijskih izdelkov. Vezenine lahko vključujejo tudi druge materiale, kot so perlice in kroglice. Vešča roka lahko s ttehniko vezenja izdela kvaliteten logotip, navadno pa je na voljo široka paleta barv niti ali preje.

Najbolj brane objave

Povezane objave

 3,137 ogledov