Do nepozabnih vtisov z darili, ki nagovarjajo vsa čutila
V svetu, ki ga poganja neprestana digitalna interakcija in preobilje informacij, postaja iskanje pristnih, čutnih doživetij vse bolj dragoceno. Tradicionalni…
4 min
![]() |
Veronika Mikec je redna študentka, pisateljica blogov in bodoča revolucionarka. |
![]() |
Veronika Mikec is a full-time student, writer, and future revolutionary. |
Jasen nabor vrednot pomaga podjetju podpirati svojo vizijo, saj usmerja tako zaposlene kot tudi delodajalce, spodbuja skupen namen in gradi močno ideologijo, h kateri si morajo vsi, ki so del podjetja, prizadevati. Te vrednote postanejo DNK organizacije in ji omogočijo, da izstopa iz morja podobnih ponudnikov in konkurentov. Obenem pa navdihuje vse zaposlene ter jih vzpodbuja, da ostajajo pozorni na svoja dejanja, misli in prepričanja. Od izboljšanja kohezije oddelkov do izboljšanja motivacije ekipe, do pridobivanja višje produktivnosti, je vrednote možno obravnavati kot gonilno silo poslovnih ciljev.
Toda da te vrednote učinkujejo, jih je treba razumeti.
Najvišji menedžment je tisti, ki je zapisal temeljne vrednot organizacije, zato se mu te zdijo samoumevne. Kaj pa ostali zaposleni v podjetju? Tajnice, pripravniki, računovodje, pripravniki, čistilke, nosilci kosila in drugo osebje morajo prav tako poznati te vrednote, zato je bistvenega pomena, da razumevanje le-teh doseže ljudi na vseh ravneh podjetja. Konec koncev, zakaj bi se trudili, da bi imeli temeljne vrednote, če nihče ne ve, kaj so?
Torej – podjetja morajo svojo filozofijo prevesti v uporabne kompetence in jih sporočiti na način, ki je razumljiv vsem; tako zaposlenim, kot tudi delničarjem, strankam, partnerjem v dobavni verigi in celotni skupnosti. Šele takrat bodo ljudje vedeli – »to smo mi«.
Pri krepitvi temeljnih vrednot podjetja gre za vodenje z zgledom in nagrajevanje dobrega vedenja. Integriteta je ključna, zato je pomembno tudi, da resno obravnavate tiste, ki kršijo kodeks ravnanja vašega podjetja. Pred vami se seznam načinov za komuniciranje kulture podjetja in temeljnih vrednot:
Bodite pozorni na tiste v vaši organizaciji, ki jemljejo vrednote vašega podjetja resno, in naj bodo zgled drugim. Obstaja namreč veliko načinov za prepoznavanje in nagrajevanje vedenja, osredotočenega na vrednote, vključno s bonusi, poslovnimi darili, ali pa mesečnimi nagradami – za slednjo zmagovalca zberejo zaposleni sami, in se s tem učijo najosnovnejših vrednot na delovnem mestu.
Nagrajevanje dobrega vedenja je najboljši način, da ga okrepite in date zgled ostalim članom ekipe. Kmalu po uveljavitvi nagrad lahko pričakujete bolj zavestno delo zaposlenih in posledično tudi boljše rezultate na delovnem mestu.
Zaposleni, ki ne spoštujejo vaših vrednot, niso osebe, za katere bi želeli, da delajo v vašem podjetju – pomembno je, da to vedo tudi vaši zaposleni.
Seveda enkratna kršitev ene izmed vrednost še ni razlog za odpustitev. Kljub temu pa je pomembno, da zaposlenega obvestite o napaki in mu povete, da pričakujete izboljšanje njihovega vedenja. Vsakomur se zgodi, da se spozabi – a ko se napake vrstijo ena za drugo, jih je težko prezreti. Ignoriranje večjega števila kršitev vrednot bo drugim dalo vedeti, da jih ni potrebno jemati resno.
Vsak zaposleni predstavlja vašo blagovno znamko, zato je vsak izmed njih odgovoren za vrednote, poslanstvo in vizijo organizacije. V primeru, da nekoga odpustite zaradi kršenja standardov podjetja, je pomembno, da se pogovorite s preostalo ekipo. S pravim pristopom lahko dejansko zbližate svojo ekipo.
Temeljne vrednote, kot že ime pove, so vrednote v jedru vašega podjetja. Prisotne morajo biti v vsakemu vidiku dela, ne glede na to, kako majhen.
Pokažite svoje vrednote vsem. Ne skrivajte jih v kotičku vašega malega podjetja. Uokvirite jih in obesite na steno, da jih vidijo zaposleni in stranke. Objavite jih na svojem spletnem mestu, na svojih straneh v družbenih medijih in na kateremukoli drugemu digitalnemu omrežju, kjer jih lahko. Postopek zaposlovanja, načrtovanje projektov, timski sestanki in celo odmori so prav tako priložnosti za uveljavljanje vrednot podjetja. Okrepitev vaših temeljnih vrednot skozi delovni dan in v vsakem delu službe je najboljši način za vzpostavitev delovne kulture svetovnega razreda!
Poskrbite, da so zaposleni pripravljeni izraziti svoje pomisleke ali druge povratne informacije, saj lahko le tako dobite priložnost, da izboljšate delovno okolje. Velika stranska prednost poslušanja in sodelovanja je, da se ljudje naučijo zaupati, zaupanje pa je temeljni element glavnih vrednot vsake organizacije.
Le tako boste zmožni ustvariti enovito skupnost, ki bo strmela k istim ciljem.
Vrednota oživi šele takrat, ko zaposleni vidijo, kaj jim prinaša. Če mora vaša vodstvena ekipa uveljavljati vrednote, veste, da vaši ljudje niso povezani z njimi – to je prva napaka, ki jo morate popraviti. Uveljavljanje se lahko polarizira. Združevanje vrednot podjetja z osebnimi cilji zaposlenih vdihne življenje vašim ljudem in delovni kulturi. Ko vodje svoje delo opravljajo z motivacijo, vrednot ne bo treba uveljavljati.
Eden izmed načinov, kako okrepiti in uveljaviti vrednote podjetja je ta, da jih vsako leto ali dve pregledamo in jih po možnosti posodobimo s celotno ekipo. Organizirate lahko srečanje vseh zaposlenih, na katerem pregledate vsako vrednoto podjetja in skupaj ocenite kako dobro ste skozi leto ohranjalo vsako izmed vrednot. Tako se lahko spopadete z najnižjimi ocenami in jih popravite s konstruktivnimi pogovori o tem, kako lahko bolje podpiramo te vrednote kot ekipa in kot posamezniki.
V svetu, ki ga poganja neprestana digitalna interakcija in preobilje informacij, postaja iskanje pristnih, čutnih doživetij vse bolj dragoceno. Tradicionalni…
Razvijanje dobrih odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročen uspeh. Prijazen in dostopen pristop lahko naredi veliko razliko, vendar…
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
V svetu, ki ga poganja neprestana digitalna interakcija in preobilje informacij, postaja iskanje pristnih, čutnih doživetij vse bolj dragoceno. Tradicionalni…
Razvijanje dobrih odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročen uspeh. Prijazen in dostopen pristop lahko naredi veliko razliko, vendar…
Dolgoročna B2B partnerstva so ključnega pomena, saj omogočajo podjetjem, da izgradijo zaupanje in stabilnost v svojem poslovnem okolju.
Promocijski izdelki podjetjem omogočajo, da se razlikujejo od konkurence in ustvarijo trajen vtis pri strankah.
Minimalizem kot filozofija preprostosti in funkcionalnosti pridobiva vedno večjo veljavo v vseh področjih, vključno s poslovnim obdarovanjem.
Promocijska darila že dolgo predstavljajo strateško orodje za podjetja, saj omogočajo ustvarjanje trajnih vtisov in krepitev odnosov s strankami, partnerji in zaposlenimi.
Dobra komunikacija na delovnem mestu je temelj uspešnega poslovanja. Omogoča jasno izražanje ciljev, učinkovito dodeljevanje nalog ter hitro reševanje težav. S tem se zmanjša možnost…
V zadnjem desetletju je opaziti pomembno povečanje ozaveščenosti o duševnem zdravju. Ljudje aktivno iščejo načine za obvladovanje stresa, anksioznosti in splošnega duševnega blagostanja. Medtem ko…
Produktivno pisarniško okolje je ključnega pomena za spodbujanje zadovoljstva zaposlenih in doseganje poslovne uspešnosti. Delovno okolje mora biti ne le funkcionalno, temveč tudi navdihujoče –…
Za ljubitelje fitnesa in dobrega počutja ohranjanje uravnoteženega življenjskega sloga ni le bežen interes, temveč temeljna vrednota, ki usmerja njihove dnevne odločitve. Ne glede na…
Kakovosten spanec je za mnoge postal luksuz, a pomenu dobrega spanca ni mogoče pripisati cene. Ustrezen spanec ne le pomlajuje telo in duha, ampak ima…
V današnjem hitrem in zahtevnem delovnem okolju je doseganje ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem težje kot kdaj koli prej. Vzpostavitev zdravega ravnovesja med poklicnimi…
Dočakali smo zadnji teden letošnjega leta; pred nami so novoletni prazniki, namenjeni praznovanju in druženju s svojimi najbližjimi. Kljub prazničnemu vzdušju pa je za marsikoga…
V zadnjih nekaj letih je trajnost postala glavna tema v vseh delih življenja – bivanju doma, vodenju podjetja in celo prehrani. In čeprav smo mnogi…
Hladno vreme lahko povzroči spremembo apetita, saj lahke poletne solate in jedi z žara zamenjamo za močnejše obroke, ki nas bodo nasitili in greli vso…
Mnogi ljudje mislijo, da so višja plača in dodatki – kot so plačana kosila – neposredno povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. V resnici so…
Zaradi vpliva pandemije na mednarodno trgovino je nakup lokalnega blaga pomembnejši kot kdajkoli prej. To obdobje je bilo v preteklih nekaj letih eno najzahtevnejših, kar…
Zvestoba strank je ključni dejavnik za rast poslovanja, saj so ponavljajoče se stranke na splošno najbolj predvidljiv vir prihodkov in imajo nižje stroške prodaje kot…
Vsako podjetje mora imeti cilje, ki so usmerjeni v povečanje produktivnosti na delovnem mestu. Bolj produktivno je vaše podjetje, lažje je povečati dobiček in izboljšati…
Zdravo delovno okolje je ravno to, kar potrebujete, da ohranite pozitivno počutje v vaši pisarni, tudi ko so nivoji stresa izjemno visoki. Najpomembnejša stvar, ki…
Živimo v svetu, kjer se nam konstantno mudi – mudi se nam v službo, v šolo, v trgovino, v knjižnico, na kosilo … Včasih si…
Končno smo dočakali prihod novega leta – če smo popolnoma iskreni, je prišel mnogo prej, kot smo pričakovali. Včasih se zdi, da komajda dohitevamo spreminjajoče…
Od trenutka, ko zjutraj zakorakate v pisarno, verjetno načrtujete vse stvari, ki jih nameravate narediti skozi dan. Ko pa se odpravite domov, se morda sprašujete…
Skozi leta so blagovne znamke razvile različne tehnike, ki naj bi pritegnile različne generacije potrošnikov. V zadnjih letih se podjetja na primer močno osredotočajo na…
Povsod po svetu se čedalje bolj zavedamo pomembnosti zdravih navad ne le v povezavi z našim zdravjem, temveč tudi o vplivu, ki ga imajo te…
Le redki med nami se lahko uprejo sladkemu grižljaju čokolade. Nič nenavadnega ni, da v trgovini impulzivno nakupimo cel kup sladkarij. Čokolada je celo del…
Marsikdo izmed nas se je v preteklem letu srečal z novim izzivom – kako svoje delo kvalitetno opravljati od doma? Lepilni lističi se kar množijo…
Zaposleni so največje bogastvo podjetja, česar se zaveda še tako neizkušen podjetnik. In z vlaganjem v dobro počutje zaposlenih ter njihovo motivacijo lahko ustvarite visoko…
Naš svet se iz dneva v dan srečuje z nešteto težavami – od revščine in lakote, vojn in nepravičnosti, pa vse do podnebnih sprememb. Kljub…
Marsikdo se želi v novo leto podati v stilu bolj zdravega življenja – in zakaj ne bi s svojimi novoletnimi zaobljubami pričeli že danes? Nikoli…
Novo leto za številne ljudi pogosto predstavlja nov začetek. Nekaterim omogoča postavljanje različnih ciljev, povezanih z osebnim zdravjem, kot so hujšanje, zdravo prehranjevanje in bolj…
Prokrastinacija ni samo človeški problem. Newtonov prvi zakon o gibanju pravi, da bo telo v mirovanju ostalo v mirovanju, dokler ni prisiljeno storiti drugače. V…
Kava polepša svet – od jutranjih skodelic do tistih v večeru, ki nas ohranjajo budne in produktivne. Vendar pa v vseh državah sveta kave ne…
Precej globoko smo že zakorakali v jesen in v slabem mesecu bo na vrata potrkala zima. No, če vprašate mene, se nekatera hladna jutra zdi,…
So smrčanje, kašelj in glavoboli postali stalnica v vašem življenju? Se zadnje čase počutite bolj utrujene kot ponavadi? Ste imeli več težav z osredotočenjem na…
Vem, vem, prebrali ste naslov in zdaj se mogoče sprašujete kaj ‘zero waste’ sploh je. Kaj ta besedna zveza pravzaprav pomeni? Gre za okoljevarstveno strategijo,…
Ne vem za vas, toda sama komaj čakam, da vidim, kakšne spremembe bo prineslo novo desetletje. Z novimi začetki namreč prihajajo novi poslovni projekti –…
Doseganje naših ciljev je redko enostavno. Zato je pomembno vedeti, kako v stresnih in preobremenjenih situacijah ohraniti svojo motivacijo – le tako lahko namreč dosežemo…